abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23500925

SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Zowiee
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Tania18
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed

Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.

The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.

Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.

Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.

Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.

Maandag 22 November om 21.00
Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Maandag 22 november
Joost stelt een plan voor aan Cody: Ze veranderen de cijfers in de computer van het Primarycollége.Arthur leest een artikel in de krant dat er een nieuw bedrijf in Fokdam is,en maakt even later in le Foque kennis met deze elegante dame,die meteen de strijd met hem aangaat en een duivels plan voorbereidt met haar personal assitent: Lars Zoomers,om Arthur al zijn geld en macht in Fokdam te ontnemen,en zelf aan de macht te komen.Marc doet laks mee aan de co-schappen en Winston spreekt hem hierop aan,Marc heeft het nu helemaal gehad met zijn studie geneeskunde.

Dinsdag 23 november
Waneer Raoul Sanne probeert te versieren,wijst zij hem af.Babette verklaart haar voor gek,en zelf snapt ze ook niet waarom ze hem heeft afgewezen.Zal ze dan toch op meisjes vallen?Nadat Joost en Cody hun straf hebben binnen gehaald,maakt Joost kennis met Cody`s zusje: Iris Lebeau!Het lijkt liefde op het eerste gezicht te zijn,totdat Joost zich realiseert dat zijn vader nooit zou willen dat hij maar in de buurt kwam van een minder rijke familie.Lizzy heeft besloten model te willen worden,en te stoppen maar school.

Woensdag 24 november
Esmee`s eerste deel van haar plan gaat in werking.Ze laat Lars Zoomers als Arthur`s nieuwe butler solliciteren en hij krijgt de baan,wat Arthur niet weet is dat hij voor Esmee werkt.Marc krijgt na het beeindigen van zijn co-schappen het idee om een zang-carriére te beginnen maar zijn moeder lijkt hier niet blij mee te zijn.Yacinto zoent in een opwelling Tara.Is hij verliefd op haar?Iris voelt zich bekeken als zij uit de douche komt en ziet dat haar oom David heel de tijd heeft staan kijken.

Donderdag 25 november
Winston is het zat met zijn co-schappers,en wil ermee stoppen maar Arthur geeft hem een salarisverhoging en besluit te blijven.Nu Marc weg is en Tara,Sanne en Raoul meer oog hebben voor stappen en andere dingen,is Babette de enigste die nog bezig is met haar co-schappen.Ze voelt zich maar een buitenstaander en besluit haar leven wat spannender te maken.Arthur maakt kennis met Desiree de Graaf,en ondanks haar afkomst vindt hij haar een beeldschone vrouw.

Vrijdag 26 november
Na de zoen tussen Babette en Sanne,weet Sanne zeker dat ze op vrouwen valt.Babette is hierentegen helemaal niet van bewust,en krijgt al steeds meer de indruk dat de jongens haar wel een gedurfde babe beginnen te vinden.Lars Zoomers krijgt steeds meer informatie door van Arthur en weet zelfs een vergadering in het AZF af te luisteren.Waneer Joost en Iris een eerste date hebben,krijgt Iris een ernstig verkeersongeluk.

Let op: Ga niet oftopic tussen 21.00 - 21.00,en let goed op welke verhaallijn er aan de gang is en als die het stukje tussen die personages klaar is gaan we naar het volgende stukje van een verhaallijn.En praat en handel niet voor een ander personage.Tenzij die afwezig is.

Neem eerst even de site door,voor de biografiën enzo op: www.soap-sop.tk
pi_23500950
oke beginnen ?
pi_23500953
Joost Kolthof

Joost pakt zijn skateboard en skate de straat uit.Wat moet zijn pa zich weer voor lul zetten toen hij weereens een onvoldoende voor Tekenen had.Mevrouw de Graaf vindt hij net zo`n leuke lerares en nu zal ze wel weer een hekel aan hem hebben omdat zijn vader zo tekeer tegen haar ging.Joost skate verder en stopt voor het huis van Cody Lebeau...
pi_23501017
Cody Lebeau loopt naar buiten. ''Wat moet dat rijke luis kneusje hier nou weer '' Denkt hij bij zichzelf en hij loopt naar buiten ''wat moet je ?,Is deze wijk wel goed genoeg voor je '' schreeuwt hij richting Joost.
pi_23501056
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:02 schreef _bigmac_ het volgende:
Cody Lebeau loopt naar buiten. ''Wat moet dat rijke luis kneusje hier nou weer '' Denkt hij bij zichzelf en hij loopt naar buiten ''wat moet je ?,Is deze wijk wel goed genoeg voor je '' schreeuwt hij richting Joost.
"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!
We gaan de punten in de computer van school veranderen,zodat jij je 3 voor tekenen kwijt ben en ik me 1 voor Frans.Eey Cody,je doet toch wel mee he?
pi_23501088
Opeens komt er een auto voorbij rijden. Het is de auto van Lars Zoomers. Hij toetert en rijdt verder, opweg naar Esmee, alwaar hij werkt als P.A.
een droom is een eiland van iets in een ruimte van niets
pi_23501089
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:04 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Dat issie zeker!".Hou jij je mond nou maar,want ik heb een geweldig plan!
We gaan de punten in de computer van school veranderen,zodat jij je 3 voor tekenen kwijt ben en ik me 1 voor Frans.Eey Cody,je doet toch wel mee he?
''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.
pi_23501147
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:05 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Hoe wou je dat doen ''Antwoord Cody en hij kijkt Joost vragen aan.
"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"
Maarja dat doet er niet toe.Ik kom vannacht om middernacht naar jouw toe en als iedereen weg is in de school,gooien we een ruitje in.Via daar komen we dan binnen...Ze denken dan toch dat het een inbraak is,oke?
pi_23501208
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:07 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Gadver wat een creep reed daarnet langs zeg!"
Maarja dat doet er niet toe.Ik kom vannacht om middernacht naar jouw toe en als iedereen weg is in de school,gooien we een ruitje in.Via daar komen we dan binnen...Ze denken dan toch dat het een inbraak is,oke?
''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.
pi_23501241
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:09 schreef _bigmac_ het volgende:

[..]

''Ik zie nog wel antwoord ''Cody.''En nu weg wezen ik wil niet dat mensen denken dat ik met rijke aapjes omga'' Antwoord Cody en hij gaat naar binnen.
"Je bent ook zoals altijd he! Bel me vannacht voor 12 uur maar!" schreeuwt Joost hem na.
  maandag 22 november 2004 @ 21:11:08 #11
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501259
Esmee van Tellegen zit te wachten in Hotel Le Foque op haar P.A.
Eindelijk komt hij binnen kakken, Je bent laat zegt ze op bitse toon !
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
  maandag 22 november 2004 @ 21:14:13 #12
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501357
Ze gebiedt plaats te nemen aan haar tafeltje, plotseling gaat haar telefoon ; het is haar dochter lizzy. Ze heeft weer eens geld nodig en Esmee beloofd haar wat geld te storten.
pi_23501367
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:11 schreef digispeed het volgende:
Esmee van Tellegen zit te wachten in Hotel Le Foque op haar P.A.
Eindelijk komt hij binnen kakken, Je bent laat zegt ze op bitse toon !
Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .
  maandag 22 november 2004 @ 21:15:19 #14
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501391
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:14 schreef mark_03 het volgende:

[..]

Sorry, er stonden wat koters met een skateboard. Wat heb je trouwens een prachtige jurk aan ... .
Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???
pi_23501458
Lizzy stoort de twee als ze in gesprek zijn.Ze wil het geld nu!
pi_23501497
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:15 schreef digispeed het volgende:

[..]

Jaja slijmbal genoeg gelult, heb je de finaciele cijfers bij je van deze maand ???
Uiteraard, heb ze mooi in een excel-sheetje uitgewerkt en geprint ... hier zijn ze.
Ze zijn beduidend slechter dan het afgelopen jaar...
  maandag 22 november 2004 @ 21:19:42 #17
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501509
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foque
"Waarom stoor je mij, heb je godverdomme geen manieren geleerd, nou hier is je geld en nu
wegwezen, ik spreek je vanavond thuis wel "

Dan trekt Esmee langzaam wit weg als ze in haar ooghoek een oude bekende het hotel uit ziet lopen.
pi_23501533
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:17 schreef Nano het volgende:
Lars ziet Lizzy staan en de vonk slaat over, ondanks het leeftijdsverschil.
  maandag 22 november 2004 @ 21:21:30 #19
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501559
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:19 schreef digispeed het volgende:

[..]

Esmee is woest als Lizzy plotseling naast haar staat in Le Foque
"Waarom stoor je mij, heb je godverdomme geen manieren geleerd, nou hier is je geld en nu
wegwezen, ik spreek je vanavond thuis wel "

Dan trekt Esmee langzaam wit weg als ze in haar ooghoek een oude bekende het hotel uit ziet lopen.
Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.
Dan vertrekt ze naar haar afspraak buiten de stad. Esmee beloofd nog te bellen over de excel sheets en vertrekt.
pi_23501564
Lizzy ziet in haar ooghoeken dat haar moeder schrikt en loopt terug.Ze vraagt wat er is.
pi_23501588
Lizzy ziet Lars niet.
  maandag 22 november 2004 @ 21:22:34 #22
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_23501593
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef Nano het volgende:
Lizzy ziet in haar ooghoeken dat haar moeder schrikt en loopt terug.Ze vraagt wat er is.
"Nu niet" zegt Esmee en vertrekt
pi_23501610
Cody loopt naar buiten en begint een beetje te basketballen
''Hij draait Joost zijn nummer en vraagt ''oke wat is je plan ?''
pi_23501656
Lizzy vindt dat haar moeder raar doet,maar dat doet ze weleens meer.
pi_23501658
quote:
Op maandag 22 november 2004 21:21 schreef digispeed het volgende:

[..]

Het is Arthur Kolthof, en vraagt haar P.A. onmiddelijk uit te zoeken waar deze man woont.
Dan vertrekt ze naar haar afspraak buiten de stad. Esmee beloofd nog te bellen over de excel sheets en vertrekt.
Lars, onderdanig als hij (nu nog) is, duikt achter z'n laptop en surft naar arthurkoolhof.nl om informatie over deze man te zoeken. Ook deze gegevens draait hij keurig uit in een Excel sheet en legt ze op Esmee's bureau.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')