abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31593277
Paradise Hotel op Veronica!

quote:
Van deze gloednieuwe reality-soap, die in de Verenigde Staten en Scandinavië een ware kijkcijferhit was, is nu door de makers van onder andere Peking Express en Terra Incognita ook een Nederlandse versie gemaakt!

Paradise Hotel is een origineel realityspel met een hoog soapgehalte. De Veronica-kijker zal dagelijks kunnen meeleven met de personages, hun emoties, gevoelens en verwachtingen. Alle soap-elementen zijn aanwezig: de personages, de vormgeving, de muziek en het dagelijkse vervolgverhaal.
Renee [Nederland]
Renee deelt een kamer met Jenneke en zit al vanaf het begin in Paradise Hotel.

Roxanne [Nederland]
Roxanne zit al vanaf het begin in Paradise Hotel en deelt een kamer met Manu.

Manu [België]
Manu versloeg Germain en Roelof en mocht daarom in Paradise Hotel blijven. Hij deelt nu een kamer met Roxanne uit Nederland.

Jenneke [Nederland]
Deze vrolijke, roodharige dame kwam samen met Oriana in het hotel, maar deze heeft inmiddels Paradise Hotel verlaten. Ze deelt momenteel een kamer met Renee.

Tim [België]
Tim komt uit België en werd als eerste nieuwkomer gekozen in dit spel. Hij deelt nu een kamer met de sexy Samantha uit Nederland.

Samantha [Nederland]
Samantha kwam samen met Gina in het spel, maar deze heeft het hotel alweer verlaten. Nu deelt zij een kamer met Tim, en praat graag over haar favoriete hobby`s.

Sarah [België]
Deze achterbakse dame zorgde ervoor dat Marvin het spel moest verlaten. Nu deelt zij een kamer met de meest gehate bewoner van dit hotel, Erik.

Jay [Nederland]
Jay, ookwel 'Sjonny' genoemd zit al vanaf het begin in het hotel. De eerste week deelde hij een kamer met Ellen, maar zij heeft het hotel verlaten. Nu deelt hij al een aantal weken een kamer met de sexy Melissa.

Melissa [Nederland]
Ze deelt al geruime tijd een kamer met Jay. Heren let op, want binnekort staat Melissa in de Playboy!

Erik [België]
Dit is de bewoner waar het spel eigenlijk om draait. Het is de meest achterbakse, slimme en lelijkste bewoner van heel Paradise Hotel. Zal hij de finale samen met Sarah bereiken?
quote:
Tanja Jess & Hans Otten!
Tanja Jess presenteert na Temptation Island nu ook Paradise Hotel. Zij krijgt op deze paradijselijke locatie gezelschap van haar Vlaamse Temptation-collega Hans Otten. Samen zijn zij het aanspreekpunt voor de hotelgasten én zorgen zij voor verrassende wendingen in het spel...

Voor Temptation Island was Tanja onder andere te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden en Baantjer. Hans Otten is naast Paradise Hotel momenteel in België ook te zien in de Vlaamse versie van Het Blok.
Niet vergeten..
'Paradise Hotel' iedere maandag tot en met donderdag om 22.30 op Veronica!

Wat vooraf ging in Paradise Hotel..

Toni: 'Game on!'

[ Bericht 0% gewijzigd door Nano op 21-10-2005 18:43:35 ]
pi_31598360
Wel jammer dat het op vrijdag niet is :/
Wat iemand in de vorige topic al zei, eigenlijk is wat sarah nou gedaan heeft nog veel achterbakser dan wat erik uberhaupt gedaan heeft bij elkaar....
Melissa loopt iedereen ook gigantisch tegen hem op te stoken omdat ze hem als een grote bedreiging ziet (tegen jay), denk ik.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:11:10 #3
76339 woeshie
Let your mind go
pi_31599315
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 09:03 schreef Guiliano het volgende:

Wat iemand in de vorige topic al zei, eigenlijk is wat sarah nou gedaan heeft nog veel achterbakser dan wat erik uberhaupt gedaan heeft bij elkaar....
Idd, vind ik ook !
En ze is bovendien nog ongelofelijk dom ook. Eerst zegt ze dat ze Erik neemt zodat ze met hem veel verder in het spel kan geraken (vgl met Marvin). En daarna zegt ze weer dat het haar niet kan schelen mocht ze er volgende week al uitliggen. Wat wil je nou mens ??

Erik vind ik dan weer grappig. Hij heeft het terug mooi voor mekaar gekregen Da's nu al 2 weken na mekaar dat de anderen denken "Nu gaat hy er eindelijk uitliggen" .. Maar neen hoor
pi_31601866
Ik vind dat Paradise Hotel gewoon om half 9 moet komen. Want als je het echt volgt, blijkt het een meesterlijk programma te zijn.
pi_31602944
Ik vond die hele motivatie die Sarah gaf van "Het spel verdient Erik" ook heel erg vaag.
pi_31603599
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 10:11 schreef woeshie het volgende:

En ze is bovendien nog ongelofelijk dom ook. Eerst zegt ze dat ze Erik neemt zodat ze met hem veel verder in het spel kan geraken (vgl met Marvin). En daarna zegt ze weer dat het haar niet kan schelen mocht ze er volgende week al uitliggen. Wat wil je nou mens ??
Sarah is echt knettergek. Verkiest ze Erik boven Marvin

Okee Marvin was verliefd op haar en dat was niet wederzijds, maar dat lijkt me in PH vervelender voor hem dan voor haar. Ik bedoel: mocht hij haar per ongeluk aanraken in z'n slaap, tijdens het omdraaien ofzo zou dat geen probleem zijn lijkt me. Hij lijkt me iemand waar je je als meisje prima op je gemak bij voelt, ook in zo'n intieme situatie. Hij ziet er gewoon goed uit, verzorgt zichzelf, etc, en is geen griezel maar gewoon een sympathieke gast.

Erik daarentegen..... Die wil je zo ver mogelijk van je af hebben lijkt me. Raakt hij een meisje aan, zeker op hun kamer als ze alleen zijn, dan krijgt zo'n meisje toch de rilllingen? Oriana, Gina, Judith, ze vonden hem allemaal een griezel, en dat is hij ook.

Bizar dat Sarah zo iemand verkiest boven Marvin, die alles meeheeft: zijn uiterlijk, karakter, etc.
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:05:00 #7
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_31604050
Pssst... 't is doorgestoken kaart.
De regie wilde Erik erin houden want dat maakte de serie "uitdagender".
Hij zal er pas tegen het einde uit gaan, als er meer gebeurd dan alleen Eriks strategieën.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_31604157
Ik zat me net trouwens te bedenken. Waarom heeft Erik vorige week niet proberen op Sarah in te praten, terwijl het toen ook duidelijk was dat hij eruit lag?
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:23:43 #9
76339 woeshie
Let your mind go
pi_31606737
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 13:42 schreef Bagheera het volgende:

Bizar dat Sarah zo iemand verkiest boven Marvin, die alles meeheeft: zijn uiterlijk, karakter, etc.
Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend .. Ik ging toen soms uit in Oostende en ben dan ook enkele keren weggeweest met hem en een paar vrienden.
Is een superlieve gast en doet heel graag gek
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
pi_31607223
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:

[..]

Ik ken Marvin ! Nou ja, eigenlijk heb hem enkele jaren gekend .. Ik ging toen soms uit in Oostende en ben dan ook enkele keren weggeweest met hem en een paar vrienden.
Is een superlieve gast en doet heel graag gek
Maar ik vond wel dattie in Paradise Hotel heel kalm was, liet niet echt veel van zich horen, hij bleef nogal op de achtergrond enzo. En da's best spijtig, maar achja
Ze laten ook niet echt veel zien. Schijnt dat hij samen met Jay toch wel het feestbeest van PH was.

Ik vraag me net af of Erik eigenlijk de amerikaanse versie heeft gezien. Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk.
pi_31607246
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_31608084
er klopt niks van die OP hoe kan Manu nou met twee mensen tegelijk roomen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:38:13 #13
32015 suus21
Andre rocks!
pi_31608235
sarah is betaald ofzo om erik in het spel te houden. Ze wil liever dat erik er met het geld vandoor gaat dan zij zelf, klopt geen reet van. Maar toch blijf ik kijken...
fijn!
pi_31608674
het maakt mij niet zoveel meer uit wie er wint, ik hoop alleen maar dat die bloedhoer en die bruine sjonnie zo snel mogelijk opzouten, en die paar meelopertjes ook.
pi_31622359
Wat een kutkneus die Jay zeg. Ging hij even dat vrouwtje bedreigen en uitschelden voor kk slet. Jay is sowieso een achterbakse sukkel... dan die opmerking over dat kunstgebit. Wat een VMBO-kloddermongool zeg.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31625822
Jay spoort niet helemaal inderdaad
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_31627156
Wat stond er precies in de aantekeningen van erik?
pi_31629595
Martin is zwak.
Sexy Roxanne heeft hoog 'vulgair-gehalte'.
Melissa valt misschien op mij.
Daddy Erik.

Verder heb ik niet echt veel weten op te vangen.
pi_31629695
SWOT-analyses van de andere deelnemers en zijn strategie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_31629727
tof.
Jammer dat ik dat weer gemist heb. Bagger.
pi_31629851
Zo boeiend was het niet. Ze waren in de koffer en papieren van Erik aan het neuzen, die werd daar later (terecht) pissig over. Erik confronteert mensen openlijk met hoe hij over ze denkt, anderen zitten in zijn koffer te neuzen en komen er op terug in Pandora's Box. Die blonde siliconentrien wist duidelijk niet wat SWOT was, zelfs na de uitleg van Erik niet. Jay wist het ook al niet.
pi_31630794
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 14:05 schreef jpg97 het volgende:
Pssst... 't is doorgestoken kaart.
De regie wilde Erik erin houden want dat maakte de serie "uitdagender".
Hij zal er pas tegen het einde uit gaan, als er meer gebeurd dan alleen Eriks strategieën.
ik ook het vermoeden dat Sarah dit is ingefluisterd door de programma makers
pi_31630840
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 16:23 schreef woeshie het volgende:
ligt volgens mij aan de regie
het is de grote Erikshow en dat begint een beetje te vervelen
pi_31632924
Het domme gedrag van Marvin en Jay de laatste dag voor de eleminatie heeft ook geen gunstig effect gehad op de kansen van Marvin.
pi_31652119
jij zou niet boos zijn als je vriend als een stuk oud vuil zou worden behandeld wil je zeggen?

Anyway, ik wist ook niet wat SWOT was voor PH. egt dat wat over mij dan? Ik wist niet dat dit algemeen bekend was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')