Weet ik.quote:Op maandag 31 januari 2005 14:04 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ooh ja geen sop he vanavond fok gaat met de downtime.
Ik ben er denk ik niet. Ik ga leren voor de proefwerkweek en de rol van Joost is ook halfdood.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:26 schreef haagse_elfje het volgende:
ik hoop dat ik er vanavond ben....
ik denk het wel, ik heb het opeens heel druk gekregen....
aaaahhh zit je in een dipie neem een chipie...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Ik ben er denk ik niet. Ik ga leren voor de proefwerkweek en de rol van Joost is ook halfdood.![]()
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:38 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
aaaahhh zit je in een dipie neem een chipie...![]()
joh bij mij kwam het ook goed remember, we verzinnen wel wat voor joostje...
o ja, over twee weekjes ben ik er een week niet....
Uhh.. wie dan?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:56 schreef haagse_elfje het volgende:
dankzij SOP heb ik trouwens wel een nieuw leuk meisje leren kennen...
thnx daarvoor nog!
Zoveel scharrels?quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:00 schreef haagse_elfje het volgende:
Monique
zij leerde ik eigenlijk kennen omdat van die msn groups ONM zat, toen las ze een keer SOP omdat ik het daar gementioned had in een berichie.... Nu zijn we elke dag uren en uren aan het msnen en ze is echt mijn ideale weder helft...nou moet ik alleen binaca gaan dumpen...lekker boeiend...
Haha okee.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 12:03 schreef haagse_elfje het volgende:
dan heb je er geen en nu bijna twee...
Ik ben er vandaag en de rest van de week ook niet. De week erop ook niet. De rol van Joost had een tijdelijke goede laatste scene, hij is nu helemaal getraumatiseerd door David Lebeau/Evert Hartman.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef Frey het volgende:
Als alles een beetje meezit, vandaag een dubbele aflevering![]()
Maar jij bent nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:40 schreef haagse_elfje het volgende:
ik denk ik...
ik ben wel om 21:30 echt weg...
ik ook niet.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 18:06 schreef haagse_elfje het volgende:
ik kan echt niet.... sorry
ik heb heel weinig tijd ik moet vanavon iemand spreken op MSN
ik ben er voor het eerste deel
Iris schrikt."Ik wil niet!" zegt ze.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:58 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Begin
Iris en Cody zitten nog op het dak het word al iets kouder en Cody heeft een arm om zijn zusje heengeslagen en zegt ''ey zus ik moet je wat vertellen ik heb een kliniek gevonden in belgie en met het geld van Lizzie gaan ze jou daar beter maken ''
''Maar Iris echt ze gaan jou daar helpen die mensen zijn echt goed en het is in het buitenland echt ik ga je vreselijk missen mijn gevoel wil ook helemaal niet dat je gaat maar het is beter '' Antwoord Codyquote:Op dinsdag 1 februari 2005 20:59 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris schrikt."Ik wil niet!" zegt ze.
Iris denkt even na.Er rolt een traan over haar wang.."Ok." zegt ze."Maar ik ga je echt missen!"quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
''Maar Iris echt ze gaan jou daar helpen die mensen zijn echt goed en het is in het buitenland echt ik ga je vreselijk missen mijn gevoel wil ook helemaal niet dat je gaat maar het is beter '' Antwoord Cody
Tara schrikt eerstquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:01 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
Marjolein stapt uit de auto....
"gatver nachtdienst..."denkt ze...
ze loopt naar binnen, naar de lift, stapt in de lift en gaat omhoog...
ze stapt weer uit...en ziet Tara staan, ze loopt naar Tara toe..
"hoi...jij ook hier"
Marjolein trekt haar wenkbrauwen op, kijkt haar raar aan...quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:05 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tara schrikt eerst
Tara zegt
''Waarom zocht je me dan?''
''Ik zou jou ook missen '' Zegt Cody en hij geeft zijn zusje een dikke knuffel 'Ik weet het nog goed toen mama nog bij ons was en jij werd geboren ik was helemaal trots op me kleine zusje '' lacht Cody ''En eigelijk ben ik dat nu nog steeds ''quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:04 schreef Poezzy het volgende:
[..]
Iris denkt even na.Er rolt een traan over haar wang.."Ok." zegt ze."Maar ik ga je echt missen!"
Babettequote:Ralf pakt zijn mobieltje en stuurt een SMSje naar Babette.
"Ik heb de manier gevonden. We moeten mama's graf open maken. Ben je bereid te helpen?"
Tara weet niet waar Marjolein helemaal naar toe wilquote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Marjolein trekt haar wenkbrauwen op, kijkt haar raar aan...
"ehm zo maar, heb je een geweten.." ze duwt Tara zachtjes en lacht...
"ff serieus heb je ook nachtdienst? "
Ralf ziet Babettes naam staan en neemt op.quote:Op dinsdag 1 februari 2005 21:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
Babette
Babette leest het smsje op haar telefoon een paar keer....ze staat op en loopt door de kamer...
"dit dit kan hij niet menen..."
ze loopt terug naar de bank en belt Ralf op...
"tuut tuut"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |