Tara krijgt te horen dat ze naar een nieuwe afdeling gaat en dat Marie haar gaat begeleiden....!quote:Op woensdag 19 januari 2005 16:49 schreef Woelli het volgende:
Vanavond gaat Tara naar huize Kolthof
Babette krijg Tara's kamer
okeequote:Op woensdag 19 januari 2005 17:25 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Tara krijgt te horen dat ze naar een nieuwe afdeling gaat en dat Marie haar gaat begeleiden....!
Joost doet open als Tara naar binnen komt. "Is het zover?" "Gaan jullie hokken?"quote:Op donderdag 20 januari 2005 20:54 schreef Woelli het volgende:
Start
Tara pakt al haar spullen uit haar kamer en doet alles in de auto.
Ze gaat nog even terug naar de kamer om even kijken over alles der uit is.
Ze denkt nog na met de tijd van Richard en Marilene. En ze krijgt tranen in de ogen.
Tara zegt
''Dat Was Toen''
en tara loopt de trap af gaat de Jage uit en gaat richting Huize Kolthof.
Hmm Tjah het is zover.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:01 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost doet open als Tara naar binnen komt. "Is het zover?" "Gaan jullie hokken?"![]()
Joost schiet in de lach. "U zegt het maar mevrouw" en hij maakt een buiging in zijn rolstoel. "Maar ik kan niet lopen,dus je zult het zelf moeten doen" en hij begint te schaterlachen als Tara alle koffers een voor een naar boven draagt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 21:03 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hmm Tjah het is zover.
Dus daarom heb ik voor jou een verrassing !!!
Help mij maar even om mijn spul mee te sjouwen !!
Tara loopt heen en weer en zet de spullen op de grond en zegtquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:07 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost schiet in de lach. "U zegt het maar mevrouw" en hij maakt een buiging in zijn rolstoel. "Maar ik kan niet lopen,dus je zult het zelf moeten doen" en hij begint te schaterlachen als Tara alle koffers een voor een naar boven draagt.
Ja klein maar super mooi. Het andere kindje heeft het niet gered .. zegt Cody treurig maar vind je het goed als we onze dochter Hailie noemen? vraagt Codyquote:Op donderdag 20 januari 2005 21:10 schreef Nano het volgende:
Lizzie gaat met haar hand over de couveuse."Wat is ze klein en waar is het andere kindje?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |