Ja hij stond toen ook al bovenaan. Maar op basis van BB dacht ik toen dus juist dat hij niet zou winnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:45 schreef Svensational het volgende:
Ik heb bij de tussenstand weggezapt, stond Jan toen ook al bovenaan?
Ik vond het ook leuk dat Jochem won, maar hij zat er daarvoor nogal ongeinteresseerd bij vond ik...En hij was vrij geëmotioneerd op het podium!
Gewoon een keiharde scheet laten. Jongens denken dat meisjes niet poepen namelijk. Dan blijven ze wel een paar dagen weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
Mannen![]()
Dat is ook een oplossing jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon een keiharde scheet laten. Jongens denken dat meisjes niet poepen namelijk. Dan blijven ze wel een paar dagen weg.
En om anale sex vragen durven ze dan al helemaal niet meerquote:
Viel wel mee tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het optreden(speech enzo) van Wendy v. Dijk gister echt belabberd... Daarbij had ik die prijs eigenlijk meer aan Yvon Jaspers gegund..
Jan Smit die prijs geven is pas kansloos. Hij vond dodenherdenking maar een belachelijk iets.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het optreden(speech enzo) van Wendy v. Dijk gister echt belabberd... Daarbij had ik die prijs eigenlijk meer aan Yvon Jaspers gegund..
Ik heb maar een kwartier gezien, het meest belachelijke waren nog die danseressen met een of andere tankshellkogel om hun hoofdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:58 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond het ook een grote deceptie, gisteravond.. Jan Smit.
.
. Wendy van Dijk.
.
. Slechtzingende presentatoren.
.
En wat is er nou heulmoal zo speciaal aan Wendy? Ja, ze is leuk en sympathiek, maar ik vond Yvon Jaspers dit jaar toch echt een leukere TV-persoonlijkheid dan Wendy. Heck, zelfs Anita Witzier is leuker.!
Nee, dat vond ik dus niet. Er zater heus wel leuke stukken tussen.... maar bij deze heeft het Nederlandse volk dus weer bewezen geen smaak te hebben. Sorry hoor maar Wendy van Dijk voor de vierde maal achtereenvolgend de beste presentatrice??? Wat heeft zou nou allemaal gedaan (ja vroeger was ze wel lollig met Ushi en van Dijk) maar dat Hart in Actie is toch tenenkrommend?! Ik vond oprecht dat Yvon Jaspers het verdiend had. Als er iemand afgelopen jaar bewezen heeft een integere en veelzijdige televisie-persoonlijkheid te zijn is zij het wel.quote:
En dat is dan mod van Idols.quote:
Precies. Wonderen Bestaan (nooit gezien, maar toch), De Mol en Boer Zoekt Vrouw vs. Hart in Aktie (:O.).quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:05 schreef Airelle het volgende:
Ik vond oprecht dat Yvon Jaspers het verdiend had. Als er iemand afgelopen jaar bewezen heeft een integere en veelzijdige televisie-persoonlijkheid te zijn is zij het wel.
Geef 'm dan aan Sacha de Boer ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft 'm geen vier keer op rij gewonnen, twee jaar geleden won Irene Moors 'm nog.
Maargoed de Dummies die gaan stemmen kijken natuurlijk alleen SBS6 Met hart van NL enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies. Wonderen Bestaan (nooit gezien, maar toch), De Mol en Boer Zoekt Vrouw vs. Hart in Aktie (:O.).
Helemaal drama. Ik bedoel....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft 'm geen vier keer op rij gewonnen, twee jaar geleden won Irene Moors 'm nog.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendjevriendinnetje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
Mannen Vrouwen![]()
Zie je wel dat we het vaak eens zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
BVO wordt blauwquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Inge is wel leuk..
Oh, enneh... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |