abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24462836
''Rot op mafkees '' zegt Cody tegen Ralf
''Ga je moeder pesten ofzo ''
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
pi_24462838
Lizzy loopt twijfelend naar hem toe.Ze gaat op de rand van het bed zitten,maar kijkt hem nog steeds niet aan.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:21:55 #28
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24462839
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:20 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Tuurlijk" en Joost gaat op bed zitten. "Alles oké?"
hmm tara denkend,,

Niet echt,, met tranende ogen verteld ze dat ze alles over Tara's kind heeft verteld en dat Winston daarnaar is weggelopen.
pi_24462854
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef Woelli het volgende:

[..]

hmm tara denkend,,

Niet echt,, met tranende ogen verteld ze dat ze alles over Tara's kind heeft verteld en dat Winston daarnaar is weggelopen.
"Wat een zak zeg" en hij slaat een arm om haar schouder. "Weet je zeker dat Winston wel de ware is?"
pi_24462855
Cody begint Lizzie spontaan te zoenen '' Dit hoort zo denk ik '' Zegt Cody als die klaar is
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:23:36 #31
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24462863
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef Nano het volgende:
Lizzy loopt twijfelend naar hem toe.Ze gaat op de rand van het bed zitten,maar kijkt hem nog steeds niet aan.
"Erg verlegen?" lacht Ralf. "Zeg weet jij toevallig hoe de vriendin van Joost heet, dan ben ik zo weer weg?"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24462881
Lizzy kijkt hem aan."Ik dacht dat je nog steeds boos was."
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:24:59 #33
109180 Woelli
pi_24462889
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat een zak zeg" en hij slaat een arm om haar schouder. "Weet je zeker dat Winston wel de ware is?"
Tara kijkt diep in Joost ogen en zegt jah, ik weet het zeker. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een jongen dan bij Winston. hij is de ware ik weer het 100% zeker.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:25:18 #34
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24462896
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:21 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

Marjolein lacht naar Babette...

"ja, ik moet even deze mappen weg leggen..."

"over het ontbijten zullen we dat bij mij thuis doen, ik bedoel als je dat wilt..."

Marjolein ziet dat een lok haar van Babette voor ogen hangt en doet die lok achter haar oor en laat even haar vingers op haar gezicht liggen.....ze lacht...

ze fluistert

"je moet niet bang zijn"
Babette voelt dat ze rood word...ze kijkt naar de grond..

"ehm ja is goed....ik heb best wel honger"

ze voelt de vingers van Marjolein in haar gezicht branden....

"ik wacht buiten op je....." ze knipoogt naar haar...

ze loopt richting de schuifdeuren....

buiten aangekomen gaat ze op het bankje zitten..

"o mijn god, wat heb ik gedaan...wat ga ik doen...ik...ik ik...oké Babette rustig...."

ze voelt in haar jaszak en haalt een sigaret eruit...ze steekt hem aan....

ze inhaleert..

"rustig blijven...."

ze kijkt omhoog naar de zon...

"het komt goed"

de zon schijnt in haar gezicht....het is een beautifull day!
don't give me that fucking bullshit
pi_24462905
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:24 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara kijkt diep in Joost ogen en zegt jah, ik weet het zeker. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld bij een jongen dan bij Winston. hij is de ware ik weer het 100% zeker.
"Maar wil hij het kind wel?" ... ondertussen kleedt Joost zich om,het wil niet echt lukken met zijn rolstoel en hij trekt zijn shirt uit. "Of waar is het kind eigenlijk?" "Hoe heet ze?"
pi_24462910
"Elisa,geloof ik"zegt Lizzy tegen Ralf.
pi_24462911
Ondertussen zit de vrouw die Iris een paar keer heeft ontmoet op het politiebureau.Ze is midden in het park slapend op een bankje gevonden.Een agent vraagt:"Mevrouw,waar woont u?Dan kunnen we kijken wie u bent." De vrouw zegt even niks,maar zgt dan: "Ik woon nergens.."
de groeten :P
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:27:30 #38
109180 Woelli
pi_24462934
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:26 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Maar wil hij het kind wel?" ... ondertussen kleedt Joost zich om,het wil niet echt lukken met zijn rolstoel en hij trekt zijn shirt uit. "Of waar is het kind eigenlijk?" "Hoe heet ze?"
Ik weet het niet,, ik weet alleen dat het een meisje is en dat ze is afgestaan aan een familie Pass in Amsterdam. Meer niet.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:28:27 #39
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24462947
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:26 schreef Nano het volgende:
"Elisa,geloof ik"zegt Lizzy tegen Ralf.
"Hmm... En heeft Elisa ook een achternaam?" vraagt Ralf een beetje knorrig.
pi_24462956
Cody

"Natuurlijk ben ik niet meer boos.Ik vind het wel stom wat je gedaan hebt,maar we kunnen het toch gewoon vergeten."
pi_24462961
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:27 schreef Woelli het volgende:

[..]

Ik weet het niet,, ik weet alleen dat het een meisje is en dat ze is afgestaan aan een familie Pass in Amsterdam. Meer niet.
Joost knoopt zijn broek los en hij heeft alleen een boxer aan. "Ja eh sorry" en hij trekt een nieuwe broek aan met een nieuw shirt.Eerst gaat het langzaam maar daarna gaat het best vlot.Tevreden zegt Joost: 'Nou dan gaan wij haar zoeken,simpel zat" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en hij rijdt samen met Tara de kamer uit.
pi_24462968
Beutinga? antwoord Lizzy.Dat dacht ik tenminste.
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:30:29 #43
109180 Woelli
pi_24462988
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost knoopt zijn broek los en hij heeft alleen een boxer aan. "Ja eh sorry" en hij trekt een nieuwe broek aan met een nieuw shirt.Eerst gaat het langzaam maar daarna gaat het best vlot.Tevreden zegt Joost: 'Nou dan gaan wij haar zoeken,simpel zat" en hij laat zich in zijn rolstoel zakken en hij rijdt samen met Tara de kamer uit.
Tara en Joost gaan in de woonkamer zitten. Tara pakt wat drinken voor beide en vraagt aan Joost

''Waar gaat Winston altijd naar toe als die even alleen wil zijn??''
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:31:32 #44
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24463005
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:29 schreef Nano het volgende:
Beutinga? antwoord Lizzy.Dat dacht ik tenminste.
"Elisa Beutinga dus... Wel, ik zal dit droomkoppel maar niet verder meer storen, want jullie hebben zo te zien andere dingen te doen."
Ralf verlaat het AZF.
pi_24463011
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:30 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara en Joost gaan in de woonkamer zitten. Tara pakt wat drinken voor beide en vraagt aan Joost

''Waar gaat Winston altijd naar toe als die even alleen wil zijn??''
"Meestal naar het park,om even tot rust te komen" "Hij kan gewoon uren aan het water zitten en dan gewoon aan helemaal niet denken" "Of het AZF natuurlijk,om zich volop op zijn werk te storten"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:33:34 #46
109180 Woelli
pi_24463043
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:31 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Meestal naar het park,om even tot rust te komen" "Hij kan gewoon uren aan het water zitten en dan gewoon aan helemaal niet denken" "Of het AZF natuurlijk,om zich volop op zijn werk te storten"
Maar zoals nu,, waarzal die denk je volgens jou nu zitten.
pi_24463045
Cody

Cody lacht."Ik heb andere dingen te doen,ja.Ik moet het mijn meisje even naar de zin maken!"Cody zoent Lizzy.
pi_24463076
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:33 schreef Woelli het volgende:

[..]

Maar zoals nu,, waarzal die denk je volgens jou nu zitten.
"Geen idee,het park kan niet want daar ben ik daarstraks nog geweest" en Joost rijdt naar de keuken om een paar chocoladerepen te pakken. "Jij ook één?" en hij trekt de verpakking van de chocoladereep eraf en neemt een hap van de reep.Dan ineens gaat zijn telefoon af.Het is een smsje van Elisa.Ze moet maar even wachten denkt hij.Tara gaat nu even voor.En hij rijdt weer terug naar de bank waar Tara zit.
pi_24463084
Lizzy zegt dat het haar enorm veel spijt.Ze legt haar hand op het verband om Cody's pols."Maar,dit doe je nooit meer!"
  zaterdag 8 januari 2005 @ 13:37:02 #50
109180 Woelli
pi_24463099
quote:
Op zaterdag 8 januari 2005 13:35 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Geen idee,het park kan niet want daar ben ik daarstraks nog geweest" en Joost rijdt naar de keuken om een paar chocoladerepen te pakken. "Jij ook één?" en hij trekt de verpakking van de chocoladereep eraf en neemt een hap van de reep.Dan ineens gaat zijn telefoon af.Het is een smsje van Elisa.Ze moet maar even wachten denkt hij.Tara gaat nu even voor.En hij rijdt weer terug naar de bank waar Tara zit.
Tara denkt maar waar winston zal uit hangen,,

Joost ik ga naar het ziekenhuis, kijken of die daar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')