Dan ineens gaat de deur open.Het is zijn vader. 'Pap, wat kom jij hier doen?"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:10 schreef Orginial het volgende:
Joost kijkt naar zijn bed.Een wind waait door het raam.Hij ziet niks.Slechts een de dagelijkse mannen in hun witte jassen.![]()
Babettequote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:11 schreef digispeed het volgende:
Emee komt verwilderd in Foque en botst tegen Babette op.
"Oh hoi, sorry ik ben wat laat, zullen we gaan zitten"
En voor mij een Martini met ijs, Esmee kijkt erg vriendelijk naar de oberquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:15 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette kijkt recht in dat ouwe gezicht van Esmee.... en stamelt..
"ehm...ja...ja...tuurlijk...ik was al bang dat ik te laat was..."
ze gaan aan een tafeltje zitten bij het raam....
Babette kijkt even naar buiten....
"leuk dat je weer terug bent en..."
ze word onderbroken door de ober..
"een vodka zonder ijs..." ze lacht naar de jongen...
"Ik eh.." "Ik wil dat je gaat" en als Arthur blijft zitten kijkt Joost hem kwaad aan. "Hoorde je soms niet wat ik zei?" en dan stort hij in.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:
"Ja eh,ik wou gewoon weten hoe het met je gaat" en hij gaat op Joost zijn bed zitten. "Wat is er toch met je aan de hand?!"
Esmeequote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
En voor mij een Martini met ijs, Esmee kijkt erg vriendelijk naar de ober
en lacht terug naar Babette. Ook bij Babette ziet Esmee rimpels, maar ze houd wijs
haar mond. Ze denkt bij zichzelf "die word vroeg oud, zeker veel zorgen"
"Nou" zegt Esmee, laten we wat bestellen dan vertel ik je van mijn plannen, je
zult je wel afvragen waarom ik nu al terug ben.
Babettequote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
En voor mij een Martini met ijs, Esmee kijkt erg vriendelijk naar de ober
en lacht terug naar Babette. Ook bij Babette ziet Esmee rimpels, maar ze houd wijs
haar mond. Ze denkt bij zichzelf "die word vroeg oud, zeker veel zorgen"
"Nou" zegt Esmee, laten we wat bestellen dan vertel ik je van mijn plannen, je
zult je wel afvragen waarom ik nu al terug ben.
Joost denkt aan het geld en het dringt tot hem door dat hij Iris moet bellen.Hij pakt zijn mobiel en zijn nachtkastje en toetst haar nummer in. "Iris,met Joost" "Ja ik weet het, het gaat helemaal niet goed met me maar je moet het geld brengen!"quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:19 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Ik eh.." "Ik wil dat je gaat" en als Arthur blijft zitten kijkt Joost hem kwaad aan. "Hoorde je soms niet wat ik zei?" en dan stort hij in.
Een dokter ziet het en laat Arthur de kamer verlaten. "Dag pap" en dan pakt hij zijn hoofdkussen en knijpt erin. "Dag..."![]()
Babettequote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:20 schreef digispeed het volgende:
[..]
Esmee
Goed, mijn avontuur in Finland was meer een vakantie dan werk, de directeur daar had mijn hulp helemaal niet nodig, Na een week waren we er al uit, en heb daarna een week vakantie er aan vat geplakt.
Dus helaas moet ik je vragen je plaatsje weer te verlaten. Zou je misschien Adjunct willen worden en mijn P.A. ?
[/quote]quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:23 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette kijkt haar verbaasd aan... ze slikt...
"je P.A.. je assistent worden....nou...ik voel me erg vereerd maar mijn hart ligt bij medicijnen....dat weet jij ook...ik denk dat ik een slechte assistente ben....sorry"
ze neemt de laatste slok van vodka.....
nevermindquote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost denkt aan het geld en het dringt tot hem door dat hij Iris moet bellen.Hij pakt zijn mobiel en zijn nachtkastje en toetst haar nummer in. "Iris,met Joost" "Ja ik weet het, het gaat helemaal niet goed met me maar je moet het geld brengen!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |