Alles van basisschool en hoger.quote:Op zondag 20 november 2005 18:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jeps. Wat versta jij onder hoogopgeleid trouwens? HBO en Uni? Alleen Uni?
Nou, dat zijn er best veelquote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Alles van basisschool en hoger.
Nee, gewoon hbo of hoger.
1 op de 3 maar ongeveer en dan moeten ze het nog halen hequote:
Eum, het ging nog over die discussie van circa drie maand geleden. Over de vrouwen in de politiek enzo. En ik zei iets van: "Waarom zou je als vrouw uberhaupt bij de SGP willen?" daar was mijn vader het niet mee eens. En ik wilde gewoon even zien wat er nou precies in het partijprogramma hierover in stond (en vooral op welke gronden).quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat wilde je weten dan?
[..]
Dat is voor mij nog altijd de maandag.
Die heb ik dan gemist. En dit was ook pas de derde keer dat ik op de SGP-site ben geweest. En die andere twee keren zullen - toevallig - wel doordeweeks geweest zijn.quote:Op zondag 20 november 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wist het wel.Hebben, als het goed is, ook nog een paar topics over gelopen.
Zagik nou net een Gordon bannerquote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
Die JB-banner is weg!
Of ben ik nu een spuit elf?
Dat is een tweede inderdaad (niet geheel onbelangrijkquote:Op zondag 20 november 2005 18:58 schreef pberends het volgende:
[..]
1 op de 3 maar ongeveer en dan moeten ze het nog halen he.
OEH! OEH!quote:
Die is ook pas net weg.quote:Op zondag 20 november 2005 19:00 schreef Svensational het volgende:
Die JB-banner is weg!
Of ben ik nu een spuit elf?
Hmm, wel van naam, maar nog nooit wat van gezien.quote:Op zondag 20 november 2005 19:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die is ook pas net weg.
Kent iemand hier Richard Groenendijk (cabaretier)?
Dat is al meer dan mij.quote:Op zondag 20 november 2005 19:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hmm, wel van naam, maar nog nooit wat van gezien..
Waarom wil je het weten dan?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat is al meer dan mij.![]()
Hij is iig niet op tv geweest, anders had ik hem waarschijnlijk wel gekend.
Que?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
M'n pik in de krant, Bupa bedankt!
Ik kwam in de krant :D Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 20 november 2005 19:21 schreef pberends het volgende:
M'n pik in de krant, Bupa bedankt!
Niet bij Airelle hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 19:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
morcheeba.jpg
Lemming van "Levend verbrand, Rita bedankt"quote:
Ah, dat dacht ik al.quote:Op zondag 20 november 2005 19:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Lemming van "Levend verbrand, Rita bedankt".
Oh.quote:Op zondag 20 november 2005 19:33 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
De goede man zit in widm. En niemand die hem kent.
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Airelle het volgende:
Ik vond de kandidaten van van Wie is de Mol? ook maar zo zo.
Vorig jaar was een leuke groep, net zo fanatiek als andere jaren.quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???
Ja, dat het BN'ers of semi-BN'ers of andere mensen zijn maakt op zich natuurlijk niks uit, het blijven mensenquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Vorig jaar was een leuke groep, net zo fanatiek als andere jaren.
Is datquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Snap nog steeds niet waarom ze populair is bij de halve wereldbevolking... ze ziet eruit als een hoer die het voor gratis doet. Als als ze dat niet is, is ze helemaal niet zo knap en bijzonder
.
Ik was er al lang vóór 2005 hoor.quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Vond het weinig onder doen voor de 'normale' WIDM. Het is alleen iets minder 'mysterieus' omdat over sommige tv-persoonlijkheden best wel weet. Aan de andere kant is het ook wel weer boeiend om soapies/sporters/acteurs hieraan mee te zien doen.quote:Op zondag 20 november 2005 19:38 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb die van vorig jaar niet gezien, is het leuk met BN'ers???
The Horse Whispererquote:Op zondag 20 november 2005 19:40 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
Snap nog steeds niet waarom ze populair is bij de halve wereldbevolking... ze ziet eruit als een hoer die het voor gratis doet. Als als ze dat niet is, is ze helemaal niet zo knap en bijzonder
.
Die naam alleen al, dat geef je je dochter toch nietquote:
quote:Op zondag 20 november 2005 19:45 schreef Zhenar het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Ze heeft in ieder geval wel een mannenstem.quote:Op zondag 20 november 2005 19:48 schreef pberends het volgende:
[..]
Die naam alleen al, dat geef je je dochter toch niet. Dachten ze dat het een man was?
quote:
quote:
quote:
Whehe.quote:Op zondag 20 november 2005 19:59 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
"Mobiele coffeeshops groot succes"
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleverenquote:Op zondag 20 november 2005 20:04 schreef Airelle het volgende:
Werk je bij de redactie van Dit was het nieuws?.
Over 5 jaar mail ik je.quote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleveren.

Ja, hahaquote:Op zondag 20 november 2005 20:05 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou best aardig werk kunnen afleveren.
quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 5 jaar mail ik je. [afbeelding]
Dan gaan we iets samen maken..
Ja, alhoewel 35 minuten Donner achter elkaar een beetje een overload is. Was niet echt een debat zo met die 2 interviews. Column was wel aardig.quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja, haha. Heb je buitenhof gezien vanochtend?
Houd eens op met pb te stalken!!!!!quote:Op zondag 20 november 2005 20:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Over 5 jaar mail ik je. [afbeelding]
Dan gaan we iets samen maken..
Wat ben jij een kantoorsletje in het echt zegquote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd eens op met pb te stalken!!!!!![]()
![]()
Stalk mij liever![]()
Die man kan niet echt boeien he? Inderdaad.quote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, alhoewel 35 minuten Donner achter elkaar een beetje een overload is. Was niet echt een debat zo met die 2 interviews. Column was wel aardig.
Hoe erg ik ook van kantoorsletjes houdquote:Op zondag 20 november 2005 20:11 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Houd eens op met pb te stalken!!!!!![]()
![]()
Stalk mij liever![]()
Je zou me eens in mijn "ondeugende secretaresse"-outfit moeten zien!quote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat ben jij een kantoorsletje in het echt zeg.
met z'n potkastquote:Op zondag 20 november 2005 20:13 schreef Airelle het volgende:
[..]
Die man kan niet echt boeien he? Inderdaad.
Dat is zó waar.quote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hoe erg ik ook van kantoorsletjes houd, qua ad remmiteit (
wat is dan de zelfstandig vorm?
) en grapdichtheid haal je het niet bij
. pb
.
Maar niet getreurd, pb mag ook alleen maar in mijn schaduw staan.
Ja.quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik zo'n slechte smaak?![]()
Renske, de kleine schoonheid
quote:Op zondag 20 november 2005 20:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je zou me eens in mijn "ondeugende secretaresse"-outfit moeten zien!![]()
![]()
Ik ben anders een echte bitch buiten SHO.quote:
Lekkerquote:Op zondag 20 november 2005 20:19 schreef pberends het volgende:
[..].
Maar even serieus, wat is er zo boeiend aan consultant geneuzel en weet ik veel wat?
WAT WEET JIJ DAAR NOU WEER VAN, NIET-LESBO!?!!?!?!???!!!!!!quote:
En ik kom de leipste bedrijven, mensen en achtergrondverhalen tegen.quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkerafwisselend
. Als consultant zie je heel veel verschillende bedrijven. Als, bijvoorbeeld,
accountant
werk je in 1 bedrijf op 1 afdeling op 1 werkplek EVERY FUCKING SINGLE DAY!!!!!!
rrrrrrrrr!
quote:Op zondag 20 november 2005 20:18 schreef Zhenar het volgende:
Heb ik zo'n slechte smaak?![]()
Renske, de kleine schoonheid
Ik kan er wel degelijk een goed oordeel over gevenquote:Op zondag 20 november 2005 20:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
WAT WEET JIJ DAAR NOU WEER VAN, NIET-LESBO!?!!?!?!???!!!!!!![]()
Aha, en lopen er bij elk bedrijf mensen te fokken?quote:Op zondag 20 november 2005 20:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lekkerafwisselend
. Als consultant zie je heel veel verschillende bedrijven. Als, bijvoorbeeld,
accountant
werk je in 1 bedrijf op 1 afdeling op 1 werkplek EVERY FUCKING SINGLE DAY!!!!!!
rrrrrrrrr!
quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Aha, en lopen er bij elk bedrijf mensen te fokken?
Wat?quote:Op zondag 20 november 2005 20:26 schreef Duiveltja het volgende:
Airelle drinkt van de fairy cup?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |