wanneer heeft joost mij gebeld dan>?quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:44 schreef Orginial het volgende:
Samenvatting dinsdag
Als Joost hoort dat Babette de nieuwe directrice van het AZF wordt belt hij meteen Babette om verhaal te halen.Zij hangt meteen op en Joost krijgt een rotgevoel over het verraad van zijn zus.Als hij verder gaat met het bekijken van het fotoboek vernielt hij een deel ervan door de foto van Ralf kapot te maken.Winston en Tara zijn sinds dagen weer intiem met elkaar.Winston verklaart Tara de liefde en besluit haar ten huwelijk te vragen.Tara zegt meteen ja en de twee verheugen zich op hun bruiloft en zijn na alle moeilijke problemen van de laatste tijd weer dolgelukkig met elkaar.Cody en Iris hebben een gesprek over het verleden en over de vreemde vrouw die regelmatig Iris een bezoek brengt.Ze besluiten hun leven weer een stuk rooskleuriger te maken door een groot feest te geven in de Jage waar Cody sinds kort als barman werkt.Als ze hebben besloten dat het feest op vrijdag valt,komt het gesprek weer op David Lebeau.Iris heeft het er nog steeds moeilijk mee heeft en Cody probeert haar te troosten.Ralf krijgt steeds meer het gevoel dat hij niet bij de familie hoort als hij een schilderij van de familie ziet waarop iedereen gelukkig is behalve hij.Hij heeft het gevoel dat zijn familie hem nooit heeft gemogen behalve Babette.Babette besluit naar Marjolein te gaan.Daar wordt de totaal verrast door Marjolein die heel de kamer van romantisch kaarslicht heeft voorzien.Tijdens een zoenpartij tussen de twee vertelt Babette dat ze nieuwe adjunct van het AZF wordt en Marjolein vertelt dat ze hier totaal geen problemen mee heeft.Esmee maakt zich klaar voor vertrek en pakt haar spullen in,dan verlaat ze Fokdam om naar Finland af te reizen.Joost kan de problemen niet meer aan met zijn familie en probeert tot rust te komen en maakt eindigt in het bos.Daar komt hij Evert Hartman tegen en die nodigt hem uit om thuis zijn problemen aan hem te vertellen.Joost besluit het te doen en Evert hoort zijn verhaal aan.Hij wil Joost helpen door hem de 100 duizend euro te geven die hij nodig heeft voor de operatie waardoor hij weer zal kunnen lopen.Joost begrijpt niet waarom Evert dit wil doen maar dan wordt alles duidelijk voor Joost: Geld in ruil voor sex met hem!
Hmm,, tuurlijkquote:Op woensdag 12 januari 2005 17:45 schreef Orginial het volgende:
[..]
Woelli,wil je vanavond even bij me op gesprek komen? Bedankt.![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Evert het was toch David :S
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joost rijdt door het bos.Een harde wind blaast door zijn haren.Niks geen vogels die fluiten,of eenkhoorns die nootjes verzamelen.Joost weet niet wat hij nu voelt.Ineens dwarrelt er een sneeuwvlok naar beneden.Hij landt recht op Joost zijn hand en als Joost hem aanraakt begint Joost te huilen. "Waar ben ik mee bezig?"quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:52 schreef Orginial het volgende:
Start
Evert pakt Joost zijn hand en legt hem op zijn kruis. "Vind je het lekker?" Joost wordt krijgt het gevoel dat hij moet kotsen en trekt zijn hand terug. "Wil je het geld dan niet?" en Evert probeert hem te zoenen. "Ga weg,man" en Joost probeert weg te komen. "Hierkomen klerejong" en hij trekt aan Joost zijn haar. "Aaah" en er valt een bloemenvaas op de grond. "Kijk nou wat je gedaan heb" en hij pakt de scherven bij elkaar.Op dat moment weet Joost weg te komen en rijdt de voordeur uit. Evert gaat in de deuropening staan. "Ik weet toch zeker dat je terugkomt" en hij ziet nog net hoe Joost het bos inrijdt.
Ineens dwarrelen er overal sneeuwvlokjes en Joost kijkt naar de wolken. "Was ik daar maar" Joost rijdt een stuk door en als hij ziet dat hij vlakbij zijn huis is stopt hij even. "Ik moet gewoon weg hier,ik dacht dat Evert mij wel zou begrijpen,maar néé!" en Joost belt aan.quote:Op woensdag 12 januari 2005 20:55 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost rijdt door het bos.Een harde wind blaast door zijn haren.Niks geen vogels die fluiten,of eenkhoorns die nootjes verzamelen.Joost weet niet wat hij nu voelt.Ineens dwarrelt er een sneeuwvlok naar beneden.Hij landt recht op Joost zijn hand en als Joost hem aanraakt begint Joost te huilen. "Waar ben ik mee bezig?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |