Ja duh, dat met die ijzertjes heb ik ook gedaanquote:Op woensdag 30 november 2005 23:11 schreef alwaysthebest het volgende:
Schaatsles.![]()
Schaatsen leer je van je vader die je op een koude winterdag meeneemt naar een bevroren meer en je aldaar met een stoel en schaatsen met twee ijzertjes onder je gewone schoenen leert schaatsen. Dikke sokken, dikke jas, muts op, wanten aan en thee drinken, maar nog steeds kou lijden.
![]()
Je mag je wel aan zo'n rekje vasthouden hoor.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:17 schreef Tania18 het volgende:
[..]
En voor schut staan zeker, ik ben niet helemaal gek![]()
Arielquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef Dizer het volgende:
Beeev, Sveeeen.. ga nou even jullie Top10 van Idols posten
Dan ga ik nog liever 100 keer onderuitquote:Op woensdag 30 november 2005 23:18 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Je mag je wel aan zo'n rekje vasthouden hoor.![]()
Nee.. hij is irritant. Ik heb niks tegen homo's maar hij is echt ovedreven...quote:
Die gaat heel ver komen, top 4quote:
Opletten manquote:
Mwah, ik weet niet, voor de rest zit er ook weinig BrEeZaH-sopwaar tussenquote:Op woensdag 30 november 2005 23:25 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij verder weinig uitstraling heeft![]()
Ik vind het wel leuk dat het vrijwel allemaal 20+-ers zijn (denk ik). Behalve Aaron dan, met zijn mooie haarquote:Op woensdag 30 november 2005 23:27 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, ik weet niet, voor de rest zit er ook weinig BrEeZaH-sopwaar tussen.
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooiquote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
IIk vind Gabriel dus echt niks.
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:34 schreef Svensational het volgende:
IIk vind Gabriel dus echt niks.
Ronan Keatingquote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooi
Ronan Keating vind ik ook drie keer niks.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Het is een beetje Ronan Keating achtig en dat vind ik mooi
Kleur in je avatar is zo September 2005.quote:
Van de Sint krijg ik geen cadeausquote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Waarom al een kerst-avatar als De Sint nog niet eens weg is uit Nederland?
Kerst > Sinterklaas.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2005 23:38 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Kleur in je avatar is zo September 2005.![]()
![]()
Sommigen hadden al ee sint-ava voor die vent er wasquote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Hoevaak moet ik het nog zeggen... Sinterklaas is zooooo 1996quote:Op woensdag 30 november 2005 23:39 schreef MissBliss het volgende:
Heb toch wat meer respect voor die man!
Practice what you preach, honey.quote:Op woensdag 30 november 2005 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Ja maar mijn originele avatar is dus nog steeds Z/Wquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |