abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24166237
SOP #8: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?!

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Haagse_elfje
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Raoul Beutinga Rubuh
Ellen Beutinga Airelle
Elisa Beutinga Beautygirl

Familie Lebeau
David Lebeau Soaplover
Cody Lebeau _ElMaikel_
Iris Lebeau Poezzy

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Perrow
Tara de Graaf Woelli
Lizzie van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Chantie
Esmee van Tellegen Digispeed

Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen er stage.David Lebeau is er doktor op de SEH en Raoul Beutinga is er dokter op neurologie.Winston Kolthof is er personeelschef en Arthur is de directeur van het AZF.

The Jage
Yacinto Jelden is de baas van de Jage.Tara de Graaf werkt er als bijbaantje en woont er boven samen met Lizzie,Yacinto en Richard.

Meerle College
Desiree de Graaf is docente Tekenen en Ellen Beutinga is er docente Frans.De leerlingen: Iris Lebeau,Joost Kolthof,Elisa Beutinga,Lizzie van Tellegen en Cody Lebeau bevinden zich op die school.

Fashion van Tellegen BV
Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf.Samen met haar personal-assitent Lars Zoomers bevinden zij zich in vele duistere praktijken.

Maandag 22 November om 21.00
Vanaf 22 november kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestond uit Tobias,Ellen,Marc en Sanne.Nadat Ellen vreemd is gegaan met Roaul zijn Tobias,Marc en Sanne verhuist naar een andere stad.Ellen is nu gelukkig met haar nieuwe man Raoul en zijn dochter Elisa.Zij hebben de naam van Ellens man overgenomen en wonen nu in hun huis.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Lizzie,Richard en Tara..Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Wat vooraf ging in SOP!
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau
SOP #6: Lizzie,het aanstormend model!
SOP #7: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?

De SOPSite!
Met biografiën,intervieuws en nog veel meer!
www.soapsop.tk

[ Bericht 0% gewijzigd door Orginial op 24-12-2004 13:52:24 ]
  donderdag 23 december 2004 @ 21:04:50 #2
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24166317
Esmee komt moe aan op het vliegveld, zij is helemaal in de kerstsfeer. Ze verheugt zich om thuis lekker te dineren met wat bekenden van haar. Buiten sneeuwt het zo te zien.
Ze is tevens hardstikke blij, ze is 5 miljoen euro rijker en heeft eindelijk arthur waar ze hem hebben wil.
Daarna loopt ze richting de douane, ze zoekt naar haar paspoort en gaat in de rij staan om het land weer in te mogen
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24166329
Joost wordt geeuwend wakker."Kerstochend,en ik zit hier in een oude fabriek."
Hij denkt aan zijn familie en laat zich weer op de grond vallen...
pi_24166362
Cody opent zijn ogen ''Ey slaapkop '' Zegt hij en hij maakt Iris wakker '' Opstaan het is kerst ''
Zegt Cody en hij heeft een kadotje voor Iris ''Deze heb ik hier al de hele tijd voor je verstopt '' Zegt hij lachend
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24166377
Elisa loopt in haar badjas de trap aan."Goedemorgen pap." en ze geeft haar vader aan zoen op zijn wang."Zozo,jij bent al druk bezig met de voorbereidingen!' en ze gaat aan tafel zitten."Hoelaat gaan we eigenlijk?"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24166390
Ralf zit nog altijd tegen de boom aan. Hij wordt wakker en ziet dat het al ochtend is. Hij kijkt naar de fabriek en ziet dat de jeep er nog altijd staat.
"Mooi, ze zijn nog niet vertrokken."
Dan kijkt hij wat Winston aan het doen is.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24166417
''Mag ik het al open maken? '' Vraagt Iris ? '' Nee nog niet he pas als Lizzy er is '' antwoord Cody
Do it again now
pi_24166442
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Frey het volgende:
Ralf zit nog altijd tegen de boom aan. Hij wordt wakker en ziet dat het al ochtend is. Hij kijkt naar de fabriek en ziet dat de jeep er nog altijd staat.
"Mooi, ze zijn nog niet vertrokken."
Dan kijkt hij wat Winston aan het doen is.
WInston pakt zijn spullen in de Jeep..
''Het begint tijd te worden.....''
Winston pakt zijn laatse spulletjes in...
Correct en tevens juist...
pi_24166449
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt in haar badjas de trap aan."Goedemorgen pap." en ze geeft haar vader aan zoen op zijn wang."Zozo,jij bent al druk bezig met de voorbereidingen!' en ze gaat aan tafel zitten."Hoelaat gaan we eigenlijk?"
Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_24166456
Babette word wakker, ze loopt naar het raam en opent de gordijnen, ze kijkt naar buiten. Het is mooi weer, de zon schijnt....

"gelukkig kerstfeest" fluistert ze zacht....ze begint te huilen
don't give me that fucking bullshit
pi_24166461
'Intussen word Lizzy wakker in de jage ''Jippie kerst feest! , Ik wou dat me moeder wat meer tijd voor me had '' Zucht ze en ze pakt een grote tas en doet er een gourmet stel in met vlees.
Do it again now
  donderdag 23 december 2004 @ 21:11:10 #12
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24166472
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston pakt zijn spullen in de Jeep..
''Het begint tijd te worden.....''
Winston pakt zijn laatse spulletjes in...
Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.
"We kunnen nu alleen nog maar wachten."
  donderdag 23 december 2004 @ 21:11:22 #13
59118 digispeed
gegarandeerd succes
pi_24166478
Esmee loopt het poortje door en geeft haar Paspoort aan de douanier.
Dan slaat de schrik haar om het hart. Ze moet meekomen naar achteren, er schijnt iets mis te zijn.
Haar gedachtes worden waarheid en het angstzweet staat op haar voorhoofd.
Daar aangekomen staan er een aantal agenten te wachten. Zo Mevrouw van Tellegen, voor u geen leuke kerst, u staat onder arrest voor aanzetting tot Ontvoering en oplichting. Wilt u meekomen naar het buro. En zo zien we Esmee vertrekken in de boevenbus.
De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
pi_24166500
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"
"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..
pi_24166546
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:11 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.
"We kunnen nu alleen nog maar wachten."
Op het moment dat Winston ze laatse spulletjes inpakt, ziet hij Brian lopen, hij loopt heen en weer naar de Jeep. Het lijkt of hij aan het inpakken is..'
''Ralf bereid je voor, het is niet lang meer nu..''
pi_24166558
Babette staat onder de douche, ze voelt het warme water op haar rug vallen....

ze tekent met haar vinger gezichtjes in de beslagen deur, ze begint een beetje te lachen...

"vanaf nu ga ik alles anders doen" denkt ze...

ze pakt de shampoo
pi_24166574
Dan vertrekt Lizzy naar het bos huisje ''Ey jongens '' En ze geeft Cody een kus
''Ey '' Antwoorden Iris en Cody

Intussen : Zit van uit de bosjes iemand toe te kijken '' Ik krijg jou nog wel Iris '' Denkt de man in de bosjes.
Do it again now
pi_24166577
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:12 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..
"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_24166643
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:16 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"
Elisa blijft alleen achter aan de tafel en ze bladert wat in een tijdschrift.Ik ga Joost proberen te bellen,mischien neemt hij nu wel op.En ze toetst het nummer in..

"Shit,weer in gesprek!" en ze drukt hem uit..
pi_24166689
Babette kleed zich aan, ze schrijft een briefje voor arthur en trekt de deur achter zich dicht.Ze schuift het briefje onder de deur van Arthur en neemt de lift naar beneden.

Ze loopt naar buiten en blijft even in de zon staat ze geniet van de warmte op haar gezicht...

ze kijkt opzij en ziet het meisje van gisteren staan...

het lijkt wel of haar hart stopt, haar keel word droog, ze blijft maar staren...ze is ook zo mooi...denkt ze....

ze twijfelt....
pi_24166699
Brian loopt naar de kelder en opent de deur."Zo Joost,wij gaan een eindje rijden." en hij sleept Joost de auto in.Hij bindt hem vast en stapt in.De auto verdwijnt de bergen in...
pi_24166713
Dan gaan Cody Iris en Lizzy aantafel ''Wat ben ik toch blij dat ik deze kerst in dit stinkhok mag vieren met de twee mooiste en belangerijkste meisjes uit mijn leven '' Zegt Cody en hij zit Iris en Lizzy blozen..
Do it again now
pi_24166758
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
Brian loopt naar de kelder en opent de deur."Zo Joost,wij gaan een eindje rijden." en hij sleept Joost de auto in.Hij bindt hem vast en stapt in.De auto verdwijnt de bergen in...
''Ralf Stap in!!''
WInston springt de auto in en rijd zo snel mogelijk achter Brian aan...
''Ralf hou je vast, dit word een spannende rit!''
  donderdag 23 december 2004 @ 21:24:50 #24
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24166786
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Ralf Stap in!!''
WInston springt de auto in en rijd zo snel mogelijk achter Brian aan...
''Ralf hou je vast, dit word een spannende rit!''
Ralf is al in de jeep gesprongen.
"Hou je mond nou maar, en start dat ding!"
pi_24166797
Rolf gaat nog even langs Ellen en belt aan.Ellen doet open en de twee kussen elkaar harstochtelijk."Ik wil je nu" en de twee rennen de trap op."Jij stouterd" en hij laat zich op bed vallen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')