Weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh ja geen sop he vanavond fok gaat met de downtime.
Ik ben er denk ik niet. Ik ga leren voor de proefwerkweek en de rol van Joost is ook halfdood.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat ik er vanavond ben....
ik denk het wel, ik heb het opeens heel druk gekregen....
aaaahhh zit je in een dipie neem een chipie...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik niet. Ik ga leren voor de proefwerkweek en de rol van Joost is ook halfdood.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aaaahhh zit je in een dipie neem een chipie...![]()
joh bij mij kwam het ook goed remember, we verzinnen wel wat voor joostje...
o ja, over twee weekjes ben ik er een week niet....
Uhh.. wie dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
dankzij SOP heb ik trouwens wel een nieuw leuk meisje leren kennen...
thnx daarvoor nog!
Zoveel scharrels?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Monique
zij leerde ik eigenlijk kennen omdat van die msn groups ONM zat, toen las ze een keer SOP omdat ik het daar gementioned had in een berichie.... Nu zijn we elke dag uren en uren aan het msnen en ze is echt mijn ideale weder helft...nou moet ik alleen binaca gaan dumpen...lekker boeiend...
Haha okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan heb je er geen en nu bijna twee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |