ja lief van mij hequote:Op woensdag 5 januari 2005 17:52 schreef Frey het volgende:
Alleen in de castfoto staat mijn naam goed![]()
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:26 schreef Woelli het volgende:
[..]
is misschien een raara vraag,, maar wat betkend TVP ???![]()
okee,,quote:Op woensdag 5 januari 2005 18:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Hier geen ik gewoon geen antwoord op.![]()
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:00 schreef Orginial het volgende:
Start
"Pap.." .. Dan ineens komt Arthur langzaam op Joost aflopen...
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow heeft een spoedgeval en heeft zijn teksten naar mij ge-emaild.
"Jongen,je leeft!" en hij pakt Joost stevig vast. "Je bent het echht..." De tranen rollen over Arthurs ogen.. "Jongen.. Jongen" en hij begint keihard te lachen.. "Ik heb je zo gemist!"
''Nou eigelijk '' antwoord Cody '' De jage stond leeg en ben er gister in gaan slapen niemand weet dat ik daar nu woon behalve jij , Ik hoop dat de bewoners een plaatsje voor me vrij hebben '' antwoord Codyquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette loopt samen met Cody het ziekenhuis uit...
"woon je nu helemaal alleen? " vraagt Babette aan Cody.....
Perrowquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ja, ik jouw ook" en dan moet Joost ook lachen. "Ga nou maar snel die begravenis afzeggen,want ik ben springlevend!"
Joost begint te lachen."Alles ziet er nog hetzelfde uit,is mijn kamer nog steeds hetzelfde?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
"Maar natuurlijk,jongen!" en Arthur loopt naar de begravenisondernemer en schudt hem de hand. "En nou opgedonderd,mijn zoon is springlevend!" en hij vliegt Joost weer op zijn nek.
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
Hmmn dit is een familie moment denk ik ''Ey sterkte Joost '' zegt Cody en hij buigt naast hem neer en gaat dan naar de kamer van Irisquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette en Cody stappen in de auto en rijen naar haar huis...
ze stopt voor de deur en ziet allemaal mensen staan...
ze stapt uit...en loopt naar voren...
"maar..maar dat is...nee dat kan niet...."
ze lopt meer naar voren en ziet het nu goed....
"JOOSST...JOOOOSST...." schreeuwt ze en rent naar hem toe....
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken? Hoe gaat het met pa, heeft hij veel verloren?"quote:
''Zielepoot dat je bent..., je bent een schande voor de hele familiequote:Op woensdag 5 januari 2005 21:14 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ach, kom je me opzoeken? Of kom je weer zeiken. Hoe gaat het met pa, is hij veel verloren?"
Babette komt naar hem toegelopen en knielt zich neer...ze nemet Joost in haar armen..ze begint te huilen en Tranen vallen op joost zijn gezicht...ze laat los en kijkt hem aan....quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:12 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Babet!!!" en hij wil naar haar toerennen maar zijn benen willen niet omhoog blijven staan en hij valt op de grond.Met een rood hoofd kijkt Joost naar zijn familie..
"Haha. Zeg, ik heb begrepen dat Esmee hier nu de leiding heeft. Hoe komt dat?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Zielepoot dat je bent..., je bent een schande voor de hele familie''
"Ik ben v-verlamd.." en hij kijkt zijn familie aan.. Kom op zeg nou wat,denkt hij bij zichzelf maar Babette en zijn vader kijken zwijgzaam voorzich uit..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette komt naar hem toegelopen en knielt zich neer...ze nemet Joost in haar armen..ze begint te huilen en Tranen vallen op joost zijn gezicht...ze laat los en kijkt hem aan....
"je-je-je bent het echt, ik bedoel ik dacht dat je dood was....." Babette knuffelt hem weer en geeft hem een zoen op zijn voorhoofd....
ze staat op en tilt joost ook op...
"kom ik help je even...." "Cody kan je ook even helpen alsjeblieft?"
Babette kijkt Cody aan.....Daarna kijkt ze weer naast Joost ze kan niet stoppen met huilen..
"sorry sorry...het het wil gewoon niet stoppen...."
Perrowquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik ben v-verlamd.." en hij kijkt zijn familie aan.. Kom op zeg nou wat,denkt hij bij zichzelf maar Babette en zijn vader kijken zwijgzaam voorzich uit..
"Pap,Wat ga je doen?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
Arthur kijkt zwijgzaam voor zich uit. "Stel je niet aan,dat komt wel weer goed" en hij trekt Joost omhoog. "Ga zitten en Edward regelt wel iets voor je" als Joost gaat zitten loopt Arthur naar binnen..
''Hou as-je-blieft je bek dicht, je weet best wat er gaande is. Als jij onstlagen word uit dit ziekenhuis, dan mag je meteen je spullen pakken thuis en wegwezen. Wij zijn je allemaal zat, en als het je hier niet bevalt dan rot je maar lekker op naar een ander ziekenhuisquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:16 schreef Frey het volgende:
[..]
"Haha. Zeg, ik heb begrepen dat Esmee hier nu de leiding heeft. Hoe komt dat?"
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
Perrow
"De beste arts regelen die er bestaat!" en Arthur sluit de deur achter zich.
"Ik vond je altijd al een loser. Ik kom lekker gewoon weer naar huis. Oh, en je houdt overigens je kop over dat ik in Azië was en dat ga je die vriendin van jou ook maar duidelijk maken. Zijn er nog mensen die ervan weten, Joost bijvoorbeeld?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:20 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Hou as-je-blieft je bek dicht, je weet best wat er gaande is. Als jij onstlagen word uit dit ziekenhuis, dan mag je meteen je spullen pakken thuis en wegwezen. Wij zijn je allemaal zat, en als het je hier niet bevalt dan rot je maar lekker op naar een ander ziekenhuis''
Babette kijkt Cody...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Joost Wat is er in godsnaam allemaal met je gebeurt?'' Vraagt Cody
Eigelijk ook aan Babette.
"Je hoeft niet zo te schrikken" lacht Elisa verlegen en als ze kijkt naar Joost zijn rolstoel schrikt ze. "Is het ernstig met je.." "Sorry domme vraag.." "Ik bedoel,is het blijvend of tijdelijk?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..
''Als je denkt mij te bedreigen dan lukt het je voor geen meter, en nee Tara is niet de enige die ervan af weet. Je zoekt het maar uit, je komt bij ons niet meer binnen''quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ik vond je altijd al een loser. Ik kom lekker gewoon weer naar huis. Oh, en je houdt overigens je kop over dat ik in Azië was en dat ga je die vriendin van jou ook maar duidelijk maken. Zijn er nog mensen die ervan weten, Joost bijvoorbeeld?"
Hmpf is goed hoor ''Als je hulp nodig heb geef je maar een gil ''quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:24 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette kijkt Cody...
"een ander keertje...oké...dan vertel ik je alles maar het is nu belangrijk dat Joost naar binnen word gebracht....en verzorgt..."
Ze loopt met Joost naar binnen maar draait zich nog een keer om naar Cody...
"ik hoop dat je het niet erg vind ik wil even alleen met mijn vader en joost zijn....ga anders even naar iris boven...ik kom er straks aan...oke?"
Babette voelt dat haar gezicht nog kleeft van het gehuil ze loopt de woonkamer in en gaat naar arthur toe die naast Joost ze legt haar hand op zijn schouder...
"pap....vind je het goed, dat ik even alleen met Joost praat...."
ze ziet dat joost weer naar buiten is gereden en rent achter hem aan...quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:22 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt langzaam naar de voordeur.Gelukkig is er geen opstapje ofzoiets,denkt hij bij zichzelf en dan besluit hij nog wat frisse lucht te willen en rijdt langs het Meerle College om te kijken of er nog wat veranderd is."Nog precies hetzelfde hé?" hoort hij ineens achter zich..
"Kom maar binnen." zegt Iris.Ze zit op haar bed.Ze kijkt een beetje geschrokkenquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Hmpf is goed hoor ''Als je hulp nodig heb geef je maar een gil ''
Cody loopt naar boven en klopt op de kamer van Iris ''Cody aan de deur . klop klop ''
Zegt Cody en hij wacht tot hij naar binnen mag .
"Het is eh tijdelijk!" .. "Maare je ziet er goed uit,gaat alles verder ook goed?"quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Je hoeft niet zo te schrikken" lacht Elisa verlegen en als ze kijkt naar Joost zijn rolstoel schrikt ze. "Is het ernstig met je.." "Sorry domme vraag.." "Ik bedoel,is het blijvend of tijdelijk?"
![]()
"Jaaa,Babette is echt cool,we hebben het maar getroffen!" zegt Iris.En gaat dan verder."Cody,herinner je je nog die vrouw die eerst op ziekenbezoek bij me was?Die stond toenet weer voor de deur!" zegt Iris. "Daarom kijk ik zo geschrokken."quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Ey wat is er zusje ? '' Je ziet zo bleek heb je een spook gezien ofzo? ''
Vraagt Cody en hij praat gelijk verder ''Ey dit hebben we mooi geregeld he een kast van een huis was je nu in woont die babette is echt een engel ''
hai,,, en tara rent snel wegquote:Op woensdag 5 januari 2005 21:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Als je denkt mij te bedreigen dan lukt het je voor geen meter, en nee Tara is niet de enige die ervan af weet. Je zoekt het maar uit, je komt bij ons niet meer binnen''
Winston loopt naar de uitgang van de kamer, en klapt de deur achter zich dicht..
''Wat denkt ie nou...ppufh zon klein mannetje met zon bek...''
Winston loopt door...en ziet daar Tara huilen hij besluit naar haar toe te gaan.
"Goed,en voordat je het gaat vragen: Mijn modellencarriere ook!" ..quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:27 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Het is eh tijdelijk!" .. "Maare je ziet er goed uit,gaat alles verder ook goed?"
''Wat dat raare mens? '' ''Hebben ze hier geen bewaking ofzo '' Nouwja laten we maar naar beneden gaan en Cody en Iris lopen naar buiten.quote:Op woensdag 5 januari 2005 21:30 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Jaaa,Babette is echt cool,we hebben het maar getroffen!" zegt Iris.En gaat dan verder."Cody,herinner je je nog die vrouw die eerst op ziekenbezoek bij me was?Die stond toenet weer voor de deur!" zegt Iris. "Daarom kijk ik zo geschrokken."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |