JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!!!12!!!!
![]()
!!1!!!!!!~@112
![]()
!!3!!!!
!!!1!!!
![]()
![]()
rr ;r:r ;
![]()
En je punt is...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!![]()
![]()
!@!!@!:!(
!32!!
En de Vliegende Panters wel.![]()
![]()
![]()
^:Ô+
![]()
![]()
Ik vind het al helemaal niet leuk meer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapje
Voor 15 euro is die van jou..
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden..
Dat heb ik gisteren nog op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen punt. Dat is een vliegtuig.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Heb jij Nano ooit zulke woorden zien gebruiken ?quote:
Spoiler = Spoiler.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Dat het Nano niet is dus dan is het dat addergebroed van een originialquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is het probleem, Maikel?
Ik bedoel, nee, objectief is de OP niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik wil graag in Sarah's mol kotsen.
Ik dacht de man van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Ja klopt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |