On-serieus staat gelijk aan niet-serieus. En in mijn woede was ik even vergeten om op mijn spelling te lettenquote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
On-serieus? Wasda?
Dat ken ik niet.
*feestneus weer opzet*
ShowChat #540: Het leven is een zure bom!quote:Op zondag 20 november 2005 21:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het geslacht Appel (Malus) bevat bomen die de algemeen bekende vruchten dragen, vooral op het noordelijk halfrond. Ook zijn er sierappels, die echter kleine appeltjes geven.
De vlezige vrucht bestaat uit drie lagen, maar soms vormen twee of drie lagen één geheel en zijn ze afzonderlijk niet meer te herkennen. Zo zijn bij de appel het exocarp en mesocarp niet meer van elkaar te onderscheiden en vormen gezamenlijk met de opgezwollen bloembodem het vruchtvlees. Het klokhuis is het endocarp met daarin de zaadjes (pitjes) en in het midden de vaatbundel naar het steeltje.
Zo, zie hier mijn nuttige/leerzame/informatie bijdrage van vandaag..
quote:Op zondag 20 november 2005 21:29 schreef Dizer het volgende:
VERGETEN TE VERTELLEN!!!
Vrijdag had ik op school een gastcollege en kwam zo een gast langs van een bedrijf leuke dingen vertellen over hun bedrijf en hun Organisatie en zo. Toen vertelde hij dat ze in de organisatie één persoon hebben die bij hun werkt en ergens verantwoordlijk voor is, nu in het BigBrother huis zit. Hij wou niet verklappen wie, maar wel dat ie 1 been heeft
Rellie Thanxquote:Op zondag 20 november 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
Dizzle, het is ' interpRetatie '.
Nee, zo bedoelde ik het niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Airelle het volgende:
[..]
On-serieus staat gelijk aan niet-serieus. En in mijn woede was ik even vergeten om op mijn spelling te letten.
Hij heeft zeker meer dan 3 cola's opquote:Op zondag 20 november 2005 21:33 schreef Airelle het volgende:
[..]
Tjah, Bupa begrijpt er niet veel van he?.
Jaja, dat had ik ook wel door.quote:Op zondag 20 november 2005 21:31 schreef Dizer het volgende:
[..]
ShowChat #540: Het leven is een zure bom!
Sukkel
quote:Op zondag 20 november 2005 21:34 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaja, dat had ik ook wel door.!
Ik ben geen dom blondje ofzo.
Wahahahaha roflmaopimp![]()
![]()
Net alsof elk blondje dom is?
!!!! HoKjUsGe¤st
![]()
![]()
![]()
!!!
Echt een van de meest stomste uitspraken van Idols 3. Dat zij een paardenbek heeft is echt totaal onzin.quote:
Hokjesgeest draait juist om vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef Airelle het volgende:
Dat heeft niets met hokjesgeest te maken (of nouja een beetje dan...). Maar dat is een vooroordeel.
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).quote:Op zondag 20 november 2005 21:36 schreef Dizer het volgende:
[..]
Echt een van de meest stomste uitspraken van Idols 3. Dat zij een paardenbek heeft is echt totaal onzin.
Uuhm.. niet jouw uitspraak dan.. maar die algemen uit dat topic
Jij had haar zeker al in het paardenhokje gestopt.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).
Dat is bij iedereen zoquote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het filmje erg meevalt (vergelijken met de foto).
Idd.quote:
Hoelang krijg ik dit nog te horen?quote:Op zondag 20 november 2005 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jij had haar zeker al in het paardenhokje gestopt.![]()
*Grinnik*quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoelang krijg ik dit nog te horen?. Maar inderdaad.. Ja, het eerste wat ik dacht: 'Wat een paardenbek!'.
.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:40 schreef Airelle het volgende:
[..]
Hoelang krijg ik dit nog te horen?. Maar inderdaad.. Ja, het eerste wat ik dacht: 'Wat een paardenbek!'.
.
Nou verneuk je de grapquote:
Die vind ik zo leuk!quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 21:41 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Die vind ik zo leuk!(op de biseksuele manier
)
Is hij toevallig homo?![]()
Hij heeft ook veel meegewerkt aanKvK
![]()
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Het heeft er mee te maken ja. Maar het hokjesgeestdenken heeft te maken met hoe er in onze hersenen verbanden worden gelegd met eerder opgedane kennis. Of deze kennis compleet en objectief is, is maar de vraag. En dat laatste heeft vooral te maken met vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hokjesgeest draait juist om vooroordelen..
quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef Zhenar het volgende:
* Zhenar zoekt in de topicnamenlijst, provided by the Great Bupatih
Wat een vooroordeel weer.quote:
Hm, nee, het was er niet eerder.quote:Op zondag 20 november 2005 21:45 schreef Zhenar het volgende:
Het volgende topic moet onwijs een hokjesgeest topic worden.
Trouwens, is er niet eens eerder een hokjestopic geweest?
* Zhenar zoekt in de topicnamenlijst, provided by the Horny-as-hell Svensational.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 20 november 2005 21:47 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel weer.. Het staat op Bupa's server, dus hij heeft zeker al het werk gedaan
.
Ja, ik ga het niet wéér veranderen hoor!quote:Op zondag 20 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
In het begin in ieder geval.
Het grootste gedeelte in ieder geval..
Dat 'verbanden leggen met eerder opgedane kennis' is dus al een vorm van vooroordelen.quote:Op zondag 20 november 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nou dat ben ik niet helemaal met je eens. Het heeft er mee te maken ja. Maar het hokjesgeestdenken heeft te maken met hoe er in onze hersenen verbanden worden gelegd met eerder opgedane kennis. Of deze kennis compleet en objectief is, is maar de vraag. En dat laatste heeft vooral te maken met vooroordelen.
Het is wel zo dat mensen met een minder kennis snel verkeerde verbanden leggen en dan op verkeerde gronden indelen in een bepaald hokje.
Zhenar... wat wil jij later worden? Man-Man of Man-Vrouw?quote:Op zondag 20 november 2005 21:52 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, ik ga het niet wéér veranderen hoor!![]()
quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Want ik "geloof" dat vooroordelen bij specifieke gevallen ook juist kunnen zijn. (Zie het voorbeeld van de Belg)
Dat zeg ik helemaal niet. JUIST niet. Ik geef zo reactie op de rest... uno momento.quote:Op zondag 20 november 2005 21:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat 'verbanden leggen met eerder opgedane kennis' is dus al een vorm van vooroordelen.
Ik heb ook nergens beweerd dat jij dat hebt gezegd.quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet. JUIST niet. Ik geef zo reactie op de rest... uno momento.
Maar ik heb hem toen helemaal opnieuw gedaanquote:Op zondag 20 november 2005 21:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat heb ik ook.
In het begin in ieder geval.
Het grootste gedeelte in ieder geval..
Maar dat is het dus niet.quote:Op zondag 20 november 2005 21:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb ook nergens beweerd dat jij dat hebt gezegd.
Ik zeg juist zélf dat het een vorm van vooroordelen is.
quote:Op zondag 20 november 2005 21:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zhenar... wat wil jij later worden? Man-Man of Man-Vrouw?
(ik bedoel dus.. ga je met een man of met een vrouw trouwen?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |