Maar dit is nog het leukste, later in het interviewquote:TV: Maar wat vond je er nou zelf van dat je er zo snel al uitgestuurd was
Torres: Ik kwam net het veld in, was gretig en ging vol op de bal, ik had niet eens gevoeld dat ik hem geraakt had, maar hij gaf me al gelijk geel...
Ik dus naar Temmink toe om verhaal te halen en hij zei dat ik terecht geel had. Ik vertellen dat ik gretig was omdat ik net het veld in kwam etc. Dus ik noem hem een dikke kneus... vraagt hij zo van wat zeg je? ik zo je bent toch niet doof of wel...
Ik hoop dat hier echt nog sancties op staan, wat een idiootquote:Maar ach ik heb wel respect, als je goed oplet zie je wel dat hij een beetje het syndroom van down heeft dus ach
En ook het bloedserieuze "Ja, dat meen ik echt hoor" er achteraan.quote:Maar ach ik heb wel respect, als je goed oplet zie je wel dat hij een beetje het syndroom van down heeft dus ach
Dat interview was tijdens de wedstrijd. Je hoorde Heracles nog scoren tussendoor.quote:Op zondag 20 november 2005 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar het is inderdaad niet echt slim van hem, denk ook wel dat ie geschorst wordt. zou ook terecht zijn, maarja aan de andere kant, de wedstrijd is al afgelopen is het dan nog strafbaar?
De wedstrijd was voor 'Torres' (quote:Op zondag 20 november 2005 20:15 schreef jimjim1983 het volgende:
maar het is inderdaad niet echt slim van hem, denk ook wel dat ie geschorst wordt. zou ook terecht zijn, maarja aan de andere kant, de wedstrijd is al afgelopen is het dan nog strafbaar?
Het was een leuke vertyping.quote:
Wel even de gehele achternaam erin zetten dan he.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef golfer het volgende:
Naam van de speler in TT even verbeterd.
Vaduz was je voor.Je wordt oud.quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef golfer het volgende:
Naam van de speler in TT even verbeterd.
Zou 'ie hetzelfde tegen Co gezegd hebben? Die ziet er namelijk euhhhh....quote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef Timmehhh het volgende:
Wordt nu wel duidelijk waarom die destijds bij AZ is weggestuurd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |