Pfff, in Afrika vechten ze om een topic te kunnen openen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Airelle het volgende:
DUS NIET HE!
Ik had de vorige ook al geopend hoor....
*trauma deeltquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:41 schreef Bupatih het volgende:
Overmorgen verwacht ik een naamtopic!
Trouwens!
Dus!
Enzo!
[/trauma]
Van jou altijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:39 schreef Dada het volgende:
Wat een mietjes hiero zegJullie willen zeker ook nog eens een knuffel
Alle drie ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Bezig geweest?
Wat versta je daaronder? Mee praten, mee flirten, mee zoenen? Ja sorry ik ben heel nieuwsgierig
En je slaapt al maar ik wil het toch weten
En wat is er zwaar? Die Marokkaanse sig?
En dat vind jij onschuldig?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle drie ja.. Nou ja, gewoon, beetje laten gaan zeg maar.
. Niet veel verder hoor.
.
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd.quote:
Precies je was dronken.....vet romantischquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd..
Wat dan? Dat je gedronken hebt?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:00 schreef BVO het volgende:
[..]
Het gaat toch ook om de omstandigheid waarin zo iets gebeurd..
Ik vind persoonlijk zoenen met een ander niet echt onschuldig klinken.quote:
Iemand anders doodschieten vind ik persoonlijk ergerquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk zoenen met een andere niet echt onschuldig klinken.
Dat is weer een vergelijking die nergens op slaat, Tania.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iemand anders doodschieten vind ik persoonlijk erger![]()
De zet is aan Bobs vriendinquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
Vind je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is weer een vergelijking die nergens op slaat, Tania.!
Of is het: "Bobs vriendin is aan zet"?quote:
Die zinsconstructie heeft mijn voorkeur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:11 schreef Dada het volgende:
[..]
Of is het: "Bobs vriendin is aan zet"?
Kijk, jij begrijpt het.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:07 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'Het gebeurde gewoon, ik kon er niks aan doen'quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:26 schreef BVO het volgende:
Nou ja, eigenlijk niet, ben er zelf ook tegen..
Maar bedoelde het dus helemaal niet zo..
't Is niet wat je denkt, blablabla.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
'Het gebeurde gewoon, ik kon er niks aan doen'![]()
quote:
Aha.. Tja ik persoonlijk vind het verre van onschuldig en je zou nog niet jarig zijn als je mijn vriendje was maar okquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Alle drie ja.. Nou ja, gewoon, beetje laten gaan zeg maar.
. Niet veel verder hoor.
.
De dag die ik met de Ramadan heb meegedaan was zwaar.. Eens maar nooit meer denk ik.
.
Kop op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 15:49 schreef MissBliss het volgende:
En ik dacht: Laat ik eens lekker het topic doodgooien
Heyquote:
quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
Dat doe ik meestal, tenzij ik het vergeet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew, jij (!!!) gebruikte een PI..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik was een prachtige post in het spoilertopic aan het schrijven LeBeau![]()
Nee, ikweetniet, Bupa. Ik weet helemaal niks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een prachtig gedicht geschreven op [jeweetwel].
*sigh*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ikweetniet, Bupa. Ik weet helemaal niks!![]()
!!
Neen. Het topic dat zondag geopend wordt daarentegen wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef mark_03 het volgende:
515 ... is dat geen reden voor een feesttopic.
.
Poëtisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*sigh*
Ik doe het niet graag (echt niet, MB), maar ik geef je toch maar de link naar mijn schrijfsels en zulks: http://bupatih.blogspot.com/
Een poging tot.quote:
HW kan ze nooit zo snel vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
En ik heb je post overANTM
gelezen.
![]()
Zit momenteel op 41% van de aflevering van deze week. Ik weet hoe de foto's eruit zien, ik weet wie er in de bottom 2 zitten en ik weet wie eruit gaat, maar toch blijft het leuk om te kijken.
Echt niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*sigh*
Ik doe het niet graag (echt niet, MB), maar ik geef je toch maar de link naar mijn schrijfsels en zulks: http://bupatih.blogspot.com/
Liefje, schatje kan je even op msn komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Hey, ik krijg nu ineens een popup, terwijl ik dat eerst nooit had
ja het was er toch echt 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet. [afbeelding]Pop-up! Dat kan niet. [afbeelding]
Wat zijn dat ook alweer, PI's?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew, jij (!!!) gebruikte een PI..
Als het NOOIT meer gebeurtquote:
Ik zag het hier ( Godver! Captain Jack is dood ) al, maar toen geloofde ik het nog niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef BVO het volgende:
Francesco 'Captain Jack' Guterrez overleden.
.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef BVO het volgende:
Francesco 'Captain Jack' Guterrez overleden.
.
Een beetje artistieke vrijheid mag wel hoor. Je gaat je toch niet alleen houden aan wat anderen hebben voorgeschreven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een poging tot.
Maar het gaat me meer om de humor, want als er een ding is waar ik niet oplet, dan zijn het wel rijmschema's.
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een beetje artistieke vrijheid mag wel hoor. Je gaat je toch niet alleen houden aan wat anderen hebben voorgeschreven?
Hihi.quote:Wat ik las vond ik wel aardig. Leuker dan al die saaie rotgedichten waar ik op de middelbare school aan blootgesteld ben.
Ik wacht op je eerste dichtbundel.![]()
Eentje voor mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Ooit komt er eentje.
In een oplage van 2 stuks.
Wat is daarmee?quote:
quote:
Ik kan hem wel voor je verkleinen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Dank voor alle reacties in mijn splinternieuwe fotoboek.
Probeerde net een foto te plaatsen, maar die is veel te groot... dus daar moet ik nog even op studeren.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef BVO het volgende:Tanja
.
Tanja: "Lieske was om de 5000 euro reden. Jij bent bij mij als derde omdat je geen deksel op de boter deed. Misschien nomineer ik de volgende keer wel omdat iemand niet kan zingen."
Nathalie: "Volgens mij doe ik altijd de deksel op de boter"
Tanja: "In het begin niet"
Nathalie: "Ik dacht dat het was omdat ik jou heb genomineerd"
Tanja: "Dat heeft er niets mee te maken"
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Alsof jullie wat anders van mij gewend zijn.quote:
10 jaar geleden was dat mooie, stoere muziek!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Captain Jack.. Wat een baggermuziek maakte die vent zeg.
.
quote:
Ik moet zeggen dat ik ook geen enorme fan was van die muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat mooie, stoere muziek!
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Maywood - Rioquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
10 jaar geleden was ik 7, 8 jaar oud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, in Afrika vechten ze om een topic te kunnen openen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef BVO het volgende:
Vakantie is voor het plebs.
Wat een ommeslag opeens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het hier ( Godver! Captain Jack is dood ) al, maar toen geloofde ik het nog niet..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En nu wordt het gewoon ronduit sneu.![]()
www.habbohotel.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Dat maak ik nog altijd zélf wel uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef BVO het volgende:
*gniffel* is trouwens alleen voor Tania..
quote:Daar Vliegende Panters - 28 okt-dec 2005
Eind oktober komen de Vliegende Panters terug met 'Daar Vliegende Panters II', een nieuwe serie sketches. Bij de VARA op Nederland 3.
Ik hoef de plek niet te zien waar Hind met haar KEIharde schijf speelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten tochquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten toch![]()
JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!!!12!!!!
![]()
!!1!!!!!!~@112
![]()
!!3!!!!
!!!1!!!
![]()
![]()
rr ;r:r ;
![]()
En je punt is...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!![]()
![]()
!@!!@!:!(
!32!!
En de Vliegende Panters wel.![]()
![]()
![]()
^:Ô+
![]()
![]()
Ik vind het al helemaal niet leuk meer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapje
Voor 15 euro is die van jou..
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden..
Dat heb ik gisteren nog op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen punt. Dat is een vliegtuig.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Heb jij Nano ooit zulke woorden zien gebruiken ?quote:
Spoiler = Spoiler.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Dat het Nano niet is dus dan is het dat addergebroed van een originialquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is het probleem, Maikel?
Ik bedoel, nee, objectief is de OP niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik wil graag in Sarah's mol kotsen.
Ik dacht de man van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Ja klopt.quote:
Ik niet dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:00 schreef PeRi het volgende:
Dank je Airelle. Ik was gewoon te lui om't zelf te doen, dacht dat er wel hier iemand was die het wist
Haha.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:49 schreef BVO het volgende:
Je gaat het wel volgen..
Hebben we tenminste iemand in IDO waar ik het vrij vaak mee eens ben..
Ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
Haha.
Ik dacht dat wij het alleen eens waren over politieke kwesties..
Nou vanavond ga ik kijken hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 10:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Ook.. Maar met Idols waren we het ook regelmatig eens hoor.
.
/chanserv AOP #IDO ADD Svensationalquote:
Dat word ik sowieso wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:41 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik dacht de man van...
[afbeelding]
Idd, je moet je kostbare wensen niet verspillen aan zaken die toch al onvermijdelijk zijn.quote:
Ah, dan komt dat vast ook naar het Deurnese toe. MOoi weer om te studeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 11:36 schreef Copycat het volgende:
Wat een hondenweer in het hier in het Eindhovense..
Of om een filmpje te kijken. Gisteren een nieuwe Scartkabel gekocht omdat mijn beeld steeds op zwart ging als ik een dvd-tje keek en dat blijkt de perfecte remedie te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ah, dan komt dat vast ook naar het Deurnese toe. MOoi weer om te studeren..
quote:
Ik ben m'n kamer aan het opruimen dus mijn laptop moest ook even aan de kant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 12:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[12:31] * Now talking in #IDO
[12:31] * Topic is '22 oktober'
[12:31] * Set by BVO on Sat Oct 15 15:01:59
[12:31] <03Tom> Yo.
[12:40] * Svensational has quit IRC (Ping timeout)
Wat is er dan aan de handquote:
Eerder andersom.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 13:43 schreef BVO het volgende:
Sneu voor Paul dat 'ie tegenover Idols staat..
Niks bijzonders.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
quote:Mannen![]()
Dat klinkt al beter.quote:
Uhuh.quote:
Ja hij stond toen ook al bovenaan. Maar op basis van BB dacht ik toen dus juist dat hij niet zou winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb bij de tussenstand weggezapt, stond Jan toen ook al bovenaan?
Ik vond het ook leuk dat Jochem won, maar hij zat er daarvoor nogal ongeinteresseerd bij vond ik...En hij was vrij geëmotioneerd op het podium!
Gewoon een keiharde scheet laten. Jongens denken dat meisjes niet poepen namelijk. Dan blijven ze wel een paar dagen weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
Mannen![]()
Dat is ook een oplossing jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een keiharde scheet laten. Jongens denken dat meisjes niet poepen namelijk. Dan blijven ze wel een paar dagen weg.
En om anale sex vragen durven ze dan al helemaal niet meerquote:
Viel wel mee tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het optreden(speech enzo) van Wendy v. Dijk gister echt belabberd... Daarbij had ik die prijs eigenlijk meer aan Yvon Jaspers gegund..
Jan Smit die prijs geven is pas kansloos. Hij vond dodenherdenking maar een belachelijk iets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het optreden(speech enzo) van Wendy v. Dijk gister echt belabberd... Daarbij had ik die prijs eigenlijk meer aan Yvon Jaspers gegund..
Ik heb maar een kwartier gezien, het meest belachelijke waren nog die danseressen met een of andere tankshellkogel om hun hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook een grote deceptie, gisteravond.. Jan Smit.
.
. Wendy van Dijk.
.
. Slechtzingende presentatoren.
.
En wat is er nou heulmoal zo speciaal aan Wendy? Ja, ze is leuk en sympathiek, maar ik vond Yvon Jaspers dit jaar toch echt een leukere TV-persoonlijkheid dan Wendy. Heck, zelfs Anita Witzier is leuker.!
Nee, dat vond ik dus niet. Er zater heus wel leuke stukken tussen.... maar bij deze heeft het Nederlandse volk dus weer bewezen geen smaak te hebben. Sorry hoor maar Wendy van Dijk voor de vierde maal achtereenvolgend de beste presentatrice??? Wat heeft zou nou allemaal gedaan (ja vroeger was ze wel lollig met Ushi en van Dijk) maar dat Hart in Actie is toch tenenkrommend?! Ik vond oprecht dat Yvon Jaspers het verdiend had. Als er iemand afgelopen jaar bewezen heeft een integere en veelzijdige televisie-persoonlijkheid te zijn is zij het wel.quote:
En dat is dan mod van Idols.quote:
Precies. Wonderen Bestaan (nooit gezien, maar toch), De Mol en Boer Zoekt Vrouw vs. Hart in Aktie (:O.).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef Airelle het volgende:
Ik vond oprecht dat Yvon Jaspers het verdiend had. Als er iemand afgelopen jaar bewezen heeft een integere en veelzijdige televisie-persoonlijkheid te zijn is zij het wel.
Geef 'm dan aan Sacha de Boer ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft 'm geen vier keer op rij gewonnen, twee jaar geleden won Irene Moors 'm nog.
Maargoed de Dummies die gaan stemmen kijken natuurlijk alleen SBS6 Met hart van NL enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies. Wonderen Bestaan (nooit gezien, maar toch), De Mol en Boer Zoekt Vrouw vs. Hart in Aktie (:O.).
Helemaal drama. Ik bedoel....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft 'm geen vier keer op rij gewonnen, twee jaar geleden won Irene Moors 'm nog.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendjevriendinnetje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
Mannen Vrouwen![]()
Zie je wel dat we het vaak eens zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
BVO wordt blauwquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Inge is wel leuk..
Oh, enneh... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Daar kan ik nog altijd uren naar kijken.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben morgen toch jarig, dus het kan me allemaal lekker niet boeien!
Hehe.quote:
Zhenar is een Bupatihaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, laatste reactie van een niet-Bupatihaan is een uur geleden.
Standaard volkdat tussen 18:00 en 19:00 eet!
Oh ja.quote:
Ik was de Bupabijbel aan het lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe.
Heb je je standaard-volk-voedsel (aardappelen met bloemkool en een stukje vlees) eindelijk op?
Neeeheeeee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja.
's Middags warm en 's avonds brood.
En dan om 20:00 koffie/thee met een lekkere koek.
Neen!quote:
Houd je dat dan ook bij op een soort kalender?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeheeeee.. 's morgens brood, 's middags brood, 's avonds brood.
.
Vet spannend, hè!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was de Bupabijbel aan het lezen.
Het was 18:44 toen je dat zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen!
17:54
18:52
Dat noem ík een uur geleden, oké?
Dus!
Enzo.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was 18:44 toen je dat zei![]()
.
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je dat dan ook bij op een soort kalender?
Een broodrooster?![]()
![]()
Neen, Bupatih.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Anyway, dat vind ik nog steeds een "uur"..
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben morgen toch jarig, dus het kan me allemaal lekker niet boeien!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar echt eng, ze doet me aan Inge de Bruijn denken, qua mannelijke hormonen.
Dankje Dada!quote:
Ik ook.quote:
Alstuquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
Dankje Dada!!
Morgen mag je het nog eens dunnetjes overdoen.
Maar je mag er wel om lachen mits je maar een tegenstrijdige PI hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik mag niet meer om mijn eigen grappen lachen van de dokter.
Nou nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je mag er wel om lachen mits je maar een tegenstrijdige PI hebt?
Dat is cool.
Dan máák je maar zinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Alstu
Ik weet niet of ik daar morgen zin in heb
Welke dan? 'Editen'?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
Dat editten zou ik sowieso maar doen. Dan kan niemand je typefout zien.
Hij is tof hequote:
Ach, als er een leuke auditie is, zal ik die misschien wel als avatar nemen.quote:
Nee man Kevin treed op met Adjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Nou, Idols is een stuk boeiender dan De Leeuw dit keer.
Adje rulez, nu alleen nog een eigen programma voor hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee man Kevin treed op met Adje
![]()
Haha en nu herken de homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Adje rulez, nu alleen nog een eigen programma voor hem.
quote:
Nee, jij?quote:
He Buup wanneer ben jij jarig?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Ja, jij?
Nee, denk het niet, anders had je het wel gehoord in de media. Dit zal breeduit gemeten worden in het nieuws als het eenmaal zo ver is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
Weet iemand hier (pberends bijvoorbeeld) of het wetsvoorstel van Mevr. Verdonk om op sommige plekken burqa's te verbieden er al door is in de kamer???????
bvd.
Dan heeft wikipedia het dus fout!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, anders had je het wel gehoord in de media. Dit zal breeduit gemeten worden in het nieuws als het eenmaal zo ver is.
quote:In oktober 2005 diende de Nederlandse minister van Vreemdelingenzaken & Integratie Rita Verdonk een wetsvoorstel in om in sommige publieke plaatsen de burka te verbieden. Het wetvoorstel kreeg steun van een meederheid van de de Tweede Kamer, hoewel coalitiepartij D'66 er op tegen was.
Nee gewoon...ik verveelde me en dacht een felle discussie uit te lokken tussen jouw vader en moeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Morgen, Dada. Hoezo?
Misschien heb ik het fout, maar er is toch alleen een artikel in het nieuws geweest dat Verdonk een verbod onderzoekt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan heeft wikipedia het dus fout!!!
Dat dacht ik al.... onbetrouwbare site.
[..]
Huh?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef Dada het volgende:
[..]
Nee gewoon...ik verveelde me en dacht een felle discussie uit te lokken tussen jouw vader en moeder.
Ow.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:45 schreef Airelle het volgende:
Bupa die gaan over het Min. van Financien.
Een wetsvoortstel moet ook nog door de Eerste kamer goedgekeurd worden, alvorens het écht wordt aangenomen.quote:In oktober 2005 diende de Nederlandse minister van Vreemdelingenzaken & Integratie Rita Verdonk een wetsvoorstel in om in sommige publieke plaatsen de burka te verbieden. Het wetvoorstel kreeg steun van een meederheid van de de Tweede Kamer, hoewel coalitiepartij D'66 er op tegen was.
Ja maar die film is echt te vaak op tvquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:48 schreef Dada het volgende:Annette Bening
nu op Net5.
Hele mooie (oudere) vrouw.
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Annette Bening is erg geil in American Beauty..
Oh, en pberends:
[afbeelding]
Wouter Bos over een paar jaar, ofzo..
Foto's van verouderde politici.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Annette Bening is erg geil in American Beauty..
Oh, en pberends:
[afbeelding]
Wouter Bos over een paar jaar, ofzo..
Arm zwembad zul je bedoelen, het zwembad moest 3 dagen dicht om weer te hervullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Arme Sharon Dijksma.
quote:In Amerika timmert een 13-jarige Californische tweeling aan de weg om bekend te worden als artiest. De twee doen qua voorkomen wat denken aan de bekende Olsen twins, alleen is de boodschap die ze uitdragen stukken grimmiger. Ze maken namelijk nazistisch getinte muziek.
De twee, Lamb and Lynx Gaede, hebben net een album uitgebracht met bijbehorende videoclip en hebben behoorlijk wat fans. De meiden noemen zich zelf blanke nationalisten en gebruiken hun talenten om racistische boodschappen te verspreiden, zo meldt ABC News. David Duke - een bekende Amerikaanse nationaal-socialist en in het verleden actief voor de Ku Klux Klan - gebruikt het stel om zijn publiek te bespelen bij toespraken.
De naam van het duo is 'Prussian Blue', wat refereert aan hun (verre) Duitse afkomst en heldere blauwe ogen. ''Wij zijn trots op onze blanke afkomst en we willen dat blanken blijven bestaan. We willen ons ras beschermen'', aldus de blonde Lynx. De twee zijn door hun moeder vanaf hun geboorte opgevoed met racistische denkbeelden. Een lied dat het duo ten gehore brengt heet 'Sacrifice' en is een eerbetoon aan Hitlers plaatsvervanger Rudolf Hess.
Prussian Blue
Ted Shaw, president van de National Association for the Advancement of Colored People (NAACP), vindt het verdrietig om te zien welke vuiligheid het jonge duo uitbraakt. Ze zijn volgens hem duidelijk een product van hun opvoeding.
Ondanks het succes van 'Prussian Blue' onder blanke nationalisten, nemen de meeste Amerikanen hun racistische boodschap niet aan. Tegen de twee en hun moeder wordt geregeld geprotesteerd en kritiek geuit, ook in hun woonplaats Bakersfield. Dat laatste was tegen het zere been van de moeder van de tweeling, die oordeelde dat Bakersfield niet "wit" genoeg was. Ze verkocht haar huis in de hoop dat zij en de meisjes een volledig witte gemeenschap in het noordwesten van de States kunnen vinden.
Sharonquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Arme Sharon Dijksma.
Ze poepen zeker ook witte drollen uit?quote:
Kwamen die niet voor in een Louis Theroux aflevering?quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze poepen zeker ook witte drollen uit?
Ja dusquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:33 schreef Dada het volgende:
Kwamen die niet voor in een Louis Theroux aflevering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |