WInston pakt zijn spullen in de Jeep..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Frey het volgende:
Ralf zit nog altijd tegen de boom aan. Hij wordt wakker en ziet dat het al ochtend is. Hij kijkt naar de fabriek en ziet dat de jeep er nog altijd staat.
"Mooi, ze zijn nog niet vertrokken."
Dan kijkt hij wat Winston aan het doen is.
Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:07 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt in haar badjas de trap aan."Goedemorgen pap." en ze geeft haar vader aan zoen op zijn wang."Zozo,jij bent al druk bezig met de voorbereidingen!' en ze gaat aan tafel zitten."Hoelaat gaan we eigenlijk?"
Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston pakt zijn spullen in de Jeep..
''Het begint tijd te worden.....''
Winston pakt zijn laatse spulletjes in...
"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:10 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Rolf is bezig met verse jus de orange te persen en kijkt Elisa lachend aan."Een uurtje of vier,kunnen we nog wat kletsen van te voren." en hij geeft Elisa een glas jus de orange en hij leest de krant aan tafel."Wat een klein hok is dit eigenlijk." "Wat zou je ervan denken om groter te gaan wonen?"
Op het moment dat Winston ze laatse spulletjes inpakt, ziet hij Brian lopen, hij loopt heen en weer naar de Jeep. Het lijkt of hij aan het inpakken is..'quote:Op donderdag 23 december 2004 21:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf houdt zijn ogen gericht op de jeep bij de fabriek.
"We kunnen nu alleen nog maar wachten."
"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:12 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
"Lijkt me heerlijk" .. "Maar pap,hoe zit dat nou eigenlijk tussen jouw en Ellen?" dan ineens gaat Rolf zijn mobiel af.. "Wie is dat?" vraagt Elisa nieuwsgierig..![]()
Elisa blijft alleen achter aan de tafel en ze bladert wat in een tijdschrift.Ik ga Joost proberen te bellen,mischien neemt hij nu wel op.En ze toetst het nummer in..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:16 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Ssssttt!' en hij gaat weer verder met telefoneren."Nee,harstikke leuk.Het is in de Meeuwenlaan 5,ja ik zie je dan,tot vanmiddag!" en Rolf legt de telefoon weer neer."Dat was een oude vriendin kennis van me,ze komt vanavond ook naar het kersdiner." "Gezellig of niet?" fluitend loopt Rolf naar buiten."Ik ga nog wat inkopen doen!"
''Ralf Stap in!!''quote:Op donderdag 23 december 2004 21:21 schreef Orginial het volgende:
Brian loopt naar de kelder en opent de deur."Zo Joost,wij gaan een eindje rijden." en hij sleept Joost de auto in.Hij bindt hem vast en stapt in.De auto verdwijnt de bergen in...
Ralf is al in de jeep gesprongen.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:23 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ralf Stap in!!''
WInston springt de auto in en rijd zo snel mogelijk achter Brian aan...
''Ralf hou je vast, dit word een spannende rit!''
De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:24 schreef Frey het volgende:
[..]
Ralf is al in de jeep gesprongen.
"Hou je mond nou maar, en start dat ding!"
Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf gaat nog even langs Ellen en belt aan.Ellen doet open en de twee kussen elkaar harstochtelijk."Ik wil je nu" en de twee rennen de trap op."Jij stouterd" en hij laat zich op bed vallen...
Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..
Ralf grijpt weer even naar zijn hoofd, omdat hij weer last krijgt van die steken. De wond begint ook weer een beetje te bloeden. Hij zet zich er over heen en kijkt vooruit, naar Brians jeep.quote:Op donderdag 23 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.
"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:29 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"
''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''quote:Op donderdag 23 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Brian ziet dat hij achtervolgt wordt en haalt de trekker van zijn revolver over...
Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..quote:Op donderdag 23 december 2004 21:31 schreef Wilbert87 het volgende:
[..]
"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..
"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:
[..]
''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''
Winston probeert Brian bij tehouden maar hij ziet dat Brain nog een keer schiet, de kogel raast tussen hun door...![]()
Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..
Winston ziet dat Brain de auto stopt....quote:Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Frey het volgende:
[..]
"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"
Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston ziet dat Brain de auto stopt....
WInston slikt...quote:Op donderdag 23 december 2004 21:39 schreef Orginial het volgende:
[..]
Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"
"Ralf staat stokstijf. Ok, wat wil je dat we doen?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:
[..]
WInston slikt...
''Brian rustig....we kunnen dit ook anders afhandelen.''
"Marjolein,wat goed je te zien." en Rolf geeft Marjolein een zoen op haar wang."Wat zie je er goed uit!" "Ellen,dit is Marjolein.Marjolein,Ellen." En dit is Elisa,mijn dochter" "Maar schuif maar aan,ik pak er even een stoel bij,is dat goed?"quote:Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |