abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23630183
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken

Cast seizoen 1 van SOP
Familie Kolthof
Arthur Kolthof Bupatith
Winston Kolthof Bar_Rel
Babette Kolthof Haagse_elfje
Ralph Kolthof Frey
Joost Kolthof Orginial

Familie Beutinga
Tobias Beutinga Static
Ellen Beutinga Airelle
Sanne Beutinga Viking84
Marc Beutinga Bvo

Familie Lebeau
David Lebeau Apk
Cody Lebeau Bigmac
Iris Lebeau Joyce&Roxy lover

Studentenhuis & Cafe: The Jage
Yacinto Jelden Tom_Tom
Raoul Bultrug Tha_T
Patrick Zoomers Dizer
Tara de Graaf Woelli
Mariléne Frunthof Niksan
Lizzy van Tellegen Nano
Lars Zoomers Mark_03
Richard de Graaf Zhenar
Desiree de Graaf Toettoet
Esmee van Tellegen Digispeed

Acedemisch Ziekenhuis Fok
De co-assitenten Marc Beutinga,Raoul Bultrug,Babette Kolthof en Tara de Graaf lopen stage in het AZF om later een volwaardige arts te worden.Personeelschef Winston Kolthof zorgt ervoor dat het vlekkeloos verloopt en Arthur Kolthof is de directeur van het AZF.Winston is er personeelschef.

The Jage
Yacinto Jelden en Mariléne Frunthof werken in The Jage.Yacinto is de baas van het café en Mariléne is er serveerster.De jongeren Yacinto,Raoul,Mariléne,Richard,Tara en Patrick wonen boven The Jage.

Primary College
Ellen Beutinga is docente Frans op het Primary College en heeft leerlingen zoals: Cody Lebeau en Joost Kolthof.Ook Iris Lebeau en Lizzy van Tellegen bevinden zich op het Primary College.Tobias Beutinga is er directeur.

Voor de rest..
Patrick Zoomers is fitnessleraar in het FFC: Het Fok Fitness Centrum.

Arthur & van Tellegen ModelBV
Arthur is de directeur van het AZF en Esmee van Tellegen heeft haar eigen modebedrijf: Tellegen Mode BV.

Maandag 22 November om 21.00
Vanaf nu kan jij bepalen wat jouw personage iedere dag meemaakt in SOP.Iedere werkdag van 21.00 - 21.30 in het SOP-Topic op Forum.fok!

Familie Kolthof
De familie Kolthof bestaat uit: Arthur,directeur van het AZF en Winston is daar personeelschef.Ook dochter Babette loopt daar co-schappen en Ralph heeft geen zin om te werken,maar bereidt liever een zinvolle toekomst voor: Het bedrijf van zijn vader overnemen.Dan is er nog Joost,die totaal niet op zijn familie lijkt en liever gaat skaten met zijn vrienden.

Familie Beutinga
De familie Beutinga bestaat uit: Tobias,die directeur van het Primarycollége is.En Ellen,die docente Frans is.Dochter Sanne ligt vaak in de knoop met haar eigen en zoon Marc liep co-schappen in het AZF,maar wil zich storten op een zangcarriére.

De Lebeau's & De Jage
Iris Lebeau en Cody Lebeau wonen in bij hun oom David Lebeau.Op zich een harstikke leuke man,totdat zijn duistere verleden nog boven komt.In de Jage wonen:Yacinto,Mariléne,Tara,Raoul,Richard en Patrick.Zij hebben allerlei verschillende banen en weten nog niet wat hun einddoel in hun leven is.

Esmee van Tellegen
Esmee van Tellegen komt samen met haar dochter Lizzy van Tellegen nieuw in Fokdam wonen en neemt haar personal assitent Lars Zoomers mee.Ze besluiten samen Arthur Kolthof kapot te maken.

Wat vooraf ging in SOP
Joost en Cody breken in bij het Primarycollége.Op het moment dat Ellen Beutinga binnekomt laat Cody Joost in de steek maar Joost weet ook nog te ontsnappen.Intussen is Cody verliefd geworden op Lizzy van Tellegen en droomt hij over haar.Joost maakt zich zorgen om Cody en de twee bellen elkaar.Op dat moment komt Ralf binnen die net drugs gedealt heeft.Joost merkt dit en ze raken in gevecht en waneer Ralf het geld laat vallen valt Joost van de trap.Joost raakt in coma en Winston weet niet wat hij moet doen en belt Arthur Kolthof.Die is geschokt en waneer iedereen gekalmeerd is gaat hij naar huis maar dan komt Esmee van Tellegen langs.Ze eis revanche,en sluit een misterieuze deal met Brian.Als Winston bij Joost gaat kijken ziet hij een man met een bivakmuts gebogen over Joost.Winston ziet dit en verstopt zich,hij kan nog net zien hoe de man met Joost vlucht,wat moet hij doen?Hij besluit hulp te vragen aan Ellen Beutinga,maar die heeft meer oog voor haar zoon Marc Beutinga,die stopt met zijn co-schappen neurologie.Ellen pikt dit niet,maar Marc weet zeker dat hij een carriére in de muziek industrie wel.Ellen is radeloos,en Winston gaat op weg naar zijn vader Arthur Kolthof.Intussen moet Ralf een pakketje afleveren maar door een jongen op zijn skates valt het pakketje in het water.Ralf gaat terug naar de haven maar zij nemen met een ongelukje geen genoegen en eisen 10.000 euro van Ralf.Ralf is radeloos en besluit zijn vader Arthur om geld te vragen.Sanne Beutinga heeft een vrije dag opgenomen om even tot zichzelf te komen en gaat joggen in het park.Daar ziet ze Esmee lopen en is totaal gefasineerd door Esmee en krijgt gevoelens die ze nog nooit eerder heeft gevoeld.Esmee ziet dat Brian met Joost wegvlucht in zijn auto en rent naar huize van Tellegen.Ze belt Brian en die vertelt Brian dat Joost in het botenhuis bij de haven vastzit.Esmee is tevreden en haast zich ernaar toe.Daar treft ze Joost,die er slecht aan toe is en er verschijnt een duivelse glimlach op haar gezicht.Zal zij revanche kunnen nemen op Arthur Kolthof?Inmiddels is Ralf bij Arthur aangekomen en vraagt om geld maar Arthur wil hier niks van weten,en Ralf gaat kwaad naar zijn kamer.Winston komt aan bij huize Kolthof en vertelt Arthur van de ontvoering van Joost en hij reageert geschokt.Marc staat intussen voor de deur van huize Kolthof maar de deur wordt in zijn gezicht dichtgesmeten maar dan komt zijn beste vriend Yacinto Jelden naar hem en ze besluiten wat te gaan eten in de Jage.Ralf weet niet hoe hij nu aan geld moet komen en besluit de kluis open te breken.Maar dan verschijnt Arthur daar en ziet Ralf: "Betrapt Ralf.."

Wat voorafging in SOP
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
  zondag 28 november 2004 @ 18:51:33 #2
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23630564
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.

Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
The Most Incredible, Baby
pi_23630608
TVP
  zondag 28 november 2004 @ 18:54:52 #4
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23630651
quote:
Op zondag 28 november 2004 18:51 schreef RedGuy het volgende:
Dr. Geert Konijn moet het slechte nieuws brengen dat Joost Kloothof is overleden aan twee tumors.
Tevens heeft de hele familie Kloothof een virus opgelopen en zullen ze binnen 15 minuten sterven.

Maar de dokter is nog wel aan het neuken met zijn vriendin, het fotomodel met HELE DIKKE TIETEN. En ze zijn echt.
don't give me that fucking bullshit
  zondag 28 november 2004 @ 18:58:01 #5
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_23630747
RIP Orginial.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_23630799
quote:

Uhh ja....

[ Bericht 0% gewijzigd door bar_rel op 28-11-2004 19:05:33 ]
Correct en tevens juist...
  zondag 28 november 2004 @ 19:15:58 #7
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23631185
quote:

btje sexueel gefrustreerd?
pi_23631497
TVP
  zondag 28 november 2004 @ 19:43:47 #9
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_23631812
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:15 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

btje sexueel gefrustreerd?
Nee hoor, ik ga zo naar mijn vriendin toe om daar zelf te neuken. .
The Most Incredible, Baby
pi_23631904
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:

[..]

pi_23632007
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:47 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Remember my words... bar_REL
pi_23632422
Kan ik mee doen ?

Als het mag, ik wil Piet zijn die een bordeel bezit .
  zondag 28 november 2004 @ 20:08:08 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23632485
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:43 schreef RedGuy het volgende:

[..]

here comes the Iny Winie Tiny Winie

veel plezier!
  zondag 28 november 2004 @ 20:08:48 #14
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23632504
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:06 schreef Luiss het volgende:
Kan ik mee doen ?

Als het mag, ik wil Piet zijn die een bordeel bezit .
why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?
  zondag 28 november 2004 @ 20:29:14 #15
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23632814
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:08 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

why o why wil iedereen hier zo graag in een bordeel zitten?
Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,
  zondag 28 november 2004 @ 20:41:32 #16
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_23633154
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:29 schreef Woelli het volgende:

[..]

Omdat ze in het echte leven niet in een bordeel zitten. Moet je maar op sommigen acteurs letten. Die spelen rollen die heel anders zijn dan hunzelf,,
ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....
pi_23633571
tvp
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zondag 28 november 2004 @ 23:31:52 #18
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23634802
Zijn er al plannen gemaakt voor maandag?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23644388
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:31 schreef Zhenar het volgende:
Zijn er al plannen gemaakt voor maandag?
Zhenar.
  maandag 29 november 2004 @ 15:13:17 #20
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_23644848
quote:
Op maandag 29 november 2004 14:55 schreef Orginial het volgende:

[..]

Zhenar.
Hoi,
Vanavond ben ik er bij hoor.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_23645375
quote:
Op maandag 29 november 2004 15:13 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hoi,
Vanavond ben ik er bij hoor.
Leuk.
  maandag 29 november 2004 @ 16:24:33 #22
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_23646604
quote:
Op zondag 28 november 2004 20:41 schreef haagse_elfje het volgende:

[..]

ja dat heet ook acteren het zou wel makkelijk en saai zijn als je jezelf speelt....
precies
pi_23646994
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:24 schreef Woelli het volgende:

[..]

precies
Woellie
pi_23647049
quote:
Op maandag 29 november 2004 16:39 schreef bar_rel het volgende:

[..]