abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25370174

Cast van de forumsoap SOP

Studentenhuis & Cafe: De Jage
Yacinto Jelden - Tha_T
Cody Lebeau - El_Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy
Lizzie van Tellegen - Nano

Familie Kolthof
Arthur Kolthof - Perrow
Yvette Kolthof - Brigitte
Joost Kolthof - Orginial
Winston Kolthof - Bar_rel
Tara [...] - Woelli
Gwen [...] - Arjanne

Familie Beutinga
Ellen Beutinga - Airelle
Rolf Beutinga - Wilbert87
Sander Beutinga - Devid
Elisa Beutinga - Beautygirl

Familie Lebeau
Meary Lebeau - ...
David Lebeau - ...
Cody Lebeau - Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy

Familie de Graaf
Desiree de Graaf - *Onbekend*
Tara de Graaf - Woelli
Richard de Graaf - Beach

Wat vooraf ging in SOP
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau
SOP #6: Lizzie,het aanstormend model!
SOP #7: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?
SOP #8: Kerst in Fokdam én Azie!
SOP #9: De kleine van Cody en Lizzie
SOP #10: De opbloeiende liefde tussen Elisa en Joost!
SOP #11: De zelfmoordpoging van Cody Lebeau!
SOP #12: Babette,De nieuwe directrice van het AZF
SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
SOP #14: Zal Ralf ooit achter de waarheid komen?!
SOP #15: Elisa gaat voor Xashion!
SOP #16: De komst van Patricia Kolthof
SOP #17: Het project van Marjolein in Jamaica!
SOP #18: Yvette Kolthof neemt de touwtjes in handen!
SOP #19: Een nieuw begin voor de Jage
Check www.soapsop.tk voor meer informatie.
pi_25370193
TVP
pi_25370223
Tussen haakjes de mensen die sop al (tijdelijk) hebben verlaten.

Ik snap echt niet dat jullie nog doorgaan
Cast seizoen 1 van SOP

Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Haagse_elfje
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Woelli
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_25370263
Arjanne komt BTW nieuw.

[ Bericht 47% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:14:16 ]
pi_25370290
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 21:58 schreef Orginial het volgende:

[..]

Waarom ga jij gewoon niet weg? Er zijn ook keiveel nieuwe gekomen, dus je moet niet zo zeiken.
Ben toch al weg. Ooh grote Leider .
Ja je bent er zo goed in dat je maar liefst 2 mensen van de eerste cast weet te houden!
Bravo
Do it again now
pi_25370307
Nog twee weekjes

[ Bericht 79% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:14:42 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:01:23 #7
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25370309
Maar users gaan en komen (snel)
pi_25370445
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:01 schreef Woelli het volgende:
Maar users gaan en komen (snel)
de enige die nu nieuw zijn gekomen en net zo goed zijn als de oude cast zijn Louis en Poezzy en dat zegt genoeg lijkt mij.
Do it again now
pi_25370477
Leuk dat Beautygirl & Wilbert87 er nou vaker zijn

[ Bericht 85% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:15:19 ]
pi_25370520
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

Ja, dat is waar. Je hebt helemaal gelijk enzo.
Weet ik
Do it again now
pi_25370548
De site moet nog wel een keer geupdated worden.

[ Bericht 72% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:15:41 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 22:44:54 #12
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25371145
Interview met Orginial (Joost Kolthof)

Hoelang werk je al bij SOP?
Ik werk sinds 22 november bij SOP, dus dat is vanaf het begin. Nano en ik zijn de enigste twee die er nog steeds zonder een 'break' inzitten!

Hoe ben je in SOP terechtgekomen?
Ik heb SOP zelf verzonnen. Ik zat een keer op mijn kamer en had net GTST gekeken. Dat was onwijs saai en ik wou mijn eigen verhaallijnen bedenken, met andere mensen. Iedereen was onwijs enthousiast en zo is het allemaal begonnen, met eerst twee topics met ideetjes enzo en uiteindelijk deze forumsoap, die al een aantal maanden loopt!

Kun je de persoonlijkheid van Joost omschrijven?
Hij is een echte goedzak, maar doordat hij getraumatiseerd was, reageerde hij nogal bot op andere mensen. Gelukkig is dat nu weer voorbij, en staat Joost weer volop klaar voor zijn vrienden en familie!

Vind je Joost wel een leuk persoon?
Ja, op zich wel. Ik vind het leuk om de “bitch” uit te hangen, maar wel met een softe kant. Daarom ben ik zo blij dat ik mijn eigen personage heb verzonnen, want dit is echt het personage dat ik graag zou willen zijn, omdat Joost wel een beetje op mij lijkt. Ik ben bitchy, maar toch lekker soft.

Wat is het verschil tussen Joost en Orginial?
We zijn zowat hetzelfde, haha! Maar natuurlijk ben ik nog nooit ontvoerd geweest enzo. Maar ik vind Joost soms nogal extreem, hoe hij reageert op situaties en in de toekomst gaat Joost een kant van zichzelf ontdekken, die ik totaal niet heb. Maar daar kan ik nog niks over zeggen!

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft
Joost tot nu toe allemaal meegemaakt?
Het begon allemaal in een van de eerste afleveringen, dat hij samen met een schoolgenoot, Cody Lebeau inbrak in de computer van de school om de punten te veranderen. Ze werden betrapt en het plan mislukte. Toen hij thuiskwam betrapte Joost zijn broer met een hoog geldbedrag en raakte in gevecht. In een flits viel Joost van de trap en lag enkele weken in coma. Toen werd hij in opdracht van Esmee van Tellegen ontvoerd, omdat haar rivaal Arthur Kolthof, zijn vader is.
Er gebeurde daarna nog veel meer en dat kun je allemaal nalezen op http://www.orginial.web-log.nl/ .

Wat is het heftigste dat Joost heeft meegemaakt?
De scènes met Tara in de fabriek in Azië, die waren heel heftig en enorm gaaf om te spelen. Er is ook een leuke band van gekomen tussen Woelli en mij, maar ook tussen Tara en Joost. Jammer genoeg is Tara niet meer te zien in SOP, maar ik hoop dat ze ooit nog terugkeert, want de band tussen Joost en Tara zal altijd blijven bestaan.

Vind je de sets ook leuk?
Ja, ook al is het soms nogal lastig, omdat ik in een rolstoel zit. Ik moet bijvoorbeeld altijd Edward vragen om me naar boven te dragen en Joost kan nooit veel doen, zoals echt uitgaan enzo. Maar ik denk dat er licht aan het eind van de tunnel is. Zoals de echte fans wel weten, is Joost niet volledig verlamd en is er nog kans op geheel herstel.

Wat zijn de voordelen en de nadelen van het werken bij SOP?
Het voordeel is dat ik leuke mensen hebt ontmoet, zoals Nadine, Valerie, Frey en de rest van de ploeg. Minder leuke dingen zijn bijvoorbeeld gestook van een bepaald persoon iedere dag en dat er vele ruzies waren.

Wat waren je leukste scènes en met wie waren die?
Met Haagse_Elfje, Woelli & Frey. Eigenlijk iedereen die aan Azië heeft meegewerkt. Die lijn was van het begin tot het einde helemaal perfect.

Maak je veel bloopers?
Nou, iedereen kent wel de beruchte scène van de vis die klaarkomt, dus om eerlijk te zeggen: Ik blooper wat af. Maar ach, van je fouten kun je leren! En natuurlijk is Joost heel vaak genezen van zijn verlamming, omdat ik wel eens postte: “Joost loopt”, maar hij zit in een rolstoel.

Stel, je mag voor een week een andere rol spelen, welke zou jij dan kiezen?
Ik zou Esmee willen spelen, omdat het een lekker pittig vrouwtje is en zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! En daar houd ik wel van! Daarom heeft Joost ook een bitchy kant.

Orginial bedankt voor de medewerking!

Download dit interview

Eerdere interviews
Digispeed (Esmee van Tellegen)
Nano (Lizzie van Tellegen)
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25371264
quote:
Op vrijdag 4 maart 2005 22:44 schreef Frey het volgende:
Interview met Orginial (Joost Kolthof)

[afbeelding]

Ik werk sinds 22 november bij SOP, dus dat is vanaf het begin. Nano en ik zijn de enigste twee die er nog steeds zonder een 'break' inzitten!

Ik heb SOP zelf verzonnen. Ik zat een keer op mijn kamer en had net GTST gekeken. Dat was onwijs saai en ik wou mijn eigen verhaallijnen bedenken, met andere mensen. Iedereen was onwijs enthousiast en zo is het allemaal begonnen, met eerst twee topics met ideetjes enzo en uiteindelijk deze forumsoap, die al een aantal maanden loopt!

Kun je de persoonlijkheid van Joost omschrijven?
Hij is een echte goedzak, maar doordat hij getraumatiseerd was, reageerde hij nogal bot op andere mensen. Gelukkig is dat nu weer voorbij, en staat Joost weer volop klaar voor zijn vrienden en familie!

Vind je Joost wel een leuk persoon?
Ja, op zich wel. Ik vind het leuk om de “bitch” uit te hangen, maar wel met een softe kant. Daarom ben ik zo blij dat ik mijn eigen personage heb verzonnen, want dit is echt het personage dat ik graag zou willen zijn, omdat Joost wel een beetje op mij lijkt. Ik ben bitchy, maar toch lekker soft.

Wat is het verschil tussen Joost en Orginial?
We zijn zowat hetzelfde, haha! Maar natuurlijk ben ik nog nooit ontvoerd geweest enzo. Maar ik vind Joost soms nogal extreem, hoe hij reageert op situaties en in de toekomst gaat Joost een kant van zichzelf ontdekken, die ik totaal niet heb. Maar daar kan ik nog niks over zeggen!

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft
Joost tot nu toe allemaal meegemaakt?
Het begon allemaal in een van de eerste afleveringen, dat hij samen met een schoolgenoot, Cody Lebeau inbrak in de computer van de school om de punten te veranderen. Ze werden betrapt en het plan mislukte. Toen hij thuiskwam betrapte Joost zijn broer met een hoog geldbedrag en raakte in gevecht. In een flits viel Joost van de trap en lag enkele weken in coma. Toen werd hij in opdracht van Esmee van Tellegen ontvoerd, omdat haar rivaal Arthur Kolthof, zijn vader is.
Er gebeurde daarna nog veel meer en dat kun je allemaal nalezen op http://www.orginial.web-log.nl/ .

Wat is het heftigste dat Joost heeft meegemaakt?
De scènes met Tara in de fabriek in Azië, die waren heel heftig en enorm gaaf om te spelen. Er is ook een leuke band van gekomen tussen Woelli en mij, maar ook tussen Tara en Joost. Jammer genoeg is Tara niet meer te zien in SOP, maar ik hoop dat ze ooit nog terugkeert, want de band tussen Joost en Tara zal altijd blijven bestaan.

Ja, ook al is het soms nogal lastig, omdat ik in een rolstoel zit. Ik moet bijvoorbeeld altijd Edward vragen om me naar boven te dragen en Joost kan nooit veel doen, zoals echt uitgaan enzo. Maar ik denk dat er licht aan het eind van de tunnel is. Zoals de echte fans wel weten, is Joost niet volledig verlamd en is er nog kans op geheel herstel.

Het voordeel is dat ik leuke mensen hebt ontmoet, zoals Nadine, Valerie, Frey en de rest van de ploeg. Minder leuke dingen zijn bijvoorbeeld gestook van een bepaald persoon iedere dag en dat er vele ruzies waren.

Met Haagse_Elfje, Woelli & Frey. Eigenlijk iedereen die aan Azië heeft meegewerkt. Die lijn was van het begin tot het einde helemaal perfect.

Maak je veel bloopers?
Nou, iedereen kent wel de beruchte scène van de vis die klaarkomt, dus om eerlijk te zeggen: Ik blooper wat af. Maar ach, van je fouten kun je leren! En natuurlijk is Joost heel vaak genezen van zijn verlamming, omdat ik wel eens postte: “Joost loopt”, maar hij zit in een rolstoel.

Ik zou Esmee willen spelen, omdat het een lekker pittig vrouwtje is en zeker geen katje om zonder handschoenen aan te pakken! En daar houd ik wel van! Daarom heeft Joost ook een bitchy kant.

Orginial bedankt voor de medewerking!

Download dit interview

Eerdere interviews
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
Wat een hunk die Joost, en Orginial natuurlijk ook.
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:11:05 #14
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25371643
gezellig hier
don't give me that fucking bullshit
pi_25371757
Mischien een andere wending voor de site ofzo.

[ Bericht 87% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:16:20 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:23:19 #16
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25371894
niets
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:24:17 #17
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25371916
ik kom niet terug
pi_25372006
Ik mis je wel hoor, Elf

[ Bericht 95% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:16:50 ]
  vrijdag 4 maart 2005 @ 23:31:37 #19
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25372076
ik zie dat er ook nooit iets verandert
pi_25372257
beetje rusie..
beetje erg veel dan .. :/
de groeten :P
pi_25373653
Joost wordt nog keispannend de komende tijd

[ Bericht 81% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:17:10 ]
pi_25374002
Laat het schelden en ruzie maken maar achterwege.
pi_25374140
Lalalaaalaaa

[ Bericht 66% gewijzigd door Orginial op 05-03-2005 10:17:29 ]
pi_25374169
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 00:57 schreef Duiveltja het volgende:
Laat het schelden en ruzie maken maar achterwege.
Wat die kerel gedaan heeft verdient een tegen actie.
Do it again now
pi_25374248
Wat zijn de komende verhaallijnen nou?
pi_25374268
Maandag weer SOP
pi_25374562
Ik snap El-Maikel niet
Ga ergens anders ruzie maken.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25374626
quote:
Op zaterdag 5 maart 2005 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Wat die kerel gedaan heeft verdient een tegen actie.
Ik weet niet wat Originial dan gedaan zou hebbent. Hier in dit topic zie ik jou alleen schelden. Doe dat maar op msn oid, maar niet hier.
pi_25376910
Back to topic
  zaterdag 5 maart 2005 @ 10:02:40 #30
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_25376929
back to track
pi_25400789
*UPDATED* Persfotos

Wijzigen kunnen hier aangevraagd worden!
  zondag 6 maart 2005 @ 23:55:59 #32
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_25404433
Even een tipje: is het niet leuker om de karakters met de Sims te maken? Dan kun je alles bepalen aan het uiterlijk en hoef je geen bestaande celebrities te kopiëren. Gewoon ff een paar Simmetjes in elkaar knutselen, screenshotjes maken en klaar is Kees!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 7 maart 2005 @ 00:03:44 #33
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_25404570
Interview met Poezzy (Iris/Jemena Lebeau)

Ongeveer 3 maanden.

Via Maikel (Cody), hij vroeg of ik zijn zusje wilde spelen en dat leek me wel leuk.

Kun je de persoonlijkheid van Iris/Jemena omschrijven?
Jemena is een stil en mysterieus persoon. Ze laat niet veel van zich horen en is nogal kattig. Maar als je haar beter leert kennen, is ze een goede vriendin.

Vind je Iris/Jemena wel een leuk persoon?
Jup. Ze is toch wel anders dan mij en daarom vind ik Jemena een leuk persoon.

Wat is het verschil tussen Iris/Jemena en Poezzy?
Jemena is stil en teruggetrokken. Poezzy niet.

Even voor de mensen die voor het eerst kijken naar SOP: Wat heeft Iris/Jemena tot nu toe allemaal meegemaakt?
Jemena (toen Iris) is misbruikt door haar oom David. Hij werd opgepakt en Jemena en haar broer moesten onderduiken voor David, die later ontsnapte. Op een gegeven moment stortte het huisje (meer schuurtje) in waar Iris, Cody en Lizzie op dat moment zaten. Ze kwamen in het ziekenhuis terecht en Jemena kon daarna bij Babette gaan wonen. Daarna verhuisde ze naar huize Kolthof en maakte ondertussen langzaam kennis met een mysterieuze vrouw (Meary Lebeau). Na een tijdje gaat Jemena naar een hulpinrichting voor haar trauma`s over vroeger. Daarna verhuist ze naar de Jage en daar zit ze nu nog steeds. Toen veranderde Iris haar naam eigenlijk pas in Jemena.

Wat is het heftigste dat Iris/Jemena heeft meegemaakt?
Toen ze moest onderduiken in dat schuurtje met haar broer voor David.

Ja, ik vind ze gezellig.

De voordelen zijn dat je nieuwe connecties maakt en je hebt wat te doen. Het nadeel is dat je er altijd op een bepaalde tijd moet zijn.

Het afscheid met Cody en Lizzie toen ik naar de hulporganisatie ging.

Maak je veel bloopers?
Nee, niet echt. Soms haal ik wat dingen door elkaar.

Uh... Ik denk dat ik mezelf blijf.

Poezzy bedankt voor de medewerking!

Download dit interview

Eerdere interviews
Orginial (Joost Kolthof)
Bupatih (Arthur Kolthof)
Frey (Ralf Kolthof)
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_25404967
OMG Richard met een bril en een hoed
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25412888
quote:
Op zondag 6 maart 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Even een tipje: is het niet leuker om de karakters met de Sims te maken? Dan kun je alles bepalen aan het uiterlijk en hoef je geen bestaande celebrities te kopiëren. Gewoon ff een paar Simmetjes in elkaar knutselen, screenshotjes maken en klaar is Kees!
Goed idee. Ik zal het in de groep gooien.
pi_25416622
Gwen en Joost zitten op Gwen haar kamer. "Hoe gaan we dit nou weer oplossen?" "Tara is weg, Winston straks depressief!" en Joost schudt zijn hoofd. "We moeten wat verzinnen, maar wat?" "Mijn vader heeft al een luxe jacht gehuurd wat niet meer afgezegd kan worden, en de hapjes zijn al ingeslagen en al maar niet over te beginnen dat uitnodingen al zijn verstuurd" "Dit gaat dus echt niet meer goedkomen"
pi_25416651
Start

Lizzie kijkt nog eens naar de papieren en kijkt weer in de ogen van Bas."Maar..........hoe heet jou biologische moeder dan?"
pi_25416660
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Gwen en Joost zitten op Gwen haar kamer. "Hoe gaan we dit nou weer oplossen?" "Tara is weg, Winston straks depressief!" en Joost schudt zijn hoofd. "We moeten wat verzinnen, maar wat?" "Mijn vader heeft al een luxe jacht gehuurd wat niet meer afgezegd kan worden, en de hapjes zijn al ingeslagen en al maar niet over te beginnen dat uitnodingen al zijn verstuurd" "Dit gaat dus echt niet meer goedkomen"
"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.
  maandag 7 maart 2005 @ 21:11:42 #39
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25416759
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.
"Elisa is naar Parijs.." roept Arthur hun na, ik las haar smsje die ze naar je mobieltje had verzonden "Ik heb ook geen idee wat we voor een feest kunnen houden, me geld ben ik toch al kwijt aan de huur van het jacht en het eten wat ik heb besteld heb bij hotel le Foque. "Mischien moet ik wel een groot galafeest houden voor mijn nieuwe bedrijf Kolthof International" en dan stuurt Arthur Joost en Gwen weer uit zijn werkkamer. "Ga maar even huiswerk maken ofzo" en hij doet de deur op slot.
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25416842
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
Start

Lizzie kijkt nog eens naar de papieren en kijkt weer in de ogen van Bas."Maar..........hoe heet jou biologische moeder dan?"
''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''
''Waarom ben je eigenlijk zo geinterreseert ? ''
  maandag 7 maart 2005 @ 21:21:18 #41
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25416882
Elisa loopt over de catwalk. Fotografen maken foto`s van haar, en er is een enorm publiek. Ze kijkt naar haar korte jurkje en loopt zo mooi mogelijk over de catwalk, ze lijkt wel een mannequin. Ze hoop dat Joost ook een keer komt kijken, want dit is een van de weinige momenten dat ze zich speciaal en mooi en slank voelt.
Jaja, het wordt weer geweldig.
  maandag 7 maart 2005 @ 21:23:34 #42
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25416914
Bij Arthur wordt weer een pakketje afgeleverd, dit keer zit
er in de doos een dode rat.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 7 maart 2005 @ 21:24:00 #43
109973 Beautygirl
Miss Alberts
pi_25416919
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt over de catwalk. Fotografen maken foto`s van haar, en er is een enorm publiek. Ze kijkt naar haar korte jurkje en loopt zo mooi mogelijk over de catwalk, ze lijkt wel een mannequin. Ze hoop dat Joost ook een keer komt kijken, want dit is een van de weinige momenten dat ze zich speciaal en mooi en slank voelt.
Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_25416937
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef Luiss het volgende:

[..]

''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''
''Waarom ben je eigenlijk zo geinterreseert ? ''
"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"
pi_25416980
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:26 schreef Nano het volgende:

[..]

"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"
''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''
''Misschien zouden we het moeten laten testen als dat mogelijk is ?''
  maandag 7 maart 2005 @ 21:54:00 #46
110081 Wilbert87
Rolf Beutinga.
pi_25417009
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:24 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"
Rolf pakt Elisa stevig vast. "Dat was ik zeker..' en hij houdt haar handen vast. "En nu ga jij lekker dromen, over jouw mooie carriére als een supermode.." en hij geeft haar een nachtzoen en kruipt zelf ook in bed. "Slaap lekker, ik hou van je" en dan doet hij het licht uit.
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_25417060
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:32 schreef Luiss het volgende:

[..]

''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''
''Misschien zouden we het moeten laten testen als dat mogelijk is ?''
"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"
  maandag 7 maart 2005 @ 21:58:03 #48
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_25417079
Esmee zit inmiddels in het vliegtuig terug naar huis.
Alhoewel zij doodsangsten uitstaat is ze blij als ze weer in Fokdam is.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_25417089
quote:
Op maandag 7 maart 2005 21:56 schreef Nano het volgende:

[..]

"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"
''Ja , is goed , maar waar ? ''
''Ik ben hier nog niet zo bekend dus zeg jij het maar ''
pi_25417101
Joost en Gwen zijn toch met met zijn tweeën naar de Jage gegaan. Op een gegeven moment komt er een jongeren bij hun zitten. "Wat kom jij doen?" vraagt Joost geirriteerd. "Ik kom deze mooie dame een lekker drankje aanbieden" maar Joost heeft hem al weggeduwd. "Hey, haar moeder is het land uit en haar vader is zo goed als depressief.." de jongen kijkt Joost spotten aan. "Dus, dat wil toch niet zeggen dat ze geen zin heeft in een goede beurt.." en dan geeft Joost de jongen in een reflex een klap in gezicht. De jongen gaat meteen weg en Joost klapt in zijn handen. "Opgeruimd staat netjes.." en Gwen vliegt hem om zijn nek. 'Ik ben zo blij dat jij mijn boer bent" en ze geeft hem overal kusjes. "Haha, gekkie" en dan bestellen ze nog wat te drinken en kletsen wat na over het tafereel. "Maar, waar we voor kwamen, het gala van de opening van Kolthof International, maar dan komt er toch niemand" ..

Joost en Elisa hebben geen idee wat ze moeten doen. 'Als we nou zeggen dat Winson gaat trouwen, en doen of Tara terugkeert op de bruiloft..." "Dat lukt nooit" valt Gwen hem in de rede. "Wel als jij haar overhaalt.." en hij kijkt haar met zijn reebruine ogen aan. "Alsjeblieft..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')