Ach, ik kan me herinneren dat ik wel mijnzelf kon vermoorden als ik een slecht rapport had en dat ik het beter niet aan mijn ouders moest laten zien en zo. En dat de dag aankwam van mijn rapport dat ik beter zelfmoord kon plegen en zoquote:
Ik denk dat het ook eerder rond die leeftijd is dan rond je 18e eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizert heeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
Grapjas!quote:
Mee eens. Ik denk dat van 23/24 overstappen naar 25 pas je "echt" volwassen wordt. In ieder geval, dat is hoe ik het ervaar. Ik zie mijnzelf nog niet helemaal volwassen. Voor mijn eigen doen, ben ik pas 100% volwassen als ik mijn studie afgerond heb (dus volgend jaar) en dan aan de bak ga. En toevallig ben ik dan 25 of 26quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizertheeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terechtquote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ambtenarijquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grapjas!
Eerst nog even stevig discussiëren achter de schermen over welke awards wel en welke niet een plek verdienen.
Dan een aanvraagformulier in drievoud inleveren bij de FA's en Danny en daarna (over een week of zes) kunnen we van start.
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staanquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terecht.
Maar jij zit nu dus in jouw overgangsperiode?
Denk aan Boris Dietrich, dat is een integere man.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Dizer het volgende:
U hebt gezocht op integer:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
in·te·ger (bn.)
1 onkreukbaar => rechtschapen
Ik snap het nietWat betekent het nou?
He bah, doe 'ns niet zo gek.quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk daan Boris Dietrich, dat is een integere man..
Ik wil ook IDO-awards.quote:
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo...quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks mis met Boris (als man).
Wel dan?
In die politiek wat mij betreft ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo....
En vergeet de motor/sportwagen niet die moet worden aangeschaft in deze levensfase!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staan
Klinkt als een Tom_Tom-quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
mmm iemand die vertrouwen en eerlijkheid uitstraalt.
Inderdaad! Helemaal vergeten. Uiteraard de spaarcentjes uitgeven aan een mooie auto/motor dat supersnel gaatquote:Op zondag 20 november 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet de motor/sportwagen niet die moet worden aangeschaft in deze levensfase!
Ik spreek je over 4 jaarquote:
uhuh, ik ga keihard in onderhandelingquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grapjas!
Eerst nog even stevig discussiëren achter de schermen over welke awards wel en welke niet een plek verdienen.
Dan een aanvraagformulier in drievoud inleveren bij de FA's en Danny en daarna (over een week of zes) kunnen we van start.
Op werk spreek ik vaak veel mensen en de mensen van mijn leeftijd denken er echt allemaal zo over. Op die leeftijd ga je ook denken dat iemand van bv. 18 gewoon 5 jaar jonger is.. Logische gedachte natuurlijk, maar dan komt het besef ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat van 23/24 overstappen naar 25 pas je "echt" volwassen wordt. In ieder geval, dat is hoe ik het ervaar. Ik zie mijnzelf nog niet helemaal volwassen. Voor mijn eigen doen, ben ik pas 100% volwassen als ik mijn studie afgerond heb (dus volgend jaar) en dan aan de bak ga. En toevallig ben ik dan 25 of 26
Er zou wat fout zitten als ik in de overgang zou gaanquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terecht.
Maar jij zit nu dus in jouw overgangsperiode?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
Er zou wat fout zitten als ik in de overgang zou gaan
Jij zit lekker in de overgang, nana-nananaquote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: PeRi (Mijn Lush-Object)
Zou hij vreemdgaan?quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef kale_krullebol het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:FlyingFox
Als het zo doorgaat, zit ik over 4 jaar al in de échte vrouwen overgang.quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je nu nog een jonkie van 19 bent
quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Jij zit lekker in de overgang, nana-nanana.
Dan heeft hij er ook niets te zoeken. Niets is irritanter als van die ukkies van 16/17 in een discotheek/kroegquote:Hij wordt dan ook eind volgende maand 15.
Ik heb wel eens een aflevering van Oprah gezien waarin een vrouw van 21 zwaar in de overgang zat.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef PeRi het volgende:
Als het zo doorgaat, zit ik over 4 jaar al in de échte vrouwen overgang.
Laat mij lekker met zo'n jong guppie pronken in de kroegquote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Dan heeft hij er ook niets te zoeken. Niets is irritanter als van die ukkies van 16/17 in een discotheek/kroeg
Eindelijk erkenning.quote:User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Meest crewinlikkende user: BVOquote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Nou.quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meest crewinlikkende user: BVO
Dat lijkt me niet!
En maar niks zeggen over de allereerste nominatiequote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meest crewinlikkende user: BVO
Dat lijkt me niet!
Ik (nog) niet.quote:
quote:
*kijkt*quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..].
Meest aandachtsgeil: 1
Leukste relschopper: 1
Vriendelijkste: 2
Meest crewinlikkend: 1
Daar heb ik de stemmen dus nodig..
Ja, en ik ben er blij mee.quote:Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*kijkt*
*wijst*
*lacht*
Is dát alles?.
Het is dat ik nu achter mijn laptop zit en niet achter de pc, anders had ik zo mijn hele lijstje neergeplempt.quote:
Dat topic van je loopt als een tierelier, het is echt te grappigquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
lala
De horrorquote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aan
Wacht maar totdat je aan je einde van je studie bent en je opeens realissert dat je een huis moet kopen en een echte leven moet gaan beginnen... wil je niet bang maken of zo hoor
Zo, daar ben ik danquote:Op zondag 20 november 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik nu achter mijn laptop zit en niet achter de pc, anders had ik zo mijn hele lijstje neergeplempt.
quote:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
============================================
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
sararaats [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Meest respectvolle moderator: Bupatih
Svensational [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste moderator forum: Bupatih
Meest populaire moderator: Bupatih
Beste nieuwkomer 2005!: Bupatih
BVO [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste Weblogger.( Blogger): Bupatih.
Meest populaire moderator: Bupatih.
De vriendelijkste moderator: Bupatih.
Beste nieuwkomer 2005!: Bupatih.
Silmarwen [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Meest behulpzame/betrokken moderator: bupatih
De vriendelijkste moderator:bupatih
_Xbox_Master_ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
De vriendelijkste moderator: Bupatih
Intxaurraga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
De vriendelijkste moderator: Bupatih
Boeman [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Dos37 [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Mukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
ijsmeis [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
dWc_RuffRyder [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
cerror [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De populairste user: Bupatih
Chriz2k [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Creatiefste user: Bupatih
DrieMaalDrie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest aandachtsgeile user: Bupatih
mstx [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De vriendelijkste/ aardigste user: Bupatih
Boekelmans [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest crewinlikkende user: Bupatih/static, voordat ze beiden modje werden
Croupouque [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De populairste user: Bupatih.
Creatiefste user: Bupatih.
Meest crewinlikkende user: Bupatih.
Mukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Tranceptor [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Bupatih
ijsmeis [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
djenneke [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round origineelste topicopener: Bupatih
Sandraugiga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?: Bupatih
Herald [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest humorvolle user: Bupatih
brainster [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest crewinlikkende user: Bupatih, toen ie nog geen mod was
rompompom [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
_ELMaikel_ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Welke user verdient het meeste respect?:Bupatih
Meest behulpzame user:Bupatih
De populairste user:Bupatih
Meest humorvolle user:Bupatih
De meest trouwe user: Bupatih
Janetje [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round origineelste topicopener: Bupatih
De populairste user:Bupatih
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Bupatih
Pool [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
NJ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Intxaurraga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Jaguarized [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
skiczukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
ma_jojo [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De vriendelijkste/ aardigste user: Bupatih
Yeahinho [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Dizer [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Meest aandachtsgeile user: Bupatih
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
R-Mon [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen): Bupatih
qu63 [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
dWc_RuffRyder [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Dizer [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
quote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef Airelle het volgende:
Je nomineert alleen jezelf?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 20 november 2005 17:54 schreef Airelle het volgende:
Evelien kan ook gaan leren lezen ofzo..
Sorry.
Van die hoogopgeleide bitches bedoel jequote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat topic van je loopt als een tierelier, het is echt te grappig.
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
Jepsquote:Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Van die hoogopgeleide bitches bedoel je?
Ik wist het wel.quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
Ik had laatst een discussie met mijn vader over de SGP. Wilde ik zonet even wat terugzoeken over het partijprogramma enzo... Is die site dicht op zondagnooit geweten. Wel principeel
.
[..]
Wat wilde je weten danquote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
Ik had laatst een discussie met mijn vader over de SGP. Wilde ik zonet even wat terugzoeken over het partijprogramma enzo... Is die site dicht op zondagnooit geweten. Wel principeel
.
[..]
Dat is voor mij nog altijd de maandagquote:Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week
Alles van basisschool en hoger.quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeps. Wat versta jij onder hoogopgeleid trouwens? HBO en Uni? Alleen Uni?
Nou, dat zijn er best veelquote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles van basisschool en hoger.
Nee, gewoon hbo of hoger.
1 op de 3 maar ongeveer en dan moeten ze het nog halen hequote:
Eum, het ging nog over die discussie van circa drie maand geleden. Over de vrouwen in de politiek enzo. En ik zei iets van: "Waarom zou je als vrouw uberhaupt bij de SGP willen?" daar was mijn vader het niet mee eens. En ik wilde gewoon even zien wat er nou precies in het partijprogramma hierover in stond (en vooral op welke gronden).quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat wilde je weten dan?
[..]
Dat is voor mij nog altijd de maandag.
Die heb ik dan gemist. En dit was ook pas de derde keer dat ik op de SGP-site ben geweest. En die andere twee keren zullen - toevallig - wel doordeweeks geweest zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het wel.Hebben, als het goed is, ook nog een paar topics over gelopen.
Zagik nou net een Gordon bannerquote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
Die JB-banner is weg!
Of ben ik nu een spuit elf?
Dat is een tweede inderdaad (niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
1 op de 3 maar ongeveer en dan moeten ze het nog halen he.
OEH! OEH!quote:
Die is ook pas net weg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
Die JB-banner is weg!
Of ben ik nu een spuit elf?
Hmm, wel van naam, maar nog nooit wat van gezien.quote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is ook pas net weg.
Kent iemand hier Richard Groenendijk (cabaretier)?
Dat is al meer dan mij.quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wel van naam, maar nog nooit wat van gezien..
Waarom wil je het weten dan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is al meer dan mij.![]()
Hij is iig niet op tv geweest, anders had ik hem waarschijnlijk wel gekend.
Que?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
M'n pik in de krant, Bupa bedankt!
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
M'n pik in de krant, Bupa bedankt!
Niet bij Airelle hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 19:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
morcheeba.jpg
Lemming van "Levend verbrand, Rita bedankt"quote:
Ah, dat dacht ik al.quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lemming van "Levend verbrand, Rita bedankt".
Oh.quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De goede man zit in widm. En niemand die hem kent.
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Ik vond de kandidaten van van Wie is de Mol? ook maar zo zo.
Vorig jaar was een leuke groep, net zo fanatiek als andere jaren.quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???
Ja, dat het BN'ers of semi-BN'ers of andere mensen zijn maakt op zich natuurlijk niks uit, het blijven mensenquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorig jaar was een leuke groep, net zo fanatiek als andere jaren.
Is datquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Snap nog steeds niet waarom ze populair is bij de halve wereldbevolking... ze ziet eruit als een hoer die het voor gratis doet. Als als ze dat niet is, is ze helemaal niet zo knap en bijzonder
.
Ik was er al lang vóór 2005 hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
Vond het weinig onder doen voor de 'normale' WIDM. Het is alleen iets minder 'mysterieus' omdat over sommige tv-persoonlijkheden best wel weet. Aan de andere kant is het ook wel weer boeiend om soapies/sporters/acteurs hieraan mee te zien doen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???
The Horse Whispererquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Snap nog steeds niet waarom ze populair is bij de halve wereldbevolking... ze ziet eruit als een hoer die het voor gratis doet. Als als ze dat niet is, is ze helemaal niet zo knap en bijzonder
.
Die naam alleen al, dat geef je je dochter toch nietquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ze heeft in ieder geval wel een mannenstem.quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die naam alleen al, dat geef je je dochter toch niet. Dachten ze dat het een man was?
quote:
quote:
quote:
Whehe.quote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Mobiele coffeeshops groot succes"
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleverenquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
Werk je bij de redactie van Dit was het nieuws?.
Over 5 jaar mail ik je.quote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleveren.
Ja, hahaquote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleveren.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 5 jaar mail ik je. [afbeelding]
Dan gaan we iets samen maken..
Ja, alhoewel 35 minuten Donner achter elkaar een beetje een overload is. Was niet echt een debat zo met die 2 interviews. Column was wel aardig.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, haha. Heb je buitenhof gezien vanochtend?
Houd eens op met pb te stalken!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 5 jaar mail ik je. [afbeelding]
Dan gaan we iets samen maken..
Wat ben jij een kantoorsletje in het echt zegquote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd eens op met pb te stalken!!!!!![]()
![]()
Stalk mij liever![]()
Die man kan niet echt boeien he? Inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 35 minuten Donner achter elkaar een beetje een overload is. Was niet echt een debat zo met die 2 interviews. Column was wel aardig.
Hoe erg ik ook van kantoorsletjes houdquote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd eens op met pb te stalken!!!!!![]()
![]()
Stalk mij liever![]()
Je zou me eens in mijn "ondeugende secretaresse"-outfit moeten zien!quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben jij een kantoorsletje in het echt zeg.
met z'n potkastquote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die man kan niet echt boeien he? Inderdaad.
Dat is zó waar.quote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook van kantoorsletjes houd, qua ad remmiteit (
wat is dan de zelfstandig vorm?
) en grapdichtheid haal je het niet bij
. pb
.
Maar niet getreurd, pb mag ook alleen maar in mijn schaduw staan.
Ja.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik zo'n slechte smaak?![]()
Renske, de kleine schoonheid
quote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zou me eens in mijn "ondeugende secretaresse"-outfit moeten zien!![]()
![]()
Ik ben anders een echte bitch buiten SHO.quote:
Lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar even serieus, wat is er zo boeiend aan consultant geneuzel en weet ik veel wat?
WAT WEET JIJ DAAR NOU WEER VAN, NIET-LESBO!?!!?!?!???!!!!!!quote:
En ik kom de leipste bedrijven, mensen en achtergrondverhalen tegen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkerafwisselend
. Als consultant zie je heel veel verschillende bedrijven. Als, bijvoorbeeld,
accountant
werk je in 1 bedrijf op 1 afdeling op 1 werkplek EVERY FUCKING SINGLE DAY!!!!!!
rrrrrrrrr!
quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik zo'n slechte smaak?![]()
Renske, de kleine schoonheid
Ik kan er wel degelijk een goed oordeel over gevenquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT WEET JIJ DAAR NOU WEER VAN, NIET-LESBO!?!!?!?!???!!!!!!![]()
Aha, en lopen er bij elk bedrijf mensen te fokken?quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkerafwisselend
. Als consultant zie je heel veel verschillende bedrijven. Als, bijvoorbeeld,
accountant
werk je in 1 bedrijf op 1 afdeling op 1 werkplek EVERY FUCKING SINGLE DAY!!!!!!
rrrrrrrrr!
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, en lopen er bij elk bedrijf mensen te fokken?
Wat?quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Airelle drinkt van de fairy cup?
quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af hoeveel Afrikaantjes Buup had kunnen redden als hij zijn energie daarin stak ipv Fok.
Leukste, liefste, geilste en zulks...quote:Op zondag 20 november 2005 19:55 schreef Zhenar het volgende:!
Wat dicht je jezelf nog meer toe dan?!![]()
()
Er is niks mis met jouw smaak, hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En ik denken dat ik zo'n verfijnde smaak heb!Jullie zullen nog wel om gaan.
Kijk anders eens naar haar auditie.![]()
Sinds wanneer is fokken geen werk?quote:
Bij de Pearlopticien hebben ze deze week winterkorting.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:29 schreef pberends het volgende:
Je vraagt je af hoeveel Afrikaantjes Buup had kunnen redden als hij zijn energie daarin stak ipv Fok.
Precies!quote:Op zondag 20 november 2005 20:33 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Er is niks mis met jouw smaak, hoor.!
En ik weet zeker dat mijn smaakpartner Tania er net zo over denkt als ze dit filmpje ziet!
[afbeelding]
[afbeelding]
En geloof mij maar....want ik heb altijd gelijk.quote:
Onmogelijk!quote:Op zondag 20 november 2005 20:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En geloof mij maar....want ik heb altijd gelijk..
jouw.quote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Huh?. Is dat jou benaming voor een biseksueel?
.
Eerlijk gezegd is MissBliss met die benaming op de proppen gekomen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Huh?. Is dat jou benaming voor een biseksueel?
.
Whaha oké.quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd is MissBliss met die benaming op de proppen gekomen.
En lief als ik ben, jat ik -voor deze ene keer- ongeneerd haar grapje.
JOUW!quote:Op zondag 20 november 2005 20:39 schreef Svensational het volgende:
[..]
jouw. [afbeelding].
En zo noem ikZhenar
ook altijd.
Nee, hoor.quote:
quote:
Ik respecteer je vastberadenheidquote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, hoor.
True, het is een zware klus. Niemand die je gelooft als je zegt dat je altijd gelijk hebt. Je zult altijd mensen hebben die blind staren op hun eigen 'gelijk' en mijn opmerkingen dan maar negeren..
Maar die zware taak neem ik op me.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 20 november 2005 20:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik respecteer je vastberadenheid.
Oh jij bent er niet zo eentje die valt op een 'persoon' in plaats van op mannen of vrouwen. Maar jij wil graag een boeiend en wild leven?quote:
pb.quote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Chinezen shockeren Bush door 220 volt op deurknop
quote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh jij bent er niet zo eentje die valt op een 'persoon' en niet op mannen en vrouwen. Maar jij wilt graag een boeiend en wild leven?.
Gniffelquote:Op zondag 20 november 2005 20:44 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Chinezen shockeren Bush door 220 volt op deurknop
Zijn we het daar in ieder geval helemaal over eensquote:Op zondag 20 november 2005 20:47 schreef Zhenar het volgende:
[..]"Ik val op een persoon"
Dat vind ik zo'n suffe clichématige opmerking.
Probeer het eens!quote:Maar ik weet eigenlijk niet hoe ik het wel zou moeten uitleggen.MAAR IN IEDER GEVAL NIET MET DIE KUT ZIN!
![]()
Jezus.quote:
Het tegenovergestelde standpunt is ook een leuke.quote:Op zondag 20 november 2005 20:50 schreef Airelle het volgende:
Ik heb me ooit eens gewaagd aan een discussie met Timbob waarin ik beweerde dat biseksualiteit eigenlijk niet bestaat..
Als je drinkt van "the furry cup" dan ben je een lesboquote:Op zondag 20 november 2005 20:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan vat ik het nog steeds niet hoor.
Op welke post/uitspraak doel je?
Inderdaad, allemaal lariekoek en wishful-thinking!quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde standpunt is ook een leuke.![]()
Al geloof ik daar ook niks van.
Wat? Dat je het er met een biseksueel over hebt dat Timbob niet bestaat?quote:Op zondag 20 november 2005 20:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het tegenovergestelde standpunt is ook een leuke.![]()
Al geloof ik daar ook niks van.
Ah oké, die uitdrukking is even aan me voorbij gegaanquote:Op zondag 20 november 2005 20:54 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je drinkt van "the furry cup" dan ben je een lesbo
Precies. Als je een biseksueel ergens mee over de rooie kunt krijgen, dan wel daarmee!quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Dat je het er met een biseksueel over hebt dat Timbob niet bestaat?![]()
Eigenlijk weet ik niet wat de 'verdeling' is. Ik kan alleen voor mezelf spreken.quote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, allemaal lariekoek en wishful-thinking!
Watquote:Op zondag 20 november 2005 21:00 schreef Bupatih het volgende:
De verdeling volgens Bupa:
"Mens".
Hoppa. Opgelost. Klaar.
Dat heeft er dan weer niets mee te maken. Ik kan ook wel beoordelen of een gozert lelijk of knap is.quote:Op zondag 20 november 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
Maar desalniettemin kan ik wel zeggen of een vrouw mooi is ja of nee.
Een glijdende schaal?quote:Op zondag 20 november 2005 20:59 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Eigenlijk weet ik niet wat de 'verdeling' is. Ik kan alleen voor mezelf spreken.
Is er alleen homo/hetero/bi? Of is er sprake van een glijdende schaal? (geil woord trouwens!)
Ik weet het in ieder geval niet.
Ons menselijk brein werkt nou eenmaal zo dat we dingen graag linken aan eerder opgedane kennis wat leidt tot de zogenaamde hokjesgeest. Gaat niet helemaal op dus Bupaquote:
Ik geloof dus juist niet in dat grijze gebied. Zie het meer als een tweetal "schakelaars": als schakelaar A aan staat, val je op vrouwen, als schakelaar B aan staat, val je op mannen. En soms staan ze toevallig allebei aan.quote:Op zondag 20 november 2005 21:02 schreef Airelle het volgende:
[..]
Een glijdende schaal?. Ik snap wel ongeveer wat je bedoelt. Maar ik denk echt dat dat een overgroot deel van de biseksuelen zich op verkeerde grongen 'biseksueel' noemt. Maarja wie ben ik om daarover te oordelen. Het maakt ook niet zo heel veel uit eigenlijk.
Ik ben het met je eens wat betreft 'dat grijze gebied' maar deel niet de mening van veel mensen dat dat grijze gebied groter is dan het aantal homo's en hetero's,
Tuurlijk kan je datquote:Op zondag 20 november 2005 21:01 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Dat heeft er dan weer niets mee te maken. Ik kan ook wel beoordelen of een gozert lelijk of knap is.
In jouw geval geloof ik voor het gemak stiekem wel in de glijdende schaal in het grijze gebied.quote:
Oud, pb.quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef pberends het volgende:
http://www.hilbrand-nawijn.nl/
Goeie intro van Hilbrand he.
Wat vertel je dat leukquote:Op zondag 20 november 2005 21:04 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik geloof dus juist niet in dat grijze gebied. Zie het meer als een tweetal "schakelaars": als schakelaar A aan staat, val je op vrouwen, als schakelaar B aan staat, val je op mannen. En soms staan ze toevallig allebei aan.
Of je hebt kortsluiting. Dat noemen we "a-seksueel".![]()
Wat? Iedereen is toch mens?quote:Op zondag 20 november 2005 21:03 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ons menselijk brein werkt nou eenmaal zo dat we dingen graag linken aan eerder opgedane kennis wat leidt tot de zogenaamde hokjesgeest. Gaat niet helemaal op dus Bupa.
Tuurlijk is iedereen een mens. Maar ik agiteer een beetje tegen de mensen die anti-hokjesgeest zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 21:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat? Iedereen is toch mens?
Een gek die dat correct kan weerleggen.
Kom je daar nu mee? Dat is zooo 20 topics geledenquote:
Huhquote:Op zondag 20 november 2005 21:05 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In jouw geval geloof ik voor het gemak stiekem wel in de glijdende schaal in het grijze gebied.![]()
Wat heeft het dan met mijn verdeling te maken.quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen een mens. Maar ik agiteer een beetje tegen de mensen die anti-hokjesgeest zijn.
Vooropgesteld dat ik het ook niet weet (maar wel een "theorie" heb):quote:Op zondag 20 november 2005 21:06 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wat vertel je dat leuk. Wat is er mis met de theorie van het grijze gebied?
.
LEES JE IN!!!!!quote:
Uit jouW opmerking leidde ik af dat je anti-hokjes geest was.quote:Op zondag 20 november 2005 21:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat heeft het dan met mijn verdeling te maken.!
Ik vind het een mooie verdeling. En ik mag dat vinden..
.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tuurlijk is iedereen een mens. Maar ik agiteer een beetje tegen de mensen die anti-hokjesgeest zijn.
Godver "RFR"R""R :R :R :Rquote:
Ga ik nu doenquote:En check mijn nominaties in de Fok!Awards!
"Interpetentie"quote:Op zondag 20 november 2005 21:12 schreef Dizer het volgende:
[..]
Godver "RFR"R""R :R :R :R:R :R :R
![]()
:R
Daar ben ik nu mee bezig en ik snap jouw interpetentie (of zo iets) niet van dat grijze glijdinges. Wat ben je dan?
[..]
Ga ik nu doen![]()
Oh, zo.quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Uit jouW opmerking leidde ik af dat je anti-hokjes geest was.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:10 schreef Zhenar het volgende:
En check mijn nominaties in de Fok!Awards!
Je avatar.quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Dada het volgende:
Poeh poeh....
Ik wacht op Bupatih's "User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts" award nominatie post, anders haal ik zijn naam weer wegquote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Interpetentie"* aait over Dizers bol
Idd, voor je het weet...quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh, zo.
Nou ja, iedereen doet het. En opzich kan het (als het goed is) niet veel kwaad.
Maar je het moet het in hokjes stoppen van mensen ook weer niet gaan overdrijven.
Dat is ook niet mijn theoriequote:Op zondag 20 november 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik het ook niet weet (maar wel een "theorie" heb):
Ik snap gewoon niet hoe dat kan werken. Stel je bent 75% hetero en 25% homo, wat zegt dat dan?! Dat je (in het geval van een mannelijke steekproefpersoon) meer verliefd wordt op vrouwen dan op mannen? Dat slaat nergens op.
Ik neem hier trouwens wel aan dat seksualiteit om liefde draaid. Seks kan iedereen wel met elkaar hebben (als je een beetje je best doet), liefde komt voort uit geaardheid.
maar goed, wacht nog steeds op uitleg...quote:Op zondag 20 november 2005 21:13 schreef Zhenar het volgende:
[..]
"Interpetentie"* aait over Dizers bol
Ben jij d'r zo een?quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik wacht op Bupatih's "User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts" award nominatie post, anders haal ik zijn naam weer weg![]()
Je mag ook wel zeggen dat je alle biseksuelen gewoon stomme homo's met 1 been in de kast vindt hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 21:15 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat is ook niet mijn theorie. Je hebt zeg maar heel veel hetero's en daarnaast homo's. En dan heb je een soort 'grijs gebied' voor mensen die zich in twee eerder genoemde geaardheden niet kunnen vinden. Verschillende redenen: iemand denkt dat hij/zij biseksueel is omdat hij/zij iemand van het zelfde geslacht aantrekkelijk vind (onzin m.i.), iemand er niet voor uit wil komen dat hij/zij homoseksueel is enz. enz.
Begrijp me niet verkeerd ik doe het allemaal niet af als onzin. Maar biseksualitiet is meer een soort van benaming. Ja ik kan het niet zo goed uitleggen weet je.
Zo, weer zo'n informatieve/nuttige/leerzame post van mij.quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij d'r zo een?
Jeez, je lijkt LeBeau wel ten tijde van het ShowChat-toernooi.![]()
"Oeh, je hebt niet op mij gestemd, dan stem ik ook niet op jou"
Flikker toch op.Laat je daardoor niet leiden en stem gewoon op wie jij het beste vindt voor die nominatie en ga niet miepen als díe persoon toevallig niet op jóu stemt.
!
Zo, dat wilde ik even kwijt.!
Inderdaad, je bent echt de eerste persoon die het met me eens is in dezequote:Op zondag 20 november 2005 21:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]!
Ik ook. Dat walgelijke politiek correcte gezever soms...!
Iedereen denkt in hokjes: wanneer je iemand voor het eerst ontmoet, deel je deze persoon onmiddellijk in minstens 10 hokjes in!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent echt de eerste persoon die het met me eens is in deze![]()
!
En ik dan?quote:Op zondag 20 november 2005 21:14 schreef Bupatih het volgende:
Nou ja, iedereen doet het. En opzich kan het (als het goed is) niet veel kwaad.
Maar je het moet het in hokjes stoppen van mensen ook weer niet gaan overdrijven.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Precies. Als je een biseksueel ergens mee over de rooie kunt krijgen, dan wel daarmee!![]()
Uitleg = ik stelde dat ik niet geloof in een "grijs gebied" van mensen die niet helemaal homo, hetero of bi zijn. Mijn opmerking was een grapje, betekenend dat ik het niet erg zou vinden als jij wel zo'n grijs geval zou zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 21:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
maar goed, wacht nog steeds op uitleg...
*nomineert voor domste crew-lid (schrapt Lucille weg..)quote:Op zondag 20 november 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ben jij d'r zo een?
Jeez, je lijkt LeBeau wel ten tijde van het ShowChat-toernooi.![]()
"Oeh, je hebt niet op mij gestemd, dan stem ik ook niet op jou"
Flikker toch op.Laat je daardoor niet leiden en stem gewoon op wie jij het beste vindt voor die nominatie en ga niet miepen als díe persoon toevallig niet op jóu stemt.
!
Zo, dat wilde ik even kwijt.!
Ik (her)ken het.quote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef Zhenar het volgende:
Zo jammer als je je grapjes moet uitleggen.![]()
Ach, die award voor 'liefste user' was toch al niet zo voor mij bestemdquote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je mag ook wel zeggen dat je alle biseksuelen gewoon stomme homo's met 1 been in de kast vindt hoor.![]()
* Begint alvast te schrappen bij "liefste/leukste user
Oh.quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
*nomineert voor domste crew-lid (schrapt Lucille weg..)
Idioot.. lees goed, ik heb een spelfout gemaakt en ik wacht totdat jij die gaat verbeteren:ERF:C :R
:R
:sd:
![]()
![]()
Oh.. jah.. HAHAHAHAHAHA... nee dat helpt niet.. nu is de grap wegquote:Op zondag 20 november 2005 21:20 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Uitleg = ik stelde dat ik niet geloof in een "grijs gebied" van mensen die niet helemaal homo, hetero of bi zijn. Mijn opmerking was een grapje, betekenend dat ik het niet erg zou vinden als jij wel zo'n grijs geval zou zijn.![]()
Zo jammer als je je grapjes moet uitleggen.![]()
Psies!quote:Op zondag 20 november 2005 21:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
Inderdaad, je bent echt de eerste persoon die het met me eens is in deze![]()
!
Heel natuurlijk gedrag het indelen in hokjes. Ik wil trouwens niet ontkennen dat het niet vervelend kan zijn soms. Maarja... deal with it!.
Dat zei ik toch ook.quote:Op zondag 20 november 2005 21:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Psies!
Ik vind het dan ook van meer "correctheid" getuigen als je de hokjesgeest erkent (ook die van jezelf) en daar rekening mee probeert te houden, in plaats van dat je simpelweg ontkent dat je in hokjes denkt.
Nee jij niet. Ten eerste snapte je het in eerste instantie niet en ten tweede zit er een nuancering bijaan geplakt.quote:
Het geslacht Appel (Malus) bevat bomen die de algemeen bekende vruchten dragen, vooral op het noordelijk halfrond. Ook zijn er sierappels, die echter kleine appeltjes geven.quote:
Que?quote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee jij niet. Ten eerste snapte je het in eerste instantie niet en ten tweede zit er een nuancering bijaan geplakt.
Nee, in het begin zette je je af tegen het indelen van mensen op hun geaardheid.quote:Op zondag 20 november 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat zei ik toch ook.
Waarom wordt ik dan beschuldigd van politiek correct gezever, stom menneke?!!!![]()
![]()
:R RRR:11
:R r
Maar wie kan dat wel, Airelle? Wie kan dat wel?quote:Op zondag 20 november 2005 21:21 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ach, die award voor 'liefste user' was toch al niet zo voor mij bestemd.
Maar echt, zo meen ik het niet. Ik kan het alleen niet zo goed uitleggen.
Helemaal niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:26 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee, in het begin zette je je af tegen het indelen van mensen op hun geaardheid..
Hahahaha, houd dan ook eens op met dat on-serieuze gedoe van je! We zitten hier wel in SHO ja!quote:Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Waar zie je dat staan?
Ik heb alleen (op niet-serieuze toon) gezegd dat ik mensen 'rangschik' met de indeling "Mens".
Maar misschien had je wat beter naar mijn PI bij die post moeten kijken. ("[afbeelding]").
1-0 voor Kamp Bupa.quote:Op zondag 20 november 2005 21:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Helemaal niet.
Waar zie je dat staan?
Ik heb alleen (op niet-serieuze toon) gezegd dat ik mensen 'rangschik' met de indeling "Mens".
Maar misschien had je wat beter naar mijn PI bij die post moeten kijken. ("[afbeelding]").
On-serieus? Wasda?quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hahahaha, houd dan ook eens op met dat on-serieuze gedoe van je! We zitten hier wel in SHO ja!![]()
![]()
.
Er zijn vast mensen die hun geaardheid-theorie beter kunnen onderleggen en toelichten dan dat ik dan kanquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Maar wie kan dat wel, Airelle? Wie kan dat wel?
Muziek zwelt aan...
Wiiiiiiieeeeeeee kan ons zeggen
wat geaardheid is?
Is dat uit te leggen?
Of heb ik dat soms mis?
Mannen, vrouwen, wie moet je begeren?
Begeer je fout, valt dat dan af te leren?!Wacht op achtergronddansers.
On-serieus staat gelijk aan niet-serieus. En in mijn woede was ik even vergeten om op mijn spelling te lettenquote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
On-serieus? Wasda?
Dat ken ik niet.
*feestneus weer opzet*
ShowChat #540: Het leven is een zure bom!quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het geslacht Appel (Malus) bevat bomen die de algemeen bekende vruchten dragen, vooral op het noordelijk halfrond. Ook zijn er sierappels, die echter kleine appeltjes geven.
De vlezige vrucht bestaat uit drie lagen, maar soms vormen twee of drie lagen één geheel en zijn ze afzonderlijk niet meer te herkennen. Zo zijn bij de appel het exocarp en mesocarp niet meer van elkaar te onderscheiden en vormen gezamenlijk met de opgezwollen bloembodem het vruchtvlees. Het klokhuis is het endocarp met daarin de zaadjes (pitjes) en in het midden de vaatbundel naar het steeltje.
Zo, zie hier mijn nuttige/leerzame/informatie bijdrage van vandaag..
quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
VERGETEN TE VERTELLEN!!!
Vrijdag had ik op school een gastcollege en kwam zo een gast langs van een bedrijf leuke dingen vertellen over hun bedrijf en hun Organisatie en zo. Toen vertelde hij dat ze in de organisatie één persoon hebben die bij hun werkt en ergens verantwoordlijk voor is, nu in het BigBrother huis zit. Hij wou niet verklappen wie, maar wel dat ie 1 been heeft
Rellie Thanxquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
Dizzle, het is ' interpRetatie '.
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
On-serieus staat gelijk aan niet-serieus. En in mijn woede was ik even vergeten om op mijn spelling te letten.
Hij heeft zeker meer dan 3 cola's opquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah, Bupa begrijpt er niet veel van he?.
Jaja, dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat #540: Het leven is een zure bom!
Sukkel
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik ook wel door.!
Ik ben geen dom blondje ofzo.
Wahahahaha roflmaopimp![]()
![]()
Net alsof elk blondje dom is?
!!!! HoKjUsGe¤st
![]()
![]()
![]()
!!!
Echt een van de meest stomste uitspraken van Idols 3. Dat zij een paardenbek heeft is echt totaal onzin.quote:
Hokjesgeest draait juist om vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef Airelle het volgende:
Dat heeft niets met hokjesgeest te maken (of nouja een beetje dan...). Maar dat is een vooroordeel.
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt een van de meest stomste uitspraken van Idols 3. Dat zij een paardenbek heeft is echt totaal onzin.
Uuhm.. niet jouw uitspraak dan.. maar die algemen uit dat topic
Jij had haar zeker al in het paardenhokje gestopt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).
Dat is bij iedereen zoquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).
Idd.quote:
Hoelang krijg ik dit nog te horen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij had haar zeker al in het paardenhokje gestopt.![]()
*Grinnik*quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoelang krijg ik dit nog te horen?. Maar inderdaad.. Ja, het eerste wat ik dacht: 'Wat een paardenbek!'.
.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoelang krijg ik dit nog te horen?. Maar inderdaad.. Ja, het eerste wat ik dacht: 'Wat een paardenbek!'.
.
Nou verneuk je de grapquote:
Die vind ik zo leuk!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vind ik zo leuk!(op de biseksuele manier
)
Is hij toevallig homo?![]()
Hij heeft ook veel meegewerkt aanKvK
![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Het heeft er mee te maken ja. Maar het hokjesgeestdenken heeft te maken met hoe er in onze hersenen verbanden worden gelegd met eerder opgedane kennis. Of deze kennis compleet en objectief is, is maar de vraag. En dat laatste heeft vooral te maken met vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hokjesgeest draait juist om vooroordelen..
quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar zoekt in de topicnamenlijst, provided by the Great Bupatih
Wat een vooroordeel weer.quote:
Hm, nee, het was er niet eerder.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef Zhenar het volgende:
Het volgende topic moet onwijs een hokjesgeest topic worden.
Trouwens, is er niet eens eerder een hokjestopic geweest?
* Zhenar zoekt in de topicnamenlijst, provided by the Horny-as-hell Svensational.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel weer.. Het staat op Bupa's server, dus hij heeft zeker al het werk gedaan
.
Ja, ik ga het niet wéér veranderen hoor!quote:Op zondag 20 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
In het begin in ieder geval.
Het grootste gedeelte in ieder geval..
Dat 'verbanden leggen met eerder opgedane kennis' is dus al een vorm van vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Het heeft er mee te maken ja. Maar het hokjesgeestdenken heeft te maken met hoe er in onze hersenen verbanden worden gelegd met eerder opgedane kennis. Of deze kennis compleet en objectief is, is maar de vraag. En dat laatste heeft vooral te maken met vooroordelen.
Het is wel zo dat mensen met een minder kennis snel verkeerde verbanden leggen en dan op verkeerde gronden indelen in een bepaald hokje.
Zhenar... wat wil jij later worden? Man-Man of Man-Vrouw?quote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik ga het niet wéér veranderen hoor!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want ik "geloof" dat vooroordelen bij specifieke gevallen ook juist kunnen zijn. (Zie het voorbeeld van de Belg)
Dat zeg ik helemaal niet. JUIST niet. Ik geef zo reactie op de rest... uno momento.quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat 'verbanden leggen met eerder opgedane kennis' is dus al een vorm van vooroordelen.
Ik heb ook nergens beweerd dat jij dat hebt gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. JUIST niet. Ik geef zo reactie op de rest... uno momento.
Maar ik heb hem toen helemaal opnieuw gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
In het begin in ieder geval.
Het grootste gedeelte in ieder geval..
Maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens beweerd dat jij dat hebt gezegd.
Ik zeg juist zélf dat het een vorm van vooroordelen is.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar... wat wil jij later worden? Man-Man of Man-Vrouw?
(ik bedoel dus.. ga je met een man of met een vrouw trouwen?)
quote:Op zondag 20 november 2005 21:55 schreef Bupatih het volgende:
Best stoer: uit je nek zwetsen met wat cola in je mikkie..
Blank.quote:Op zondag 20 november 2005 21:57 schreef Zhenar het volgende:
[..]Waar komt dat opeens vandaan?!
Om antwoord te geven op je vraag: ik heb geen idee. Ik moet zeggen dat ik neig naar een vrouw, omdat dat toch maatschappelijk acceptabeler is (laf, maar realistisch, denk ik zo).
Maar het hangt er gewoon van af hoe het zich ontwikkelt denk ik.
Hetzelfde als ik jou zou vragen of je met een blanke of gekleurde vrouw gaat trouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |