Babette kijkt hem lachend aan...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:10 schreef _ELMaikel_ het volgende:
''Gaat wel '' zegt Cody '' Met jou ? '' Vraagt Cody aan Babette
Als ze in de badkamer aankomt ziet ze een spiegel."Bah daar is dat dikke mormel weer" en ze heeft zin om de spiegel kapot te gooien.Maar ze doet het toch niet,ze woont hier pas net. Maar als ze een tijdje in de spiegel kijkt wordt ze kwaad op zichzelf en buigt ze over de wcbril. Ze steekt haar vinger in haar keel. *Kotst* ... "Sorry pap" en ze veegt de tranen uit haar ogen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:12 schreef Beautygirl het volgende:
Als Elisa in haar nieuwe huis komt rent ze enthousiast naar Ellen. "Harstikke bedankt,dat we hier mogen wonen" en ze rent de trap op naar haar nieuwe kamer."Woow wat mooi" en ze laat zich op haar nieuwe bed vallen. "Even de rest van het huis bekijken"![]()
Als ze haar vader beneden weer ziet doet ze zo normaal mogelijk."Mooi he pap?" en ze loopt naar de woonkamer om haar nagels te gaan lakken samen met Ellen.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:13 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze in de badkamer aankomt ziet ze een spiegel."Bah daar is dat dikke mormel weer" en ze heeft zin om de spiegel kapot te gooien.Maar ze doet het toch niet,ze woont hier pas net. Maar als ze een tijdje in de spiegel kijkt wordt ze kwaad op zichzelf en buigt ze over de wcbril. Ze steekt haar vinger in haar keel. *Kotst* ... "Sorry pap" en ze veegt de tranen uit haar ogen.
"Ha Babette, eindelijk. Ik wilde jou wat vragen. Heb jij enig idee hoe het vriendinnetje van Joost heet?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:14 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette opent de deur en als de deur sluit en zich omdraait ziet ze Ralf staan...
"hoi...."
Babette doet een lok van haar haar achter haar oor.....en kijkt Ralf aan..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:15 schreef Frey het volgende:
[..]
"Ha Babette, eindelijk. Ik wilde jou wat vragen. Heb jij enig idee hoe het vriendinnetje van Joost heet?"
"Ja je wilt er natuurlijk wel goed uitzien voor Joost hé?!" en lachend begint Rolf met het lezen van de krant.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:14 schreef Beautygirl het volgende:
[..]
Als ze haar vader beneden weer ziet doet ze zo normaal mogelijk."Mooi he pap?" en ze loopt naar de woonkamer om haar nagels te gaan lakken samen met Ellen.
"Stik!" denkt Ralf. "Met wie gaat dat joch dan nog meer om?" Zijn ogen vallen op de kamer van Cody.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:17 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette doet een lok van haar haar achter haar oor.....en kijkt Ralf aan..
"ook hallo voor jou" zegt ze boos
"hoe bedoel je, heeft hij een vriendin dan...? "
Babette kijkt weer op haar horloge en kijkt om zich heen en ziet Marjolijn lopen..
"ehm..nou ehm Ralf ik weet het niet, als je het zo graag wil weten, dan ehm ja moet je het maar zelf aan hem vragen he..."
Babette loopt weg
"Tuurlijk" en Joost gaat op bed zitten. "Alles oké?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:18 schreef Woelli het volgende:
Tara loopt piekerend door het huis, en ziet toevallig dat Joost net wakker is. en ze klopt op de deur en zegt, ''Mag ik binnenkomen''
Marjolein lacht naar Babette...quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:19 schreef haagse_elfje het volgende:
Babette loopt naar Marjolein.....
"hoi, ben je klaar? " ze lacht onzeker naar Marjolein....
hmm tara denkend,,quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Tuurlijk" en Joost gaat op bed zitten. "Alles oké?"
"Wat een zak zeg" en hij slaat een arm om haar schouder. "Weet je zeker dat Winston wel de ware is?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef Woelli het volgende:
[..]
hmm tara denkend,,
Niet echt,, met tranende ogen verteld ze dat ze alles over Tara's kind heeft verteld en dat Winston daarnaar is weggelopen.
"Erg verlegen?" lacht Ralf. "Zeg weet jij toevallig hoe de vriendin van Joost heet, dan ben ik zo weer weg?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef Nano het volgende:
Lizzy loopt twijfelend naar hem toe.Ze gaat op de rand van het bed zitten,maar kijkt hem nog steeds niet aan.
Tara kijkt diep in Joost ogen en zegt jah, ik weet het zeker. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een jongen dan bij Winston. hij is de ware ik weer het 100% zeker.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Wat een zak zeg" en hij slaat een arm om haar schouder. "Weet je zeker dat Winston wel de ware is?"
Babette voelt dat ze rood word...ze kijkt naar de grond..quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein lacht naar Babette...
"ja, ik moet even deze mappen weg leggen..."
"over het ontbijten zullen we dat bij mij thuis doen, ik bedoel als je dat wilt..."
Marjolein ziet dat een lok haar van Babette voor ogen hangt en doet die lok achter haar oor en laat even haar vingers op haar gezicht liggen.....ze lacht...
ze fluistert
"je moet niet bang zijn"
"Maar wil hij het kind wel?" ... ondertussen kleedt Joost zich om,het wil niet echt lukken met zijn rolstoel en hij trekt zijn shirt uit. "Of waar is het kind eigenlijk?" "Hoe heet ze?"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:24 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara kijkt diep in Joost ogen en zegt jah, ik weet het zeker. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een jongen dan bij Winston. hij is de ware ik weer het 100% zeker.
Ik weet het niet,, ik weet alleen dat het een meisje is en dat ze is afgestaan aan een familie Pass in Amsterdam. Meer niet.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:26 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Maar wil hij het kind wel?" ... ondertussen kleedt Joost zich om,het wil niet echt lukken met zijn rolstoel en hij trekt zijn shirt uit. "Of waar is het kind eigenlijk?" "Hoe heet ze?"
"Hmm... En heeft Elisa ook een achternaam?" vraagt Ralf een beetje knorrig.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:26 schreef Nano het volgende:
"Elisa,geloof ik"zegt Lizzy tegen Ralf.
Joost knoopt zijn broek los en hij heeft alleen een boxer aan. "Ja eh sorry" en hij trekt een nieuwe broek aan met een nieuw shirt.Eerst gaat het langzaam maar daarna gaat het best vlot.Tevreden zegt Joost: 'Nou dan gaan wij haar zoeken,simpel zat" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en hij rijdt samen met Tara de kamer uit.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:27 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik weet het niet,, ik weet alleen dat het een meisje is en dat ze is afgestaan aan een familie Pass in Amsterdam. Meer niet.
Tara en Joost gaan in de woonkamer zitten. Tara pakt wat drinken voor beide en vraagt aan Joostquote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost knoopt zijn broek los en hij heeft alleen een boxer aan. "Ja eh sorry" en hij trekt een nieuwe broek aan met een nieuw shirt.Eerst gaat het langzaam maar daarna gaat het best vlot.Tevreden zegt Joost: 'Nou dan gaan wij haar zoeken,simpel zat" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en hij rijdt samen met Tara de kamer uit.
"Elisa Beutinga dus... Wel, ik zal dit droomkoppel maar niet verder meer storen, want jullie hebben zo te zien andere dingen te doen."quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef Nano het volgende:
Beutinga? antwoord Lizzy.Dat dacht ik tenminste.
"Meestal naar het park,om even tot rust te komen" "Hij kan gewoon uren aan het water zitten en dan gewoon aan helemaal niet denken" "Of het AZF natuurlijk,om zich volop op zijn werk te storten"quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:30 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara en Joost gaan in de woonkamer zitten. Tara pakt wat drinken voor beide en vraagt aan Joost
''Waar gaat Winston altijd naar toe als die even alleen wil zijn??''
Maar zoals nu,, waarzal die denk je volgens jou nu zitten.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:31 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Meestal naar het park,om even tot rust te komen" "Hij kan gewoon uren aan het water zitten en dan gewoon aan helemaal niet denken" "Of het AZF natuurlijk,om zich volop op zijn werk te storten"![]()
"Geen idee,het park kan niet want daar ben ik daarstraks nog geweest" en Joost rijdt naar de keuken om een paar chocoladerepen te pakken. "Jij ook één?" en hij trekt de verpakking van de chocoladereep eraf en neemt een hap van de reep.Dan ineens gaat zijn telefoon af.Het is een smsje van Elisa.Ze moet maar even wachten denkt hij.Tara gaat nu even voor.En hij rijdt weer terug naar de bank waar Tara zit.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:33 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar zoals nu,, waarzal die denk je volgens jou nu zitten.
Tara denkt maar waar winston zal uit hangen,,quote:Op zaterdag 8 januari 2005 13:35 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Geen idee,het park kan niet want daar ben ik daarstraks nog geweest" en Joost rijdt naar de keuken om een paar chocoladerepen te pakken. "Jij ook één?" en hij trekt de verpakking van de chocoladereep eraf en neemt een hap van de reep.Dan ineens gaat zijn telefoon af.Het is een smsje van Elisa.Ze moet maar even wachten denkt hij.Tara gaat nu even voor.En hij rijdt weer terug naar de bank waar Tara zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |