Ach, ik kan me herinneren dat ik wel mijnzelf kon vermoorden als ik een slecht rapport had en dat ik het beter niet aan mijn ouders moest laten zien en zo. En dat de dag aankwam van mijn rapport dat ik beter zelfmoord kon plegen en zoquote:
Ik denk dat het ook eerder rond die leeftijd is dan rond je 18e eerlijk gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizert heeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
Grapjas!quote:
Mee eens. Ik denk dat van 23/24 overstappen naar 25 pas je "echt" volwassen wordt. In ieder geval, dat is hoe ik het ervaar. Ik zie mijnzelf nog niet helemaal volwassen. Voor mijn eigen doen, ben ik pas 100% volwassen als ik mijn studie afgerond heb (dus volgend jaar) en dan aan de bak ga. En toevallig ben ik dan 25 of 26quote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Die Dizertheeft idd wel gelijk. De puberteit staat in het teken van onzekerheid, maar ook onbezorgdheid. Alles wordt zowat voor je gedaan en geregeld.
Als je eenmaal in de 20 komt...zo vanaf de 23, dan ga je pas nadenken over "whats next?". Vanaf die leeftijd zit je imo ook een beetje in de overgang van jongere naar "echte" volwassene.
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terechtquote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
Ambtenarijquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grapjas!
Eerst nog even stevig discussiëren achter de schermen over welke awards wel en welke niet een plek verdienen.
Dan een aanvraagformulier in drievoud inleveren bij de FA's en Danny en daarna (over een week of zes) kunnen we van start.
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staanquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terecht.
Maar jij zit nu dus in jouw overgangsperiode?
Denk aan Boris Dietrich, dat is een integere man.quote:Op zondag 20 november 2005 15:45 schreef Dizer het volgende:
U hebt gezocht op integer:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
in·te·ger (bn.)
1 onkreukbaar => rechtschapen
Ik snap het nietWat betekent het nou?
He bah, doe 'ns niet zo gek.quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
[..]
Denk daan Boris Dietrich, dat is een integere man..
Ik wil ook IDO-awards.quote:
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo...quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Niks mis met Boris (als man).
Wel dan?
In die politiek wat mij betreft ook niet.quote:Op zondag 20 november 2005 15:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Mwah, 't is niet bepaald mijn favo ofzo....
En vergeet de motor/sportwagen niet die moet worden aangeschaft in deze levensfase!quote:Op zondag 20 november 2005 15:46 schreef Dizer het volgende:
Bij mannen heet dat "midlife crisis". Dat is het moment wanneer we 40 worden, dan een leren broek gaan kopen. Scheiden van onze lieve vrouw, en een jonge domme blondine aan de haak slaan met een cupD dat geen BH nodig heeft om rechtop te staan
Klinkt als een Tom_Tom-quote:Op zondag 20 november 2005 15:47 schreef Airelle het volgende:
mmm iemand die vertrouwen en eerlijkheid uitstraalt.
Inderdaad! Helemaal vergeten. Uiteraard de spaarcentjes uitgeven aan een mooie auto/motor dat supersnel gaatquote:Op zondag 20 november 2005 15:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
En vergeet de motor/sportwagen niet die moet worden aangeschaft in deze levensfase!
Ik spreek je over 4 jaarquote:
uhuh, ik ga keihard in onderhandelingquote:Op zondag 20 november 2005 15:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Grapjas!
Eerst nog even stevig discussiëren achter de schermen over welke awards wel en welke niet een plek verdienen.
Dan een aanvraagformulier in drievoud inleveren bij de FA's en Danny en daarna (over een week of zes) kunnen we van start.
Op werk spreek ik vaak veel mensen en de mensen van mijn leeftijd denken er echt allemaal zo over. Op die leeftijd ga je ook denken dat iemand van bv. 18 gewoon 5 jaar jonger is.. Logische gedachte natuurlijk, maar dan komt het besef ofzoquote:Op zondag 20 november 2005 15:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mee eens. Ik denk dat van 23/24 overstappen naar 25 pas je "echt" volwassen wordt. In ieder geval, dat is hoe ik het ervaar. Ik zie mijnzelf nog niet helemaal volwassen. Voor mijn eigen doen, ben ik pas 100% volwassen als ik mijn studie afgerond heb (dus volgend jaar) en dan aan de bak ga. En toevallig ben ik dan 25 of 26
Er zou wat fout zitten als ik in de overgang zou gaanquote:Op zondag 20 november 2005 15:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
En zo'n twintig, vijfentwintig jaar later kom je in de echte overgang terecht.
Maar jij zit nu dus in jouw overgangsperiode?
quote:Op zondag 20 november 2005 15:51 schreef Duiveltja het volgende:
Er zou wat fout zitten als ik in de overgang zou gaan
Jij zit lekker in de overgang, nana-nananaquote:Op zondag 20 november 2005 15:38 schreef Duiveltja het volgende:
quote:Op zondag 20 november 2005 15:53 schreef Dizer het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005: PeRi (Mijn Lush-Object)
Zou hij vreemdgaan?quote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef kale_krullebol het volgende:
Grootste Fok!Slet ( man /vrouw) 2005:FlyingFox
Als het zo doorgaat, zit ik over 4 jaar al in de échte vrouwen overgang.quote:Op zondag 20 november 2005 15:58 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Omdat je nu nog een jonkie van 19 bent
quote:Op zondag 20 november 2005 15:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Jij zit lekker in de overgang, nana-nanana.
Dan heeft hij er ook niets te zoeken. Niets is irritanter als van die ukkies van 16/17 in een discotheek/kroegquote:Hij wordt dan ook eind volgende maand 15.
Ik heb wel eens een aflevering van Oprah gezien waarin een vrouw van 21 zwaar in de overgang zat.quote:Op zondag 20 november 2005 15:59 schreef PeRi het volgende:
Als het zo doorgaat, zit ik over 4 jaar al in de échte vrouwen overgang.
Laat mij lekker met zo'n jong guppie pronken in de kroegquote:Op zondag 20 november 2005 16:00 schreef Duiveltja het volgende:
Dan heeft hij er ook niets te zoeken. Niets is irritanter als van die ukkies van 16/17 in een discotheek/kroeg
Eindelijk erkenning.quote:User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Meest crewinlikkende user: BVOquote:Op zondag 20 november 2005 15:54 schreef Dizer het volgende:
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Nou.quote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meest crewinlikkende user: BVO
Dat lijkt me niet!
En maar niks zeggen over de allereerste nominatiequote:Op zondag 20 november 2005 16:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Meest crewinlikkende user: BVO
Dat lijkt me niet!
Ik (nog) niet.quote:
quote:
*kijkt*quote:Op zondag 20 november 2005 16:23 schreef BVO het volgende:
[..].
Meest aandachtsgeil: 1
Leukste relschopper: 1
Vriendelijkste: 2
Meest crewinlikkend: 1
Daar heb ik de stemmen dus nodig..
Ja, en ik ben er blij mee.quote:Op zondag 20 november 2005 16:26 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*kijkt*
*wijst*
*lacht*
Is dát alles?.
Het is dat ik nu achter mijn laptop zit en niet achter de pc, anders had ik zo mijn hele lijstje neergeplempt.quote:
Dat topic van je loopt als een tierelier, het is echt te grappigquote:Op zondag 20 november 2005 17:16 schreef pberends het volgende:
lala
De horrorquote:Op zondag 20 november 2005 15:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ah.. pubertijd.. ene moment ben je suicidal, de ander vrolijk en kan je de wereld aan
Wacht maar totdat je aan je einde van je studie bent en je opeens realissert dat je een huis moet kopen en een echte leven moet gaan beginnen... wil je niet bang maken of zo hoor
Zo, daar ben ik danquote:Op zondag 20 november 2005 17:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is dat ik nu achter mijn laptop zit en niet achter de pc, anders had ik zo mijn hele lijstje neergeplempt.
quote:-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005 - 2005
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
============================================
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
sararaats [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Meest respectvolle moderator: Bupatih
Svensational [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste moderator forum: Bupatih
Meest populaire moderator: Bupatih
Beste nieuwkomer 2005!: Bupatih
BVO [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
All-round beste Weblogger.( Blogger): Bupatih.
Meest populaire moderator: Bupatih.
De vriendelijkste moderator: Bupatih.
Beste nieuwkomer 2005!: Bupatih.
Silmarwen [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Meest behulpzame/betrokken moderator: bupatih
De vriendelijkste moderator:bupatih
_Xbox_Master_ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
De vriendelijkste moderator: Bupatih
Intxaurraga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
De vriendelijkste moderator: Bupatih
Boeman [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Dos37 [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
Mukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
ijsmeis [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
dWc_RuffRyder [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Crew!
cerror [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De populairste user: Bupatih
Chriz2k [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Creatiefste user: Bupatih
DrieMaalDrie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest aandachtsgeile user: Bupatih
mstx [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De vriendelijkste/ aardigste user: Bupatih
Boekelmans [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest crewinlikkende user: Bupatih/static, voordat ze beiden modje werden
Croupouque [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De populairste user: Bupatih.
Creatiefste user: Bupatih.
Meest crewinlikkende user: Bupatih.
Mukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Tranceptor [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round leukste/ gezelligste topicopener en poster: Bupatih
ijsmeis [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
djenneke [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round origineelste topicopener: Bupatih
Sandraugiga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Wie is de grootste 'dorpsgek' van Fok!?: Bupatih
Herald [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest humorvolle user: Bupatih
brainster [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Meest crewinlikkende user: Bupatih, toen ie nog geen mod was
rompompom [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
_ELMaikel_ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Welke user verdient het meeste respect?:Bupatih
Meest behulpzame user:Bupatih
De populairste user:Bupatih
Meest humorvolle user:Bupatih
De meest trouwe user: Bupatih
Janetje [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De all-round origineelste topicopener: Bupatih
De populairste user:Bupatih
Waardevolste aanwinst voor Fok!: Bupatih
Pool [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
NJ [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Intxaurraga [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Jaguarized [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
skiczukie [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
ma_jojo [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
De vriendelijkste/ aardigste user: Bupatih
Yeahinho [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
Dizer [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
User met de meeste leerzame/nuttige/informatieve posts: Bupatih
Meest aandachtsgeile user: Bupatih
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
[FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
R-Mon [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Interessantste/leukste Fok!fotoboekprofiel (mannen): Bupatih
qu63 [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
dWc_RuffRyder [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
Dizer [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Profielen!
quote:Op zondag 20 november 2005 17:41 schreef Airelle het volgende:
Je nomineert alleen jezelf?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 20 november 2005 17:54 schreef Airelle het volgende:
Evelien kan ook gaan leren lezen ofzo..
Sorry.
Van die hoogopgeleide bitches bedoel jequote:Op zondag 20 november 2005 17:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat topic van je loopt als een tierelier, het is echt te grappig.
quote:Beste bezoeker,
Fijn dat u belangstelling hebt voor de SGP en de standpunten van onze partij.
Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week, de dag van de opstanding van Christus, die we in het bijzonder wijden aan de dienst van God. Bovendien is de zondag een rustdag, een geschenk van God waar we dankbaar voor mogen zijn in een jachtige tijd als de onze. Een dag om op adem te komen. Tegen deze achtergrond is de SGP-site op zondag ‘gesloten’.
Uiteraard bent u van maandag tot en met zaterdag hartelijk welkom op onze SGP-site.
Staatkundig Gereformeerde Partij
Jepsquote:Op zondag 20 november 2005 18:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Van die hoogopgeleide bitches bedoel je?
Ik wist het wel.quote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
Ik had laatst een discussie met mijn vader over de SGP. Wilde ik zonet even wat terugzoeken over het partijprogramma enzo... Is die site dicht op zondagnooit geweten. Wel principeel
.
[..]
Wat wilde je weten danquote:Op zondag 20 november 2005 18:35 schreef Airelle het volgende:
Ik had laatst een discussie met mijn vader over de SGP. Wilde ik zonet even wat terugzoeken over het partijprogramma enzo... Is die site dicht op zondagnooit geweten. Wel principeel
.
[..]
Dat is voor mij nog altijd de maandagquote:Eén van die standpunten betreft de zondag. Dat is de eerste dag van de week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |