Maargoed de Dummies die gaan stemmen kijken natuurlijk alleen SBS6 Met hart van NL enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Precies. Wonderen Bestaan (nooit gezien, maar toch), De Mol en Boer Zoekt Vrouw vs. Hart in Aktie (:O.).
Helemaal drama. Ik bedoel....quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:08 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft 'm geen vier keer op rij gewonnen, twee jaar geleden won Irene Moors 'm nog.
Ik ken het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 14:29 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Niks bijzonders.
Het heeft iig te maken met koppijn, zeikend vriendjevriendinnetje, nog meer koppijn, nog meer gezeik, nog meer koppijn![]()
Mannen Vrouwen![]()
Zie je wel dat we het vaak eens zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 15:52 schreef Airelle het volgende:
Ik vond het optreden(speech enzo) van Wendy v. Dijk gister echt belabberd... Daarbij had ik die prijs eigenlijk meer aan Yvon Jaspers gegund..
BVO wordt blauwquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 17:01 schreef BVO het volgende:
Ja, maar Inge is wel leuk..
Oh, enneh... Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Daar kan ik nog altijd uren naar kijken.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben morgen toch jarig, dus het kan me allemaal lekker niet boeien!
Hehe.quote:
Zhenar is een Bupatihaan?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
Jeez, laatste reactie van een niet-Bupatihaan is een uur geleden.
Standaard volkdat tussen 18:00 en 19:00 eet!
Oh ja.quote:
Ik was de Bupabijbel aan het lezenquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Hehe.
Heb je je standaard-volk-voedsel (aardappelen met bloemkool en een stukje vlees) eindelijk op?
Neeeheeeee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oh ja.
's Middags warm en 's avonds brood.
En dan om 20:00 koffie/thee met een lekkere koek.
Neen!quote:
Houd je dat dan ook bij op een soort kalender?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Svensational het volgende:
[..]
Neeeheeeee.. 's morgens brood, 's middags brood, 's avonds brood.
.
Vet spannend, hè!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Ik was de Bupabijbel aan het lezen.
Het was 18:44 toen je dat zeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Neen!
17:54
18:52
Dat noem ík een uur geleden, oké?
Dus!
Enzo.
Ja, dat bedoelde ik.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het was 18:44 toen je dat zei![]()
.
Ik vond 'm wel grappig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Houd je dat dan ook bij op een soort kalender?
Een broodrooster?![]()
![]()
Neen, Bupatih.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:13 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja, dat bedoelde ik.
Anyway, dat vind ik nog steeds een "uur"..
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 18:43 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben morgen toch jarig, dus het kan me allemaal lekker niet boeien!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 16:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
Ik vind haar echt eng, ze doet me aan Inge de Bruijn denken, qua mannelijke hormonen.
Dankje Dada!quote:
Ik ook.quote:
Alstuquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
Dankje Dada!!
Morgen mag je het nog eens dunnetjes overdoen.
Maar je mag er wel om lachen mits je maar een tegenstrijdige PI hebtquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ook.
Maar ik mag niet meer om mijn eigen grappen lachen van de dokter.
Nou nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar je mag er wel om lachen mits je maar een tegenstrijdige PI hebt?
Dat is cool.
Dan máák je maar zinquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:22 schreef Dada het volgende:
[..]
Alstu
Ik weet niet of ik daar morgen zin in heb
Welke dan? 'Editen'?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 19:34 schreef Svensational het volgende:
Dat editten zou ik sowieso maar doen. Dan kan niemand je typefout zien.
Hij is tof hequote:
Ach, als er een leuke auditie is, zal ik die misschien wel als avatar nemen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |