Ik weet niet wat Originial dan gedaan zou hebbent. Hier in dit topic zie ik jou alleen schelden. Doe dat maar op msn oid, maar niet hier.quote:Op zaterdag 5 maart 2005 01:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Wat die kerel gedaan heeft verdient een tegen actie.
Goed idee. Ik zal het in de groep gooien.quote:Op zondag 6 maart 2005 23:55 schreef Zhenar het volgende:
Even een tipje: is het niet leuker om de karakters met de Sims te maken? Dan kun je alles bepalen aan het uiterlijk en hoef je geen bestaande celebrities te kopiëren. Gewoon ff een paar Simmetjes in elkaar knutselen, screenshotjes maken en klaar is Kees!
"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
Gwen en Joost zitten op Gwen haar kamer. "Hoe gaan we dit nou weer oplossen?" "Tara is weg, Winston straks depressief!" en Joost schudt zijn hoofd. "We moeten wat verzinnen, maar wat?" "Mijn vader heeft al een luxe jacht gehuurd wat niet meer afgezegd kan worden, en de hapjes zijn al ingeslagen en al maar niet over te beginnen dat uitnodingen al zijn verstuurd" "Dit gaat dus echt niet meer goedkomen"![]()
"Elisa is naar Parijs.." roept Arthur hun na, ik las haar smsje die ze naar je mobieltje had verzonden "Ik heb ook geen idee wat we voor een feest kunnen houden, me geld ben ik toch al kwijt aan de huur van het jacht en het eten wat ik heb besteld heb bij hotel le Foque. "Mischien moet ik wel een groot galafeest houden voor mijn nieuwe bedrijf Kolthof International" en dan stuurt Arthur Joost en Gwen weer uit zijn werkkamer. "Ga maar even huiswerk maken ofzo" en hij doet de deur op slot.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:04 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Waarom is ze eigenlijk weggegaan?" "Bel haar eens mobiel.." en ze toetsen het nummer in. "Weer niks.." en Joost zucht eens diep. "We moeten even met Elisa en de rest overleggen" en ze pakken hun jas en vertrekken naar de Jage.
''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:03 schreef Nano het volgende:
Start
Lizzie kijkt nog eens naar de papieren en kijkt weer in de ogen van Bas."Maar..........hoe heet jou biologische moeder dan?"
Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:21 schreef Beautygirl het volgende:
Elisa loopt over de catwalk. Fotografen maken foto`s van haar, en er is een enorm publiek. Ze kijkt naar haar korte jurkje en loopt zo mooi mogelijk over de catwalk, ze lijkt wel een mannequin. Ze hoop dat Joost ook een keer komt kijken, want dit is een van de weinige momenten dat ze zich speciaal en mooi en slank voelt.
"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:19 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Dat heb ik nooit kunnen achterhalen ''
''Waarom ben je eigenlijk zo geinterreseert ? ''
''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:26 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ik heet ook Van Tellegen!"Lizzie geeft de papieren terug."Ik weet het ook niet,straks zijn we gewoon familie!"
Rolf pakt Elisa stevig vast. "Dat was ik zeker..' en hij houdt haar handen vast. "En nu ga jij lekker dromen, over jouw mooie carriére als een supermode.." en hij geeft haar een nachtzoen en kruipt zelf ook in bed. "Slaap lekker, ik hou van je" en dan doet hij het licht uit.quote:Op maandag 7 maart 2005 21:24 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als de show is afgelopen gaat Elisa naar haar kleedkamer. Daar wacht haar vader op haar. "Ik ben blij dat je erbent, Pap" en ze geeft hem een kus op zijn wang en doet haar make-up af. Na een tijdje doet ze haar pyjama aan en gaat in bed liggen. Haar vader komt nog even bij haar zitten en ze kletsen nog wat. "Was jij eigenlijk gelukkig met mama?"
"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"quote:Op maandag 7 maart 2005 21:32 schreef Luiss het volgende:
[..]
''Ja , dat zou best kunnen , maar die kans is denk ik wel heel nihil ''
''Misschien zouden we het moeten laten testen als dat mogelijk is ?''
''Ja , is goed , maar waar ? ''quote:Op maandag 7 maart 2005 21:56 schreef Nano het volgende:
[..]
"Ja,misschien is dat wel een goed idee!Zullen we nog even wat gaan drinken samen?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |