Zelfs dan is ie nog niet leukquote:Op woensdag 30 november 2005 23:59 schreef Dizer het volgende:
[afbeelding]
Deze is voor de krant van morgen (1 december). Hij is alleen leuk als je weet dat morgen Wereld Aids Dag is
Ze post hier toch nietquote:Op donderdag 1 december 2005 09:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Moet je nou bij elke stem gaan zeuren?
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:22 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Ze post hier toch niet![]()
Of zou ze stiekem lurken![]()
Kijk en daar erger ik mij dus aanquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Airelle het volgende:
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheen.
En dat ze het niet leest maakt jou niet uitquote:Op donderdag 1 december 2005 10:25 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee maar wel in het SHO-awardstopique en daar ga ik niet lopen showchatten. Dus kopieer ik het hierheen.
Puntjes achter smileys zijn sowieso overrated overgewaardeerdquote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Kijk en daar erger ik mij dus aanDat zo’n smiley net niet op de eerste regel past en dus maar helemaal in zijn eentje met de "." op de tweede regel komt te staan... Ik forum al te lang volgens mij
Hoi trouwens
Ga eens heel snel je mond spoelen!quote:Op donderdag 1 december 2005 10:30 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Puntjes achter smileys zijn sowieso overrated overgewaardeerd
Heb het al veranderdquote:Op donderdag 1 december 2005 10:28 schreef Dada het volgende:
[..]
Kijk en daar erger ik mij dus aanDat zo’n smiley net niet op de eerste regel past en dus maar helemaal in zijn eentje met de "." op de tweede regel komt te staan... Ik forum al te lang volgens mij
Hoi trouwens
Student?quote:Op donderdag 1 december 2005 10:35 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Wat is student zijn toch heerlijk![]()
I don't think soquote:Op donderdag 1 december 2005 10:34 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ga eens heel snel je mond spoelen!.
ontstaan...quote:Ik wil snel de dvd van.
. Muse.
.
. in mijn bezit hebben.
.
Ja dat vind ik dan ook wel weer een beetje overdrevenquote:Op donderdag 1 december 2005 10:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
I don't think so
Zeker als smileys als aparte zinnen worden beschouwd en er dus monsterlijke dingen als:
[..]
ontstaan...
Ja als je het zo mag noemen.quote:
Die puntquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |