Dat doe ik meestal, tenzij ik het vergeet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew, jij (!!!) gebruikte een PI..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:45 schreef MissBliss het volgende:
Ik was een prachtige post in het spoilertopic aan het schrijven LeBeau![]()
Nee, ikweetniet, Bupa. Ik weet helemaal niks!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:49 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb een prachtig gedicht geschreven op [jeweetwel].
*sigh*quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:52 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nee, ikweetniet, Bupa. Ik weet helemaal niks!![]()
!!
Neen. Het topic dat zondag geopend wordt daarentegen wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef mark_03 het volgende:
515 ... is dat geen reden voor een feesttopic.
.
Poëtisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*sigh*
Ik doe het niet graag (echt niet, MB), maar ik geef je toch maar de link naar mijn schrijfsels en zulks: http://bupatih.blogspot.com/
Een poging tot.quote:
HW kan ze nooit zo snel vindenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef LeBeau het volgende:
[..]
![]()
En ik heb je post overANTM
gelezen.
![]()
Zit momenteel op 41% van de aflevering van deze week. Ik weet hoe de foto's eruit zien, ik weet wie er in de bottom 2 zitten en ik weet wie eruit gaat, maar toch blijft het leuk om te kijken.
Echt niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:55 schreef Bupatih het volgende:
[..]
*sigh*
Ik doe het niet graag (echt niet, MB), maar ik geef je toch maar de link naar mijn schrijfsels en zulks: http://bupatih.blogspot.com/
Liefje, schatje kan je even op msn komen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:51 schreef LeBeau het volgende:
Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:10 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Echt niet?![]()
Hey, ik krijg nu ineens een popup, terwijl ik dat eerst nooit had
ja het was er toch echt 1quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, echt niet. [afbeelding]Pop-up! Dat kan niet. [afbeelding]
Wat zijn dat ook alweer, PI's?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Iew, jij (!!!) gebruikte een PI..
Als het NOOIT meer gebeurtquote:
Ik zag het hier ( Godver! Captain Jack is dood ) al, maar toen geloofde ik het nog niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef BVO het volgende:
Francesco 'Captain Jack' Guterrez overleden.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |