ja lief van mij hequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:52 schreef Frey het volgende:
Alleen in de castfoto staat mijn naam goed![]()
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
is misschien een raara vraag,, maar wat betkend TVP ???![]()
okee,,quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.![]()
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:00 schreef Orginial het volgende:
Start
"Pap.." .. Dan ineens komt Arthur langzaam op Joost aflopen...
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.
"Jongen,je leeft!" en hij pakt Joost stevig vast. "Je bent het echht..." De tranen rollen over Arthurs ogen.. "Jongen.. Jongen" en hij begint keihard te lachen.. "Ik heb je zo gemist!"
''Nou eigelijk '' antwoord Cody '' De jage stond leeg en ben er gister in gaan slapen niemand weet dat ik daar nu woon behalve jij , Ik hoop dat de bewoners een plaatsje voor me vrij hebben '' antwoord Codyquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette loopt samen met Cody het ziekenhuis uit...
"woon je nu helemaal alleen? " vraagt Babette aan Cody.....
Perrowquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"
Joost begint te lachen."Alles ziet er nog hetzelfde uit,is mijn kamer nog steeds hetzelfde?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
"Maar natuurlijk,jongen!" en Arthur loopt naar de begravenisondernemer en schudt hem de hand. "En nou opgedonderd,mijn zoon is springlevend!" en hij vliegt Joost weer op zijn nek.
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
Hmmn dit is een familie moment denk ik ''Ey sterkte Joost '' zegt Cody en hij buigt naast hem neer en gaat dan naar de kamer van Irisquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken? Hoe gaat het met pa, heeft hij veel verloren?"quote:
''Zielepoot dat je bent..., je bent een schande voor de hele familiequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken. Hoe gaat het met pa, is hij veel verloren?"
Babette komt naar hem toegelopen en knielt zich neer...ze nemet Joost in haar armen..ze begint te huilen en Tranen vallen op joost zijn gezicht...ze laat los en kijkt hem aan....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |