Je denkt er maar van wat je wil, ik weet wel beter.quote:Op woensdag 30 november 2005 22:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat klinkt uiterst dubieus Bupa
Ik ook hoorquote:Op woensdag 30 november 2005 22:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je denkt er maar van wat je wil, ik weet wel beter.
Dat is juist!!!quote:Op woensdag 30 november 2005 21:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Persoonlijk ga ik voor E![]()
Ik vind het trouwens maar een klein ijsbaantje, had toch wel iets groter gekund op de Dam?
Ik kan niet schaatsen...quote:Op woensdag 30 november 2005 22:48 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsen is best tof.![]()
Gewoon een redelijk groot meer zoeken, waar het niet al te druk is, en lekker schaatsen maar.
Niet op die drukke schaatsbanen in de stad waar je je kont niet kunt keren, dat is kut.![]()
Ik heb er ook een hekel aanquote:
Ik kan het ook niet, ik stond altijd zo heel triest met mn enkels naar binnenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:01 schreef Svensational het volgende:
Ik heb ook op schaatsles gezeten! 3 jaar achter elkaar geloof ik. Maar ik kan het niet nee.
Aah.. vaders die je zo iets leren...quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken, maar nog steeds kou lijden.
![]()
En ik hou niet van mensen die niet houden van mensen die van schaatsen houdenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik hou niet van mensen die van schaatsen houden![]()
En toch op ze stemmen voor de CZA hequote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Ik hou niet van mensen die van schaatsen houden![]()
Als ik dat toch eens geweten hadquote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
En toch op ze stemmen voor de CZA he.
Gá dan eens gezellig meequote:Op woensdag 30 november 2005 23:15 schreef Tania18 het volgende:
Mensen die van schaatsen houden willen altijd dat je 'gezellig' meegaat![]()
Ja, dan had het leven er heel anders uit gezien.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:16 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Als ik dat toch eens geweten had![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |