abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24166827
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:24 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf is al in de jeep gesprongen.
"Hou je mond nou maar, en start dat ding!"
De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.
Correct en tevens juist...
pi_24166850
Babette twijfelt...

"zal ik"

Voordat ze kan iets besluiten staat het meisje voor haar...

"hoi, jij komt toch ook uit Nederland? "

Babette staart haar verschrikt aan, ze heeft het idee dat ze ongelofelijk transpireert....

"h-hoe weet jij dat?...ik bedoel, je weet...ik-ik-ik heb geen tijd ik moet gaan....

Voordat dat ze beseft wat er gebeurt zoen het meisje haar op haar mond en loopt met een knipoog weg...Babette staart haar na en heeft het gevoel dat ze geen benen meer heeft....
don't give me that fucking bullshit
pi_24166854
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:25 schreef Wilbert87 het volgende:
Rolf gaat nog even langs Ellen en belt aan.Ellen doet open en de twee kussen elkaar harstochtelijk."Ik wil je nu" en de twee rennen de trap op."Jij stouterd" en hij laat zich op bed vallen...
Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_24166856
Lizzy Cody en Iris zijn lekker aan het eten als Lizzy opeens zegt ,Cody kom je even naar buiten ik moet even wat met je bespreken ''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24166906
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:27 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

Maar Rolf probeert zich te beheersen."Nee schat,ik ga me omkleden en ik zie je zo." lachend geeft hij Ellen een kus en gaat op weg naar zijn eigen huis..
Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"
Jaja, het wordt weer geweldig.
pi_24166935
Babette kijkt om zich heen, ze voelt zich ongelofelijk bekeken...Ze schaamt zich dood en rent terug het hotel in...

ze loopt de lift in, de liftdeuren gaan dicht, ze gaan weer open...

ze steekt de sleutel in het slot en loopt naar binnen, ze laat zich vallen op haar bed en begint heel hard te lachen...

ze schreeuwt "ik heb het gedaan, ik heb het gedaan". ze begint te rollen over haar bed heen...
  donderdag 23 december 2004 @ 21:30:35 #32
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24166937
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:26 schreef bar_rel het volgende:

[..]

De twee rijden achter Brian aan, ze kunnen hem nog maar net in zicht houden.
Ralf grijpt weer even naar zijn hoofd, omdat hij weer last krijgt van die steken. De wond begint ook weer een beetje te bloeden. Hij zet zich er over heen en kijkt vooruit, naar Brians jeep.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24166959
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:29 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Elisa komt net uit de douche en trekt haar nieuwe jurk aan.Ze draait een rondje voor de spiegel en knikt goedkeurend."Dat ziet er wel goed uit" en ze loopt naar de spiegel om haar make-up nog wat bij te werken als ze deur openhoort gaan."Pap ben jij dat?"
"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..
Je weet toch dat ik in die succesvolle Forumsoap speel? Nou, daarom heb ik geen tijd om een handtekening uit te delen het is namelijk bijna 21.00!
pi_24167011
Brian ziet dat hij achtervolgt wordt en haalt de trekker van zijn revolver over...
pi_24167023
Dan zegt Lizzy opeens '' Cody het sneeuwt buiten zullen we even wandelen ik moet even met je praten '' Cody knikt en ze gaan naar buiten ''Dit is mijn kans denkt David '' En hij wacht tot dat Cody uit het zicht is
Do it again now
pi_24167037
poing poing poing

babette spring op haar bed, ze springt nog een keertje maar in plaats van op het bed komt ze op de grond terecht...

"auw" ze wrijft met haar hand over haar knie heen....

ze gaat languit op de grond liggen en sluit haar ogen en denkt terug...

terug aan die kus, ze voelt aan haar lippen....
pi_24167047
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:33 schreef Orginial het volgende:
Brian ziet dat hij achtervolgt wordt en haalt de trekker van zijn revolver over...
''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''
Winston probeert Brian bij tehouden maar hij ziet dat Brain nog een keer schiet, de kogel raast tussen hun door...
pi_24167066
Dan loopt David naar het tuinhuisje en trapt de deur deur '' Hier ben ik nichtje! ''
''Nee schreeuwt iris! '' Maar David heeft haar al vast en drukt haar op de bank.,
Do it again now
pi_24167077
*in*
Do it again now
pi_24167097
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:31 schreef Wilbert87 het volgende:

[..]

"Schrik niet,ik ben het maar." en Rolf trekt zijn smoking aan."En,hoe zie ik eruit?" en als hij ziet dat Elisa lachend haar duim omhoog steekt weet hij het zeker."De avond kan niet meer stuk!" en ze vertrekken naar huize Beutinga..
Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..
  donderdag 23 december 2004 @ 21:37:40 #41
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24167106
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:35 schreef bar_rel het volgende:

[..]

''Ralf bukken, maar Winston ziet dat Ralf al bloed vanuit ze hoofd!!''
Winston probeert Brian bij tehouden maar hij ziet dat Brain nog een keer schiet, de kogel raast tussen hun door...
"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"
pi_24167118
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Als ze bij Ellen aankomen schuiven de drie aan tafel en Ellen zet het eten op tafel."Dat ziet er lekker uit" knipoogt Elisa naar Ellen en ze eten van de lamsbout.Elisa ziet dat haar vader gelukkig is en glimlacht. "Van een rokkenjager naar een getrouwde man" denkt Elisa en ze schiet in de lach..
Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...
pi_24167126
''Laat me los gilt '' Iris

Intussen zitten Cody en Lizzy bij een omgezaagde boom '' Ik moet je wat vertellen '' Zegt Lizzy..
''Je kan mij alles vertellen '' Antwoord Cody ''Ik vind dit heel moelijk antwoord Lizzy maar ik vind dat je het moet weten '' ''Wat is het nou ?'' Vraagt Cody en hij kijkt in haar prachtige ogen.
Do it again now
pi_24167133
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:37 schreef Frey het volgende:

[..]

"Verdomme man! Die gast is echt gestoord! Hou wat meer afstand!"
Winston ziet dat Brain de auto stopt....
pi_24167160
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston ziet dat Brain de auto stopt....
Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"
pi_24167189
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

Brian doet het portier open en houdt zijn revolver strak voor zich uit."Een beweging en ik schiet"
WInston slikt...
''Brian rustig....we kunnen dit ook anders afhandelen.''
pi_24167214
babette hoort een telefoon gaan ze kijkt naast zich op de grond maar ziet niet dat het haar foon is...

ze loopt op het gekuid af en ziet haar vaders teleffoon op tafel liggen ze neemt op..

"hallo"

ze luistert en hangt op....

ze gaat naar haar vader toe, ze ziet dat de deur open is....

"pap er is gebeld"
pi_24167215
Lizzy kijkt naar de grond '' Cody je moet weten dat ik heel heel heel veel van je hou ''
''' Ik hou ook van jou lieverd '' Antwoord Cody en hij geeft haar een zoen ''Was dat het ?''

''Nee'' zegt Lizzy kalm '' Ik ben zwanger ''
En ze kijkt naar de grond . Cody weet niet wat hij moet doen en krijgt tranen in zijn ogen
Do it again now
  donderdag 23 december 2004 @ 21:44:20 #49
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24167289
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:41 schreef bar_rel het volgende:

[..]

WInston slikt...
''Brian rustig....we kunnen dit ook anders afhandelen.''
"Ralf staat stokstijf. Ok, wat wil je dat we doen?"
pi_24167295
quote:
Op donderdag 23 december 2004 21:38 schreef Beautygirl het volgende:

[..]

Dan ineens gaat de bel."Ik ga al" en Elisa doet de voordeur open...
"Marjolein,wat goed je te zien." en Rolf geeft Marjolein een zoen op haar wang."Wat zie je er goed uit!" "Ellen,dit is Marjolein.Marjolein,Ellen." En dit is Elisa,mijn dochter" "Maar schuif maar aan,ik pak er even een stoel bij,is dat goed?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')