quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:17 schreef Bupatih het volgende:
[23:05-00:40] Sandifort & Klaassen: Volgend jaar lach je d'r
Nee.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:22 schreef Svensational het volgende:
Hoezo, betekent dat dat ik niet mag kijken ofzo?
Ik ken dat liedje "Ik ben onzeker", en bij Kopspijkers vond ik ze ook altijd wel tof.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee.Maar ik vond je zo enthousiast, dus ik dacht dat je ze al eens eerder (in het theater) gezien had.
quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:15 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Jij staat in ieder geval bovenaan![]()
Ja, oké. Maar vergeet niet dat er twintig man aan hun teksten bij Kopspijkers heeft gewerkt. Het is niet enkel hun eigen inbreng bij hun imitaties.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:25 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik ken dat liedje "Ik ben onzeker", en bij Kopspijkers vond ik ze ook altijd wel tof.
Dat weet ik, maar toch denk ik dat het een goede show isquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar vergeet niet dat er twintig man aan hun teksten bij Kopspijkers heeft gewerkt. Het is niet enkel hun eigen inbreng bij hun imitaties.
Jaquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:32 schreef PeRi het volgende:
Dizer, is dat bij Van Leest dan ook de 2disc editie van Un long Dimanche?
Ja, ik wilde 'm ook al een tijdje terug kopen, maar gelukkig heb ik me bedacht, om te wachten. Ik ben wel genaaid met de LOTR Extended version, ik heb 'm voor het dubbele gekocht toen, van wat ie nu bij Bol.com is.quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:33 schreef Dizer het volgende:
[..]
JaEn ik heb hem GVD toen voor 29,99 gehaald
Post dan nietquote:
Wanneer had je hem gekocht dan? Als het binnen zoveel weken is, kan je natuurlijk het weer terugsturen...quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja, ik wilde 'm ook al een tijdje terug kopen, maar gelukkig heb ik me bedacht, om te wachten. Ik ben wel genaaid met de LOTR Extended version, ik heb 'm voor het dubbele gekocht toen, van wat ie nu bij Bol.com is.![]()
Meteen toen ie uitkwamquote:Op zaterdag 17 december 2005 23:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Wanneer had je hem gekocht dan? Als het binnen zoveel weken is, kan je natuurlijk het weer terugsturen...
Ooh... dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook zo veel voor betaaldquote:
Het voelt echt zo ontzettend kut. Maar goed, wij hadden er wel eerder profijt van dan [de rest].quote:Op zaterdag 17 december 2005 23:38 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ooh... dan kunnen we elkaar de hand schudden. Ik heb ook zo veel voor betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |