Hebben jullie hem echt ingezongen?!quote:
Ik de tekst, skiczukie de zang.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Hebben jullie hem echt ingezongen?!
Ga 'em thuis downloaden, maar wel heel cool als dat zo zou zijn.![]()
quote:
De treur-PI bedoel je. En ja, dat kan ik.quote:Op vrijdag 2 december 2005 10:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Kun je ook iets posten zonder de " treur-smiley " ?.
Maar de treur-PI is zo lekker... denigrerend!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De treur-PI bedoel je. En ja, dat kan ik.
Dequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de treur-PI is zo lekker... denigrerend!![]()
Depi is dan weer zo zelfoverschattend, vind ik altijd.
Ik vind dequote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DePI is ook 1 van mijn favorieten.
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wíst gewoon dat het om Keira ging.!
Ze trekt trouwens wel op elke foto dezelde kop..
Is het heel fout als ik zeg dat ik haar een van de mooiste "celebs" op dit moment vind ?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:40 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Hi, me is Michael Jackson"
Ik zie het haar zo zeggen.
Vind ik niet.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:26 schreef Zhenar het volgende:
DePI is dan weer zo zelfoverschattend, vind ik altijd.
Ja, maar jij bent arrogant.quote:
Is ze ookquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:05 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is het heel fout als ik zeg dat ik haar een van de mooiste "celebs" op dit moment vind ?.
Vanzelfsprekend!quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
DePI is ook 1 van mijn favorieten.
Dat is echt een gemis jaquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend!
Jammer dat er geenPI is.
!
Oh, dat vind ik juist wel leukquote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Zhenar het volgende:
Waarom zijn de PI's eigenlijk niet hetzelfde als de gewone smileys?!
Foei!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:14 schreef Svensational het volgende:
Sorry Bupatih.
Niet straks, nu oetlul!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Van gehoord, nog niet gehoord, ga 'm straks downloaden.
Maar FOK! moet gewoon met hoofdletters.quote:
Ik moet niks.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:18 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar FOK! moet gewoon met hoofdletters..
Die smiley!!!!quote:
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:35 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Damn, zij lijkt hartstikke veel op Fajah Lourens qua gezicht..
Ik wel eensquote:
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.![]()
Ik ook, maar het is niet makkelijk om zo'n misstap te vergeten.quote:
Nee..quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook, maar het is niet makkelijk om zo'n misstap te vergeten.
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:44 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Ik ook. En als ik het doe van voel ik me vies.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de verschillen..
PI's zouden juist duidelijk moeten maken dat je níet arrogant bent.quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.
Bovendien leveren ze alleen ellende, bijvoorbeeld dat iedereen denkt dat je arrogant bent enzo.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in. En het is zo'n gedoe om die krengen aan te moeten klikken.
Bovendien leveren ze alleen ellende, bijvoorbeeld dat iedereen denkt dat je arrogant bent enzo.![]()
Door PI's probeer jij iets over te brengen wat niet door iedereen opgevangen wordt. Dat betekent dat de PI een falend medium is.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
PI's zouden juist duidelijk moeten maken dat je níet arrogant bent.
Maar niet iedereen begrijpt dat. [afbeelding]
De PI faalt niet. De mens faalt.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Door PI's probeer jij iets over te brengen wat niet door iedereen opgevangen wordt. Dat betekent dat de PI een falend medium is.Power to the post!
![]()
Maar de mens accepteert dat niet en geeft daarom de schuld aan de PI.quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
De PI faalt niet. De mens faalt.!
En wat is DIT dan, Zhenar??!!quote:Op vrijdag 2 december 2005 13:58 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik zie het nut van PI's niet zo in.
Dat was een post alleen voor Bupa. En die leest altijd de PI. Dus kan het wel.quote:
Mensen zouden afgeschoten moeten worden! Allemaal!quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar de mens accepteert dat niet en geeft daarom de schuld aan de PI.
Ik lees ook PI's.. maar voor mij gebruik je er nooit 1quote:Op vrijdag 2 december 2005 14:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was een post alleen voor Bupa. En die leest altijd de PI. Dus kan het wel.
Maar in het algemeen doe ik niet aan PI's. Dergelijke uitzonderingen daargelaten.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |