Ik welquote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Lustrum.... dat is nou echt zo'n woord dat ik nooit gebruik.
Even proberen:quote:
Ik heb weleens jeuk aan mijn lustrum.quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef MissBliss het volgende:
Lustrum.... dat is nou echt zo'n woord dat ik nooit gebruik.
Dát wordt tof!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, ik postte na een slotje..
En al bijna nummer 666..
quote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Even proberen:
Ik zit studeer al ruim een lustrum![]()
quote:
Laat het niet nogmaals gebeuren!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Sorry dat ik je woord misbruik
Ik nie zie nie.quote:
Ja, wie nietquote:Op woensdag 30 november 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb weleens jeuk aan mijn lustrum..
Behalve ik bedoelde ik jaquote:
Kies uw antwoord:quote:Op woensdag 30 november 2005 21:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Zhenar, heb je al op de Dam geschaatst?
Ik vanmorgen, is toch wel erg leuk..
Persoonlijk ga ik voor Equote:Op woensdag 30 november 2005 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Kies uw antwoord:
A-Ik haat schaatsen
B-Ik heb daar geen tijd voor
C-Ik ben daar te lui voor
D-Ik heb geen schaatsen
E-Al het bovenstaande
Gelukkig ging je door in een ander topic.quote:
Ik verveelde mequote:Op woensdag 30 november 2005 22:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Gelukkig ging je door in een ander topic..
quote:
Je denkt er maar van wat je wil, ik weet wel beter.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat klinkt uiterst dubieus Bupa
Ik ook hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je denkt er maar van wat je wil, ik weet wel beter.
Dat is juist!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik voor E![]()
Ik vind het trouwens maar een klein ijsbaantje, had toch wel iets groter gekund op de Dam?
Ik kan niet schaatsen...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsen is best tof.![]()
Gewoon een redelijk groot meer zoeken, waar het niet al te druk is, en lekker schaatsen maar.
Niet op die drukke schaatsbanen in de stad waar je je kont niet kunt keren, dat is kut.![]()
Ik heb er ook een hekel aanquote:
Ik kan het ook niet, ik stond altijd zo heel triest met mn enkels naar binnenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook op schaatsles gezeten! 3 jaar achter elkaar geloof ik. Maar ik kan het niet nee.
Aah.. vaders die je zo iets leren...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken, maar nog steeds kou lijden.
![]()
En ik hou niet van mensen die niet houden van mensen die van schaatsen houdenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik hou niet van mensen die van schaatsen houden![]()
En toch op ze stemmen voor de CZA hequote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik hou niet van mensen die van schaatsen houden![]()
Als ik dat toch eens geweten hadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch op ze stemmen voor de CZA he.
Gá dan eens gezellig meequote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Mensen die van schaatsen houden willen altijd dat je 'gezellig' meegaat![]()
Ja, dan had het leven er heel anders uit gezien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens geweten had![]()
Ja duh, dat met die ijzertjes heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken, maar nog steeds kou lijden.
![]()
Je mag je wel aan zo'n rekje vasthouden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En voor schut staan zeker, ik ben niet helemaal gek![]()
Arielquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
Beeev, Sveeeen.. ga nou even jullie Top10 van Idols posten
Dan ga ik nog liever 100 keer onderuitquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mag je wel aan zo'n rekje vasthouden hoor.![]()
Nee.. hij is irritant. Ik heb niks tegen homo's maar hij is echt ovedreven...quote:
Die gaat heel ver komen, top 4quote:
Opletten manquote:
Mwah, ik weet niet, voor de rest zit er ook weinig BrEeZaH-sopwaar tussenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij verder weinig uitstraling heeft![]()
Ik vind het wel leuk dat het vrijwel allemaal 20+-ers zijn (denk ik). Behalve Aaron dan, met zijn mooie haarquote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet, voor de rest zit er ook weinig BrEeZaH-sopwaar tussen.
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooiquote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
IIk vind Gabriel dus echt niks.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
IIk vind Gabriel dus echt niks.
Ronan Keatingquote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooi
Ronan Keating vind ik ook drie keer niks.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooi
Kleur in je avatar is zo September 2005.quote:
Van de Sint krijg ik geen cadeausquote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Waarom al een kerst-avatar als De Sint nog niet eens weg is uit Nederland?
Kerst > Sinterklaas.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kleur in je avatar is zo September 2005.![]()
![]()
Sommigen hadden al ee sint-ava voor die vent er wasquote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Hoevaak moet ik het nog zeggen... Sinterklaas is zooooo 1996quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Heb toch wat meer respect voor die man!
Practice what you preach, honey.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja maar mijn originele avatar is dus nog steeds Z/Wquote:
Zelfs dan is ie nog niet leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Deze is voor de krant van morgen (1 december). Hij is alleen leuk als je weet dat morgen Wereld Aids Dag is
Ze post hier toch nietquote:Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Moet je nou bij elke stem gaan zeuren?
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze post hier toch niet![]()
Of zou ze stiekem lurken![]()
Kijk en daar erger ik mij dus aanquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Airelle het volgende:
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheen.
En dat ze het niet leest maakt jou niet uitquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheen.
Puntjes achter smileys zijn sowieso overrated overgewaardeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Kijk en daar erger ik mij dus aanDat zo’n smiley net niet op de eerste regel past en dus maar helemaal in zijn eentje met de "." op de tweede regel komt te staan... Ik forum al te lang volgens mij
Hoi trouwens
Ga eens heel snel je mond spoelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Puntjes achter smileys zijn sowieso overrated overgewaardeerd
Heb het al veranderdquote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Kijk en daar erger ik mij dus aanDat zo’n smiley net niet op de eerste regel past en dus maar helemaal in zijn eentje met de "." op de tweede regel komt te staan... Ik forum al te lang volgens mij
Hoi trouwens
Student?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is student zijn toch heerlijk![]()
I don't think soquote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga eens heel snel je mond spoelen!.
ontstaan...quote:Ik wil snel de dvd van.
. Muse.
.
. in mijn bezit hebben.
.
Ja dat vind ik dan ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I don't think so
Zeker als smileys als aparte zinnen worden beschouwd en er dus monsterlijke dingen als:
[..]
ontstaan...
Ja als je het zo mag noemen.quote:
Die puntquote:
De vele vrijetijd en die lekkere bumpkes,quote:
Waaromquote:Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik zie EM altijd als een soort jonge BVO. Jullie ook?
Kweenie, misschien omdat ik jullie “in het begin” altijd door elkaar haalde. :’) En jullie komen digitaal een beetje hetzelfde over: spottend, maar ook altijd enthousiast.quote:
quote:spottend, maar ook altijd enthousiast.
Nee.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Dat wilde ik net zeggen.quote:
Ik zie EM altijd als een soort verdwaalde reisgids met een panfluit op zak, op zoek naar zijn geliefde in de jungle, wetende dat hij haar nooit zal vinden.quote:Op donderdag 1 december 2005 11:04 schreef Zhenar het volgende:
Wat zij zei.quote:
quote:
Ik was met mijn endeldarm aan het typen.quote:
Pfff, ik ben grappiger dan hij.quote:
Nee, jij niet.quote:Op donderdag 1 december 2005 15:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik was met mijn endeldarm aan het typen.Mag ik dan ook een keer een typefout maken?!
Nu doe je het zelf ookquote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:12 schreef Airelle het volgende:
En weer klaar.. (check die punt twee keer
)
quote:Op donderdag 1 december 2005 10:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dan ook wel weer een beetje overdreven.
Ik mag dat. Inconsequentie.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Nu doe je het zelf ook!!!
8.9 voor m'n eerste tentamen![]()
.
Micro-Economiequote:Op donderdag 1 december 2005 16:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik mag dat. Inconsequentie.!
8.9
Waarvoor?
Whahahah. Je. hebt. helemaal. gelijk.quote:Op donderdag 1 december 2005 16:16 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
En ook niet consequent he? Diehad ook volop puntjes moeten hebben dan
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 16:57 schreef Airelle het volgende:
[..]
Whahahah. Je. hebt. helemaal. gelijk..
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 1 december 2005 17:16 schreef Airelle het volgende:
[..]
(voor deze keer: zonder punt, dus nu niet meer verdrietig zijn he?)
Niveautje mensenquote:Op donderdag 1 december 2005 17:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar heb je een punt [afbeelding]
Oh nee, juist niet! [afbeelding]
Laat Je Nu Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen?quote:
jA hEB jE dAAR pROBLEMEN mEE?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Laat Je Nu Elk Woord Met Een Hoofdletter Beginnen?
+1 Scherp.
Shop 'till U drop...quote:Op donderdag 1 december 2005 17:43 schreef mark_03 het volgende:Ben ook weer thuis
.
Shoppen is best wel tof.
Scheld je me nou uit voor mens?quote:Op donderdag 1 december 2005 17:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ga toch Breezers drinken, mens..
Kledingquote:Op donderdag 1 december 2005 17:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Shop 'till U drop....
Wat heb je zoal bij elkaar gewinkeld?
Kleding? Dat is echt typisch een mannen-antwoordquote:Op donderdag 1 december 2005 17:50 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Kleding. Als je ook eenmaal bezig bent ... lijk wel een vrouw
. (qua shopgedrag dan, niet qua nieuwe kleding
).
Ik denk dat ik m'n stem voor de Daphne Bunskoek award schrapquote:
ALS JE HET WAAGT! TSSSSSSSS!quote:Op donderdag 1 december 2005 17:53 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n stem voor de Daphne Bunskoek award schrap.
Een B&H-senior?quote:
*f5't*quote:
quote:
quote:Leonie zegt:
*tijdens het neuken f5't*
quote:
Ik had niet anders verwachtquote:
Ja, vage lui.quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat niet? Het verhaal van BM en Bupa?
BlissMiss?quote:Op donderdag 1 december 2005 18:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat niet? Het verhaal van BM en Bupa?
Ik dacht ik zeg maar niks, 'tis maar een Breezer sletje.quote:
Dat is waar ja.. op dat soort momenten moet ik weer denken aan haar eerste nick: dunn0wquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg maar niks, 'tis maar een Breezer sletje.
Oeh! Die zit!quote:Op donderdag 1 december 2005 19:03 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat is waar ja.. op dat soort momenten moet ik weer denken aan haar eerste nick: dunn0w
Zó waarquote:Op donderdag 1 december 2005 18:59 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik dacht ik zeg maar niks, 'tis maar een Breezer sletje.
Kom maar opquote:
Ik heb alleen de exit gezienquote:Op donderdag 1 december 2005 22:00 schreef Zhenar het volgende:
OMG, betekenen die smileys dat Rob eruit is?!?!?!? EN IK HEB HET GEMIST!!!!!!!![]()
![]()
talpa.tv![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb alleen de exit gezien
En verder boeit het me totaal niet meer
Nou ja.... het is gewoon zoquote:Op donderdag 1 december 2005 22:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe... kun... je... zoiets... zeggen!!?!?!?!???
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:22 schreef Zhenar het volgende:
Ik kijk eigenlijk ook alleen donderdag live nog...
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:07 schreef Zhenar het volgende:
[..]Hoe... kun... je... zoiets... zeggen!!?!?!?!???
![]()
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2005 22:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Consequentie is niet mijn sterkste punt.
Wie?quote:
quote:
Mensen zonder avatarquote:Op vrijdag 2 december 2005 00:37 schreef Svensational het volgende:
[afbeelding]. Airelle:omdat je zo grappig was vanavond
!
[afbeelding]. Airelle:Omdat je geen avatar hebt
Wat ben je toch verdrietig vanavondquote:
quote:
Dat wordt mijn Vraag van de Dag.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:20 schreef Zhenar het volgende:
Heb je nog geneukt?
Airelle... zonder avatarquote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kun je ook iets posten zonder de " treur-smiley " ?.
What's cookin', good lookin'?quote:
Ik zit niet helemaal helder op schoolquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:11 schreef Zhenar het volgende:
Wat is dit opeens voor fout taalgebruik?!![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:32 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ik zit niet helemaal helder op school
Beetje wel,quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef pberends het volgende:
http://tinypic.com/i3gmyo.jpg
Wat een kop zeg, net Michael Jackson.
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef pberends het volgende:
http://tinypic.com/i3gmyo.jpg
Wat een kop zeg, net Michael Jackson.
Je posts hebben gewoon niet genoeg inhoud.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Fok is stuk.,
Ik krijg dit de hele tijd:
Je bericht was leeg. Ga terug en voer je reactie alsnog in.
Homo!!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je posts hebben gewoon niet genoeg inhoud.![]()
quote:
Noem je me nou gewoon een mongool?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
The correct term is: "sexually challenged"![]()
quote:
En ik zou jou noooooit een mongool noemen!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]Een mongool is "mentally challenged", sukkel!
![]()
Hebben jullie hem echt ingezongen?!quote:
Ik de tekst, skiczukie de zang.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hebben jullie hem echt ingezongen?!
Ga 'em thuis downloaden, maar wel heel cool als dat zo zou zijn.![]()
quote:
De treur-PI bedoel je. En ja, dat kan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kun je ook iets posten zonder de " treur-smiley " ?.
Maar de treur-PI is zo lekker... denigrerend!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De treur-PI bedoel je. En ja, dat kan ik.
Dequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de treur-PI is zo lekker... denigrerend!![]()
Depi is dan weer zo zelfoverschattend, vind ik altijd.
Ik vind dequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DePI is ook 1 van mijn favorieten.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.!
Ze trekt trouwens wel op elke foto dezelde kop..
Is het heel fout als ik zeg dat ik haar een van de mooiste "celebs" op dit moment vind ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hi, me is Michael Jackson"
Ik zie het haar zo zeggen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
DePI is dan weer zo zelfoverschattend, vind ik altijd.
Ja, maar jij bent arrogant.quote:
Is ze ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik zeg dat ik haar een van de mooiste "celebs" op dit moment vind ?.
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DePI is ook 1 van mijn favorieten.
Dat is echt een gemis jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!
Jammer dat er geenPI is.
!
Oh, dat vind ik juist wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn de PI's eigenlijk niet hetzelfde als de gewone smileys?!
Foei!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
Sorry Bupatih.
Niet straks, nu oetlul!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Van gehoord, nog niet gehoord, ga 'm straks downloaden.
Maar FOK! moet gewoon met hoofdletters.quote:
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar FOK! moet gewoon met hoofdletters..
Die smiley!!!!quote:
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht..
Ik wel eensquote:
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.![]()
Ik ook, maar het is niet makkelijk om zo'n misstap te vergeten.quote:
Nee..quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet makkelijk om zo'n misstap te vergeten.
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
PI's zouden juist duidelijk moeten maken dat je níet arrogant bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.
Bovendien leveren ze alleen ellende, bijvoorbeeld dat iedereen denkt dat je arrogant bent enzo.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.
Bovendien leveren ze alleen ellende, bijvoorbeeld dat iedereen denkt dat je arrogant bent enzo.![]()
Door PI's probeer jij iets over te brengen wat niet door iedereen opgevangen wordt. Dat betekent dat de PI een falend medium is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI's zouden juist duidelijk moeten maken dat je níet arrogant bent.
Maar niet iedereen begrijpt dat. [afbeelding]
De PI faalt niet. De mens faalt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Door PI's probeer jij iets over te brengen wat niet door iedereen opgevangen wordt. Dat betekent dat de PI een falend medium is.Power to the post!
![]()
Maar de mens accepteert dat niet en geeft daarom de schuld aan de PI.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De PI faalt niet. De mens faalt.!
En wat is DIT dan, Zhenar??!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in.
Dat was een post alleen voor Bupa. En die leest altijd de PI. Dus kan het wel.quote:
Mensen zouden afgeschoten moeten worden! Allemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de mens accepteert dat niet en geeft daarom de schuld aan de PI.
Ik lees ook PI's.. maar voor mij gebruik je er nooit 1quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een post alleen voor Bupa. En die leest altijd de PI. Dus kan het wel.
Maar in het algemeen doe ik niet aan PI's. Dergelijke uitzonderingen daargelaten.![]()
![]()
![]()
Ik had jou niet als PI-lezer ingeschat.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:08 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik lees ook PI's.. maar voor mij gebruik je er nooit 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |