abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24930215
SOP #16: De komst van Patricia Kolthof

Cast van de forumsoap SOP

Familie Kolthof
Arthur Kolthof (Perrow)
Irene Kolthof (.....)
Winston Kolthof (Bar_Rel)
Babette Kolthof (Haagse_elfje)
Ralph Kolthof (Frey)
Joost Kolthof (Orginial)

Familie Beutinga
Rolf Beutinga (Wilbert87)
Ellen Beutinga (Airelle)
Elisa Beutinga (Beautygirl)
Sander Beutinga (Snake2005)

Familie Lebeau
David Lebeau (...)
Cody Lebeau (_ElMaikel_)
Iris Lebeau (Poezzy)

Familie de Graaf
Desiree de Graaf (...)
Richard de Graaf (Zhenar)
Tara de Graaf (Woelli)

Familie van Tellegen
Esmee van Tellegen (Digispeed)
Lizzie van Tellegen (Nano)

Studentenhuis & de Jage
Tara de Graaf (Woelli)
Yacinto Jelden (Tha_T)
Cody Lebeau (_Elmaikel_)
Lizzie van Tellegen (Nano)
Iris Lebeau (Poezzy)
Marjolein Verbeek (Chantie)
Gwen Pass (..)

Gastrollen
Rianne Hoeven (..)
Remco Wittermans (..)

Wat vooraf ging in SOP
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau
SOP #6: Lizzie,het aanstormend model!
SOP #7: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?
SOP #8: Kerst in Fokdam én Azie!
SOP #9: De kleine van Cody en Lizzie
SOP #10: De opbloeiende liefde tussen Elisa en Joost!
SOP #11: De zelfmoordpoging van Cody Lebeau!
SOP #12: Babette,De nieuwe directrice van het AZF
SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
SOP #14: Zal Ralf ooit achter de waarheid komen?!
SOP #15: Elisa gaat voor Xashion!

Check www.soapsop.tk voor meer informatie.
pi_24930231
nu gaan we vrolijk weer door!
don't give me that fucking bullshit
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:17:14 #3
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24930233
Edit

[ Bericht 97% gewijzigd door Frey op 05-02-2005 01:40:32 ]
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_24930274
pi_24930280
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 01:17 schreef Frey het volgende:
De aflevering moet over dit weekend.

Nodig: Arthur, Babette, Joost, Ralf
Liefste erbij: Cody, Lizzie, Tara
Eventueel: Winston

Gaat dat lukken
* Orginial meldt zich als het niet `s avonds is.
pi_24930364
* haagse_elfje kan maybe s'middags
pi_24930391
quote:
SOP verandert enkele details..
De forumsoap SOP heeft enkele tegenslagen. Welgeteld geen een persoon heeft nooit gezegd te willen stoppen met SOP, wat de kracht is dat SOP nog altijd overeind staat is voor iedereen een raadsel. Want als we eerlijk zijn de verhaallijn zijn zwak, nieuwe personages worden iedere dag introduceerd en de hele cast verhuist dagelijks naar een ander huis. En dit kan niet langer, neem nou hoe het vrijdag is gegaan in SOP, toen ik er een keer niet was. Gelukkig heb ik nog net kunnen bemiddelen maar anders waren we twee users kwijt. We kunnen met elkaar afspreken om van te voren met elkaar te praten over verhaallijnen en niet in je eentje een hele lijn maken, want Azie was geweldig gedaan maar we modderen al een maand of twee maar wat aan. Dus hier gaan wat veranderingen inkomen, er komen geen nieuwe personages meer, de lijntjes worden uitvoerig besproken en iedereen krijgt nog maar een lijntje en de personen die in huize wonen worden vastgesteld en verhuizen niet meer. Een persbericht daarover volgt later. De redactie
pi_24930464
wattttttttttttt verlies ik Marjolein
pi_24930483
* haagse_elfje verlangt wel even uitleg

kan me voor de rest wel vinden in wat je allemaal zegt, ik doe mijn best, ik moet wel eerlijk toegeven dat het lijntje van babs en marjo goed loopt,de interactie met ralf ook...
ik zou het jammer vinden als ik marjo moet opgeven omdat babs dan nooit een life krijgt
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:42:30 #10
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24930555
De laatste aflevering was een beetje rommelig. De posts van Lizzie, Cody en Tara zijn geldig. De Kolthofs doen het over.

Dus dit weekend zijn nodig: Arthur, Babette, Joost en Ralf.
Eventueel ook Winston.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:46:54 #11
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24930599
ik ga mijn best voor je doen...
pi_24930647
quote:
SOP veranderd: De Kolthofs
De forumsoap wil de nadruk gaan leggen op het ziekenhuis en de twee strijdende families die beiden hun eigen vetes,intriges en liefdes hebben. De ene familie zal de familie Kolthof worden en gaan bestaan uit Arthur Kolthof, die een kunstbedrijf krijgt genaamd Kolthof BV en zijn nichtje Yvette Kolthof komt bij hun inwonen en wordt zijn personal-assistent. Zijn oudste zoon Winston vertrekt tijdelijk uit Fokdam omdat de user het te druk heeft met zijn stage, maar keert in de cliffhanger van het seizoen terug. Maar zijn vriendin Tara zal in de loop van het seizoen Tara Kolthof worden en samen met haar dochter Gwen, die later Gwen Kolthof zal gaan heten bij hun in het tuinhuis van huize Kolthof wonen. Babette, in de Jage wonen met haar vriendin Marjolein Verbeek. Arthur`s andere zoon Ralf zal ook in de Jage gaan wonen, nadat zijn vader hem bedrogen heeft. Joost zal na een tijdje naar huis terugkeren om te gaan revalideren met hulp van zijn nichtje Yvette Kolthof.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 01:52:48 #13
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24930661
ach ik vind het allemaal best
pi_24930724
quote:
SOP verandert: Het AZF
Esmee van Tellegen blijft de directrice van het ziekenhuis in Fokdam. Nu Winston weg is uit Fokdam heeft Esmee besloten haar zus Charlotte aan te stellen als personeelschef. Haar nichtje Frederique gaat tegen haar zin in co-schappen lopen samen met Tara Kolthof. Babette Kolthof blijft gewoon werken op de afdeling gynaecologie. Ze zal ook Marjolein Verbeek en Tara Kolthof gaan begeleiden met hun co-schappen op haar afdeling. Op slinkse wijze weet David Lebeau weer arts in het AZF te worden op de SEH en Rolf Beutinga blijft ook werkzaam op de afdeling Neurologie.Remco Witterveen zal de tweede arts op de SEH worden en Rianne Hoeven gaat werken op de kinderafdeling.
pi_24930773
quote:
SOP verandert: De Jage
De Jage zal helemaal verbouwd worden en wanneer het klaar is zullen Ralf Kolthof, Marjolein Verbeek, Babette Kolthof en Yacinto Jelden daar hun intrek nemen. De oude bewoners zijn inmiddels allemaal vertrokken.
pi_24930798
quote:
SOP verandert: Van Tellegen
In huize van Tellegen zullen Lizzie,Cody en Hailie gaan wonen in de west-vleugel. Later zal ook Iris zich hier bij voegen. Vaak liggen zij in de clinch met Lizzie`s bemoeizuchtige moeder Esmee van Tellegen met haar zus Charlotte van Tellegen, haar broer Bas van Tellegen en haar nichtje Frederique van Tellegen. Het huis zal dus verbouwd worden omdat Esmee toch hoopt een betere band met Lizzie om te kunnen bouwen, maar probeer Cody nog altijd dwars te zitten, helemaal als ook nog eens Meary Lebeau bij Cody intrekt.
pi_24930809
quote:
SOP verandert: Beutinga
De familie Beutinga was al helemaal gerecast en dit zal gewoon zo blijven. Rolf Beutinga woont daar samen met Ellen Beutinga en haar stiefkinderen zijn de tweeling Elisa en Sander Beutinga.
pi_24930814
quote:
SOP verandert: Le Foque
In le Foque zullen Remco Witterveen, David Lebeau en Rianne Hoeven gaan wonen.
pi_24930822
quote:
SOP verandert: de Graaf
De familie de Graaf zal niet vaak voorkomen maar blijft wel gewoon in Fokdam wonen. Desiree de Graaf woont daar samen met haar zoon Richard de Graaf.
pi_24930852
Aanpassingen en wijzigen en commentaar kunnen uiteraard gegeven worden. Het gaat er gewoon om dat we weten wie waar gaat wonen en werken. En een ding: Mensen, ga users zoeken. Als we dat met zijn allen doen kunnen we een mooie stad opbouwen met soapusers. En de verhaallijnen gaan we ook bespreken, en je mag geen lijntjes meer in je eentje doen. Je moet zeg maar met 3 of 4 users een verhaallijn gaan doen dat er straks maar 4 goede verhaallijnen zijn die goed worden uitgespeeld en gerekt worden.
pi_24930862
* Orginial wacht op commentaar van Digispeed & Maikel en de rest.
  Moderator / Miss SHO zaterdag 5 februari 2005 @ 04:53:03 #22
22592 crew  Ole
pi_24931472
zegt me niets deze soap..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:07:09 #23
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_24931852
Maare wie is Irene Kolthof nou dan, wat voorn familie?
pi_24932309
Weer in goed overleg. Cody gaat echt niet met Esmee in 1 huis wonen
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
pi_24932334
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 10:23 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Weer in goed overleg. Cody gaat echt niet met Esmee in 1 huis wonen
Daar kunnen we het over hebben. Ik ben het een beetje zat die kinderachtige dwarszitting van jouw tegen Esmee. Come on, het is soap. Het gaat er gewoon om dat iedereen een vast plekkie krijgt, en ik denk dat we beter Lizzie met Jouw en Hailie ergens anders kunnen laten wonen.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:42:16 #26
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24933319
er zit een foutje in...

Marjolein is al als arts benoemd en is de begeleider van Tara op de afdeling Neurologie....
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:52:59 #27
109180 Woelli
pi_24933490
Maar wat gaat er nu allemaal gebeuren dan?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 11:57:24 #28
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24933554
lees hierboven
pi_24933691
Epidsode 1 t/m 32 van SOP!

Aflevering 1 Maandag 22.11.2004
Joost is kwaad op zijn vader en besluit wraak te nemen door een keer wél goede punten te halen en haalt Cody over om mee te doen.Intussen is Esmee van Tellegen in hotel le Foque aan het wachten op haar personal assistent Lars Zomers.Nadat hij na een late aankomst uiteindelijk toch nog komt,reageert Esmee bits.Dochter Lizzy wil geld van haar lenen,en Esmee besluit het te geven.Als Joost en Cody ingelogd zijn op de computer van het Meerle College en de punten willen veranderen,komt Ellen Beutinga binnen.

Aflevering 2 Dinsdag 23.11.2004
Joost en Cody weten te ontsnappen en Cody denkt thuis aan de goede afloop maar ook aan het meisje dat hij had gezien op straat.Hij herrinert zich dat ze Lizzie van Tellegen heet en droomt over haar.Winston ontmoet Esmee van Tellegen en is diep onder de indruk van haar,Esmee geeft een valse naam op en weet het telefoonnummer van Arthur in handen te krijgen.Als Marc enthousiast aan zijn co-schappen neurologie wil beginnen,wijst Winston hem af.Ralf Kolthof krijgt een klus van een Peter van der Zande om drugs te dealen.Hij neemt de klus aan en krijgt daarvoor geld.Als hij thuis komt heeft hij een aanvaring met Joost en als Joost ziet dat Ralf veel geld in een envelop heeft,raken ze in gevecht.Joost valt van de trap en Ralf blijft als versteend staan.

Aflevering 3 Woensdag 24.11.2004
Ellen hoort een schreeuw en gaat meteen naar huize Kolthof.Daar treft ze Joost aan en belt een ambulance.Joost wordt opgenomen in het ziekenhuis en Winston weet niet wat hij moet doen.Arthur krijgt te horen dat zijn zoon in coma ligt.Winston belt Cody Lebeau om te vragen of hij weet wat er is gebeurd maar Cody zegt het niet te weten maar Winston wil toch dat hij naar het AZF komt.Cody maakt gebruik van huize Kolthof,en dit tot groot ongenoegen van Winston.Winston zet Cody uit huis en gaat terug naar het AZF.Als Arthur weer thuis komt,brengt Esmee hem een bezoekje.Hij ziet dat het Esmee is en weet niet wat hij moet doen.

Aflevering 4 Donderdag 25.11.2004
Winston heeft een goed gesprek met Cody waaruit blijkt dat Cody niks met de val van Joost te maken heeft.Peter van der Zande heeft weer een klus voor Ralf en Ralf neemt hem weer aan.Doordat Ralf een struikelt op de dijk doordat een skater hem passeert valt het pakketje in het water.Esmee neemt contact op met Brian den Loo en vraagt hem Joost uit Arthurs leven te laten verdwijnen.Brian neemt deze klus aan en bereidt zich voor door een plan uit te stippelen om Joost uit het AZF te krijgen.Als Winston zijn laatste dienst draait en hij nog even bij Joost gaat kijken ziet hij dat Joost wordt ontvoerd.

Aflevering 5 Vrijdag 26.11.2004
Winston weet niet wat hij moet doen en houdt zich schuil.Joost wordt meegenomen en op dat moment besluit Marc na de zoveelste uitbrander van Winston,zijn ontslag in te dienen.Ellen Beutinga is hier niet van gediend en eist dat hij teruggaat.Maar Marc wil niet terug en wil beroemd worden in het buiteland.Zijn zus Sanne,is aan het joggen in het park als ze een vrouw ziet langslopen.Ze is op slag verliefd en schrikt van zichzelf.Winston hoort Ellen uit over de ontvoering van Joost.Ralf krijgt een week de tijd om 10.000 bij elkaar te krijgen,wegens het verlies van het pakketje drugs.Ralf vraagt zijn vader,maar die kan dit nu niet missen.Nadat iedereen Marc heeft gewezen op zijn misstap ziet hij het niet meer zitten en gaat naar Ralf om wat cocaine te krijgen.Ralf heeft echter geen tijd omdat zijn vader hem weereens buiten sluit.Joost wordt in een verlaten botenhuis gevangen gehouden door Brian den Loo en Esmee van Tellegen.Ralf moet het geld hebben en kraakt de Kolthofkluis.

Aflevering 6 Maandag 29.11.2004
Arthur is ongerust over de ontvoering van Joost en verdenkt Esmee van deze ontvoering.Cody en Lizzie hebben hun eerste date en ze gaan skaten op een bouwterrein.Ralf zit aan de bar in hotel le Foque waar Esmee ook een afspraak heeft.Ze raken in gesprek en Esmee wil Ralf helpen met het betalen van de 10.000 euro,als Ralf zijn vader wil belazeren.Winston ontmoet Tara de Graaf,en is op slag verliefd.Babette en Arthur zitten te eten in le Foque en vragen Tara en Winston erbij te komen zitten.Het wordt een gezellig diner maar het zit Arthur niet lekker dat Ralf contact met Esmee heeft.Dan ineens wordt er geschoten en als Tara kijkt ziet ze dat het haar broer is,die totaal geobserdeerd is door een trauma uit zijn verleden,op de aanwezigen in hotel le Foque schiet.

Aflevering 7 Dinsdag 30.11.2004
Esmee weet als eerste te ontsnappen en al snel volgen Arthur en Babette.Winston en Tara weten niet weg te komen en Tara valt op de grond.Winston wil zijn nieuwe vriendinnetje redden en probeert haar te helpen.Daardoor wordt Winston in zijn been geraakt en op het laatste moment weten Babette en Arthur Winston en Tara nog te redden.Cody en Lizzie zoenen voor het eerst,recht voor het huis van Esmee.Esmee komt dit te weten en is woedend.Lars wordt opgenomen in een revalidatiecentrum in de Verenigde Staten nadat hij beschoten is.Winston Kolthof krijgt een email dat zijn vader op kerstavond 5.000.000 bij elkaar moet hebben,anders overleeft Joost het niet.

Aflevering 8 Woensdag 01.12.2004
Door de wond aan zijn been en de spanningen valt Winston flauw.Tara vindt hem en belt een ambulance.David Lebeau die op de SEH werkt,helpt hun en er worden enkele scans gemaakt.Het ziet er goed uit,maar Winston mag voorlopig nog niet werken.Winston ziet het somber in en zijn broer Ralf heeft op dat moment een afspraak met Esmee van Tellegen in haar huis.Ralf krijgt het geld en belooft Esmee alle informatie over zijn vader door te geven.

Aflevering 9 Donderdag 02.12.2004
Als Arthur van het losgeld hoort,schrikt hij zich wezenloos en roept de familie Kolthof bij elkaar.Cody en Lizzie hebben hun 2de date en gaan nog wat drinken in le Foque.Lizzie heeft als verassing een kamer gehuurd en ze gaan naar boven.Esmee,die weet van de relatie tussen haar dochter en Cody Lebeau,heeft Marie Zonneveld ingehuurd om Cody te laten schaduwen.Hij ontdekt dat ze samen in hotel le Foque zijn en belt Esmee.Tijdens het diner besluiten Tara en Winston Joost zelf te gaan zoeken,dit tot groot ongenoegen van Arthur.Lizzie verleidt Cody en ze belanden in bed maar op dat moment wordt er op de deur geklopt.

Aflevering 10 Vrijdag 03.12.2004
Het loopt met een sisser af,maar Cody en Lizzie`s avond is bedorven en ze gaan naar huis.Yacinto zit in de Jage achter zijn labtop als Tara binnekomt en informatie zoekt over de ontvoering van Joost.Yacinto komt er achter dat Joost gewoon in Fokdam is en Tara belt Winston,en de twee gaan meteen op zoek.Als Cody thuis komt ziet hij dat zijn oom David Lebeau zijn zusje Iris aanrand en hij belt meteen de politie.Brian besluit weg te gaan uit Fokdam omdat het te riskant word en besluit naar Azië te vertrekken.

Aflevering 11 Maandag 06.12.2004
Joost blijkt niet in de oude boerderij te zijn en Winston en Tara onderzoeken het botenhuis.Daar ontdekken ze dat Joost in Azië zit en ze boeken twee tickets.Esmee besluit Arthur helemaal kapot te maken en voert de druk op.Arthur weet niet wat hij moet en probeert Winston te bereiken.Winston neemt echter niet op en Arthur kijkt of hij in het AZF is.Op het moment dat David Lebeau gearresteerd wordt rennen Cody en Iris door het bos en vinden daar een oud huisje.Lizzie arriveert ook en ze besluiten een dokter te bellen.De tijd dringt,en ze denken na over een dokter die niet de politie belt dat ze zijn weggelopen.

Aflevering 12 Dinsdag 07.12.2004
Lizzie belt Rolf Bultrug die meteen naar het bos komt.Hij behandelt Iris en ze komt weer bij.Hij vraagt zich af wat hun daar doen maar besluit er niet naar te vragen.Winston en Tara arriveren in Azië en weten niet waar ze moeten beginnen.Joost en Brian komen aan in de fabriek en Joost wordt vastgebonden en ziet het niet meer zitten.Brian denkt hier veilig te zijn,nietwetende dat Tara en Winston honderd kilometer verderop door een oerwoud op weg zijn naar Joost.Ralf en Arthur hebben weer een aanvaring over Joost,die doodsangsten uitzit in de verlaten fabriek.

Aflevering 13 Woensdag 08.12.2004
Brian mishandelt Joost en krijgt van Esmee te horen dat hij Joost beter moet verzorgen,anders betaalt Arthur niet en Brian verbindt Joost zijn wond.Babette probeert haar vader te steunen,maar Arthur weet niet wat hij moet doen.Winston heeft last van nachtmerries en samen met Tara huurt hij een jeep.Als ze een tijdje hebben gereden komt er ineens een man aan die vraagt naar hun paspoort.Tara weet niet wat ze moet doen en raakt in paniek.

Aflevering 14 Donderdag 09.12.2004
Winston wordt uit zijn auto gesleurd en hij checkt zijn paspoort.Als het in orde is rijden Tara en Winston weer verder,maar zijn nog steeds geschrokken over wat er gebeurd is.Joost zijn toestand gaat steeds meer achteruit en in Fokdam maakt zijn zus Babette Kolthof zich steeds meer zorgen om hem.Ralf maakt zijn vader belachelijk en Arthur heeft het helemaal gehad met hem.Tara en Winston overnachten in een tentje en bedenken hoe ze Joost vrij kunnen krijgen.Als Tara over kinderen begint raakt Winston in paniek en vlucht het oerwoud in.Als Rolf zijn telefoon gaat met de mededeling dat David Lebeau ontsnapt is uit de gevangenis,slaat de schrik hem om het hart.

Aflevering 15 Vrijdag 10.12.2004
Als Rolf terugkomt van de bijeenkomst in het AZF,loopt hij Ellen tegen het lijf.Hij vertelt haar tijdens het luchen over de ontsnapping van David Lebeau.Ralf gaat bij Esmee langs en stelt haar persoonlijke vragen.Als hij hoort dat Esmee in staat is tot moord,wordt het Ralf te veel en besluit op zoek te gaan naar Joost.Ellen en Rolf drinken nog wat na bij Rolf thuis en de twee hebben een serieus gesprek.Als het onderwerp Tobias ten sprake komt,wil Ellen het allemaal even loslaten en begint Rolf te zoenen en de twee belanden vrijend in bed.

Aflevering 16 Maandag 13.12.2004
Rolf gaat naar de vrijpartij weer aan de slag in het AZF en loopt daar Babette tegen het lijf.Winston en Tara praten het uit en alles komt weer goed en ze zetten de zoektocht naar Joost voort.David Lebeau bespiedt Iris en Cody en Iris krijgt steeds meer het gevoel dat hij in de buurt is.Ralf pakt in en vertrekt naar Schiphol.Babette wil haar verder niet teleur stellen en gaat in op verleidingspoging van Rolf.Ze belanden in bed maar Babette vindt het niet goed voelen en vertrekt meteen.Tara en Winston arriveren bij de fabriek en Tara ziet Brian.Ze gaat er meteen op af maar Brian is haar te slim af en houdt een mes onder haar keel.

Aflevering 17 Dinsdag 14.12.2004
Tara wordt bij Joost in de kelder opgesloten en Brian belt Esmee dat het uit de hand is gelopen en Esmee pakt het eerste vliegtuig naar Azië.Tara en Joost maken kennis en het klikt meteen.Ze beloven elkaar dat ze samen dit zullen overleven en vallen in slaap.Babette voelt zich nog steeds raar na de vrijpartij met Rolf.Ze besluit zich er overheen te zetten en aan iets anders te denken.Winston probeert Tara te bevrijden en weet de fabriek in te komen.Babette`s gevoelens lopen uit de hand als ze al haar spullen in haar kantoor op de grond gooit.Rolf ziet dit en gaat naar haar toe.Ze vertelt hem dat ze lesbisch is en Rolf reageert verontwaardigd.

Aflevering 18 Woensdag 15.12.2004
Op het moment dat Rolf de waarheid hoort over Babette`s gevoelens gaat haar telefoon.Ze ziet het Winston is en als ze hoort wat er aan de hand is vertrekt ze meteen naar huis.Lizzie is op het internet op zoek naar informatie over een modellencarriére maar ze vindt niks en besluit naar Cody te gaan.Babette vertelt aan Arthur wat er gebeurt is met Tara en ze besluiten Winston te gaan helpen.Ralf gaat alle fabrieken in Azië af,maar vindt keer op keer niks.Babette regelt tickets en ze maken zich gereed voor hun vertrek naar Azië.Cody en Lizzie beleven hun eerste vrijpartij en Lizzie voelt na afloop dat er iets niet goed is gegaan en krijgt een naar gevoel van binnen.

Aflevering 19 Donderdag 16.12.2004
Arthur en Babette vertrekken naar het vliegveld en Tara en Joost komen nog nader tot elkaar.Tara voelt dat ze nog nooit zo`n speciale band met iemand heeft gehad en er lijkt een vriendschap te ontstaan.Winston is bezorgd om Tara nadat zijn poging om in de kelder te komen mislukt is.Hij onderneemt nog een poging en hij weet binnen te komen.Brian hoort hem maar kan hem niet vinden en besluit het daarbij te laten.Winston weet niet dat op dat moment ook Ralf in de fabriek is en Brian wordt nerveus.

Aflevering 20 Vrijdag 17.12.2004
Rolf wil dat zijn dochter Elisa kennismaakt met Ellen en regelt een diner bij hem thuis.Het lijkt te klikken maar dan wordt het Elisa te veel en rent naar boven.Rolf gaat haar achterna en als Ellen even later ook volgt,sluit Elisa Ellen in haar hart.Ze vertelt dat ze van haar vader houdt en Elisa hoop dat haar vader het een keer langer uithoudt met Ellen dan met haar eigen moeder.Maar als Ellen wil vertrekken en Elisa hoort dat Ellen haar docente Frans wordt op het Meerle College,slaat de schrik Elisa om het hart.Arthur en Babette komen aan in Azië op het moment dat Lizzie krijgt te horen dat zwanger is. Brian pakt het breekijzer als hij ziet dat Ralf in de fabriek is en slaat hem in één klap neer.

Aflevering 21 Maandag 20.12.2004
Brian belt Esmee om te vragen wat hij met Ralf moet doen maar als hij terugkomt is Ralf verdwenen.Hij weet niet dat Winston hem heeft gevonden en de twee zijn verbaasd elkaar hier aan te treffen.Esmee is terug op weg naar Fokdam om daar wat zaken af te maken en vertrekt uit Azië.David schrijft een briefje aan Iris en Cody en belt aan.Als Cody en Iris open doen zien ze het briefje en blijven als versteend staan.Winston en Ralf weten Tara de laten ontsnappen maar Joost niet,en Tara vertrekt met een schuldgevoel.

Aflevering 22 Dinsdag 21.12.2004
Iris en Cody weten niet wat moeten doen als ze lezen dat David in de brief zegt dat hij op kerstavond terug zal keren.Arthur en Babette besluiten het geld over te maken om Joost vrij te krijgen en gaan op weg naar de bank.Daar lopen ze Tara tegen het lijf en ze besluiten met zijn drieën Joost te bevrijden.Ze nemen Tara mee naar een hotel en ze overnachten daar.Winston is ongerust over wie Tara heeft meegenomen en gaat op onderzoek uit.Cody denkt dat Lizzie hem niet meer leuk vindt maar Lizzie stelt hem gerust.Lizzie vertelt aan Iris dat ze zwanger is en Iris besluit naar buiten te gaan.Op dat moment komt Cody thuis en raakt in paniek.

Aflevering 23 Woensdag 22.12.2004
David ziet dat Iris buiten is en heeft fantasiën over haar.Rolf besluit een kerstdiner te organiseren en vraagt Elisa en Ellen.Ellen zegt dat het wel bij haar kan omdat haar man Tobias en hun kinderen Marc en Sanne een weekje naar Frankrijk zijn.Cody wil het jaar leuk afsluiten en vraagt of Lizzie samen met hem en Iris een hapje wil gaan eten op kerstavond.Een oude bekende landt op het vliegveld van Azië.Arthur maakt het geld over en als hij thuis komt krijgt hij een nachtmerrie.

Aflevering 24 Donderdag 23.12.2004 [Kerstspecial]
Elisa en Rolf maken zich klaar voor het kerstdiner.Als zij daar arriveren komt een oude bekende van Rolf langs: Marjolein Verbeek.Ze schuift aan bij het kerstdiner en het wordt erg gezellig, totdat Ellens man Tobias en hun kinderen Sanne en Marc ineens thuis komen van weekje Frankrijk en het kerstdiner een verassende wending krijgt.Ergens anders in Fokdam vieren Lizzie,Cody en Iris de kerst en Cody geeft Iris een speciaal cadeautje.Op dat moment wordt Esmee op Schiphol gearresteerd.Lizzie vertelt aan Cody dat ze zwanger is maar Cody weet niet dat op dat moment zijn zusje Iris wordt verkracht door zijn oom David Lebeau.Hij is nog maar net op tijd en ze raken in een gevecht verwikkeld.Cody gooit David tegen een pilaar en het oude huis stort in elkaar.In Azië is het Brian te heet onder zijn voeten geworden en is hij gevlucht met Joost maar Winston en Ralf zijn hem op het spoor en Brian schiet op hen.Winston raakt gewond maar gaat toch door.Brian weet te ontsnappen met Joost en er volgt een specatulaire achtervolging door de bergen.Ze weten niet dat Lars intussen terug is gekeerd met het plan Brian den Loo te straffen.Als Babette,Tara,Winston en Arthur loodrecht tegenover Brian staan,die een pistool op Joost zijn hoofd heeft gehouden slaat de paniek toe.Lars wil Brian straffen en gaat hem te lijf.Brian valt in het ravijn,maar sleurt Joost mee.Joost weet zich nog vast te grijpen en Lars probeert hem te helpen.Ralf valt op de grond nadat hij last krijgt van zijn hoofdwond en blijft levenloos liggen.Het wordt Winston te veel en stormt op Lars af die daardoor Joost niet maar kan vasthouden en er volgt een akelige schreeuw waneer Joost het ravijn in valt.

Aflevering 25 Maandag 27.12.2004
Na een hoop geschreeuw komen ze tot kalmte en besluit Arthur meteen terug naar Fokdam te gaan om daar zijn bedrijf te redden.Babette reist met hem mee en ze vertrekken halsoverkop.Arthur denkt heel de reist aan Joost en is vastbesloten wraak te nemen.Tara gelooft niet dat Joost dood is en samen met Winston gaan ze op zoek naar Joost.Ergens anders is Fokdam is Elisa geschokt als ze ziet dat haar vader een relatie heeft met een getrouwde man.Tobias Beutinga en Marc en Sanne weten niet wat ze moeten doen als Ellen vertelt dat ze bij Rolf en Elisa blijft.Tobias besluit dat zijn leven geen zin meer heeft en besluit zijn oude vriendin Esmee te helpen door haar schuld op zich te nemen.Door Tobias weet Esmee vrij te komen en zal Tobias jarenlang moeten zitten voor een moord,die hij niet eens gepleegd heeft.Esmee is dolsgelukkig en bereidt een plan voor om te bedenken wat ze gaat doen met haar aandelen in het AZF.Tobias laat zijn kinderen Marc en Sanne achter en Ellen belt haar zus om te vragen of ze bij haar kunnen logeren.Sabine Beutinga komt meteen en neemt Marc en Sanne mee.Ellen blijft alleen achter met Elisa en Rolf en is totaal radeloos.Cody weet te ontsnappen uit het oude huis en Lizzie en Iris worden naar het AZF gebracht.De politie komt erbij en in het AZF heeft Esmee een aanvaring met Cody: Hij blijft uit Lizzie`s buurt of hij krijgt het zwaar te verduren!Intussen zijn Winston en Tara steeds dichter in de buurt bij Joost en als ze bij hem aankomen,probeert Joost op te staan maar hij krijgt maar geen gevoel in zijn benen.Zou hij voor eeuwig verlamd zijn?

Aflevering 26 Maandag 03.01.2005
Winston probeert Joost het ravijn uit te halen maar als dit niet werkt belt Tara een reddingsbrigade.Ze worden uit het ravijn gehaald en op het moment dat Joost onderweg is om uit het ravijn te komen ziet hij het lichaam van Brian den Loo.Hij roept dat er nog iemand ligt maar ze horen hem niet en als Winston,Tara en Joost weer boven zijn gaat Tara op zoek naar Ralf.Op dat moment komt er een ziekenwagen aangereden en wordt Joost weggebracht naar het ziekenhuis.Tara weet Ralf te vinden en weet hem weer bij positieven de te krijgen.Joost krijgt te horen dat hij nooit meer zal kunnen lopen,tenzij er een nieuwe methode om hem mag worden uitgeoefend voor veel geld,maar dan is het niet zeker dat hij het haalt.Joost weet niet of hij het risico wil nemen en Winston en hij vertrekken naar het vliegveld.Daar komen ze Tara en Ralf tegen en ze vertrekken richting Fokdam.In Fokdam gaat Babette langs bij de Jage,waar ze Cody aantreft die bezig is in de frituur. en Iris krijgt te horen dat ze ontslagen is uit het ziekenhuis.Arthur gaat bij Esmee langs nadat zijn zoon Joost dood is verklaard en vraagt haar zijn huis over te kopen in ruil voor zijn aandelen in het AZF.Esmee accepteert dit en zweert wraak tegenover haar nieuwe slachtoffer: Cody Lebeau!

Aflevering 27 Dinsdag 04.01.2005
In het AZF maken de artsen kennis met de nieuwe directrice Esmee van Tellegen.Rolf en Marjolein vinden haar een goede opvolgster en gaan goede moed aan de slag.Tara en Babette zijn echter achterdochtig en weten niet wat Esmee van plan is met Arthur`s bedrijf.Elisa is in een vrolijke bui als ze ziet dat haar vader zo vrolijk is omdat ze gaan verhuizen.Arthur regelt de begravenis van Joost en gaat daarna naar het AZF om nog wat spullen op te halen.Babette denkt alleen maar aan Marjolein en staat in vuur en vlam: Zal Marjolein hetzelfde voor haar voelen?Ergens anders in Fokdam ligt Joost nog steeds in bed in huize de Graaf en wil Desiree hem helpen met aankleden.Joost wil dit niet en scheldt Desiree uit.Desiree vergeeft het hem en ze rijden naar huize Kolthof.In het AZF komen Winston en Tara tot de ontdekking dat Remco Witterveen zich als nieuwe arts heeft ingeschreven.Tara schrikt als ze ziet dat het haar ex is.Esmee gaat langs bij Lizzie en Babette heeft een goed gesprek met Cody over Iris.Op dat moment komt Joost in zijn rolstoel aan bij zijn vader,die versteend blijft staan als Joost op hem afkomt.

Aflevering 28 Woensdag 05.01.2005
Als Arthur ziet dat het echt Joost is,volgt er een ontroerende wederzien.Babette en Cody komen op dat moment langs en zien Joost na lange tijd weer terug.Als Joost uit zijn rolstoel probeert te komen valt hij op de grond en ziet zijn familie dat hij verlamd is.Hij wil er even tussenuit en rijdt naar het Meerle College.Daar treft hij Elisa en zij vraagt hem verkering.Hij zegt nee,omdat hij het nog niet aankan nu hij in een rolstoel zit en maakt een lange tocht door Fokdam.Winston bezoekt Ralf en laat hem weten dat hij niet meer welkom is in de familie maar Ralf weet zeker dat hij het geheim over Azie geheim zal houden.Tara denkt alleen maar aan de sollicatie van haar ex Remco Witterveen en weet niet wat ze moet doen als Winston haar aanspreekt.Iris heeft een ontmoeting met een verwarde vrouw die haar al een andere keer bezocht heeft maar als Cody vraagt wat er aan de hand is praat Cody er weer over heen.De vriendschap tussen Babette en Cody lijkt steeds hechter te worden en Cody besluit met school te stoppen.Joost reageert zich door zijn verlamming en zijn trauma over zijn ontvoering af op zijn medemensen.Iris is daarvan het slachtoffer en ze raken in gevecht over wie de kamer in huize Kolthof krijgt.Joost valt tijdens de vechtpartij uit zijn rolstoel en Iris kijkt geschrokken toe.

Aflevering 29 Donderdag 06.01.2005
Als tijdens de val van Joost Arthur binnen komt vertelt Joost zijn vader een leugen over waarom hij en Iris in gevecht waren.Hij besluit in huize de Graaf te gaan slapen en de volgende ochtend vertelt Tara hem dat ze een kind heeft.Joost weet niet wat hij moet doen om zijn broer te steunen en ze besluiten een ontbijtje voor hem te maken.Als ze dat gaan brengen is net de uit het ziekenhuis ontslagen Ralf thuisgekomen.Joost schrikt hier zo erg van dat hij het dienblad met het onbijtje laat vallen.Als hij zijn familie vertelt dat hij door Ralfs schuld van de trap is gevallen,weet niemand wat te moeten zeggen.Lizzie en Cody krijgen te horen dat het voor 80% zeker is dat ze hun kindje gaan verliezen en Lizzie is hier erg van ondersteboven.Joost maakt een eenzame tocht door het park op het moment dat Iris weer een ontmoeting heeft met de verwarde vrouw.Ze wil nog steeds niet zeggen wie ze is en Iris weet niet wat ze er mee aanmoet.Als Joost Esmee wil spreken ziet hij dat haar dochter ook in het AZF ligt en gaat bij haar langs.Ze zijn in gesprek als Lizzie ineens Joost begint te zoenen.Ralf maakt zich zorgen over dat Joost zijn mond houdt over het geval dat hij in Azië was.Tara en Winston hebben een emotioneel gesprek en uiteindelijk vertelt Tara dat ze een kind heeft van Remco Witterveen.

Aflevering 30 Vrijdag 07.01.2005
Joost weet niet wat hij moet doen als Lizzie hem gezoend heeft.Hij besluit niet terug te zoenen en vertrekt meteen naar huis.Als hij thuiskomt baalt hij dat hij geen verkering met Elisa heeft genomen en praat hierover met Tara.Zij moedigt hem aan om toch verkering te vragen en hij besluit het alsnog te vragen en de twee krijgen verkering en Joost krijgt zijn eerste echt zoen.Hij vertelt haar meteen dat Lizzie hem gezoend heeft en Elisa vergeeft hem direct.Cody gaat bij Lizzie langs die nog steeds in het ziekenhuis ligt maar Esmee is daar ook die Lizzie voor de keuze stelt om het kind te laten weghalen of ze verbreekt al het contact met Lizzie.Lizzie wil echter het kind houden en vertelt Esmee dat ze van Joost houdt.Ook heeft Esmee Ralf bedreigt dat als het geheim over Azië uitkomt dat ze hem én alle personen die het geheim weten zal straffen.Hij vertelt het aan Winston en die besluit zijn mond te houden.Cody heeft echter alles gehoord wat Lizzie en Esmee hebben gezegd en hij stormt naar binnen en beschuldigt de twee.Ze krijgen een enorme ruzie en Cody vertrekt.Esmee krijgt medelijden met Lizzie en ze leggen het weer bij.Cody is op weg naar Joost en vliegt hem aan.Iris weet tussen beiden te komen en Cody te bedaren maar die gaat naar de Jage en zet de radio aan.Hij denkt aan het overspel van Lizzie en ziet het niet meer zitten.Joost krijgt een flashback over de nacht van zijn val en ziet dat Ellen Beutinga hun betrapt heeft tijdens de inbraak in het Meerle College.Cody pakt een scherf en wil zijn polsen doorsnijden maar Iris en Joost hebben het gevoel dat er iets aan de hand is met Cody en samen met Lizzie en Elisa spoeden zij zich naar de Jage.Daar wordt Cody afgevoerd die zijn polsen heeft doorgesneden en Lizzie,Joost,Elisa en Iris blijven alleen achter in de donkere nacht.

Aflevering 31 Marathon #1 08.01.2005
Als iedereen buiten staat te wachten in de nacht heeft Cody het gevoel dat hij in de hemel is en een engel vertelt hem dat hij moet blijven vechten voor zijn leven om voor altijd bij Lizzie,zijn kindje en Iris te blijven.Hij besluit het te accepteren en ontwaakt langzaam.Babette droomt over Marjolein en is helemaal in de war hierover.Elisa en Joost zien haar in de badkamer en proberen haar te helpen.Ze besluit weer te gaan slapen en dat is wat iedereen doet in Fokdam.Als het weer ochtend begint te worden gaan Rolf en Elisa verhuizen en nemen afscheid van hun appartement.Ze komen aan in hun nieuwe huis maar Elisa vervalt meteen in haar oude gewoontes en steekt een vinger achter in haar keel.Als ze beneden komt doet ze net of er niks aan de hand is en gaat vrolijk verder met haar persoonlijke verzorging.Iris weet dat Esmee Cody wou vermoorden en dient een aanklacht tegen haar in.Babette maakt zich zorgen om Cody en Iris en probeert hun te steunen.Babette realiseert zich dat Marjolein nu lunchpauze heeft en gaat ermeteen op af maar ze wordt tegen gehouden door Ralf die wil weten hoe het vriendinnetje van Joost heet.Cody en Lizzie maken het weer goed en Lizzie besluit om in de Jage te gaan wonen maar Lizzie vertelt Ralf alles over Joost zijn nieuwe vriendinnetje en dan heeft Babette haar langverwachte gesprek met Marjolein.Tara vertelt Joost over dat ze Winston heeft verteld dat ze een dochter heeft.Tara besluit hem te gaan zoeken naar een goed gesprek met Joost en Joost gaat voor de TV zitten maar op dat moment komt Ralf binnen en stelt hem voor de keuze: Of hij houdt zijn mond of zijn vriendinnetje Elisa Beutinga overkomt wat!

Aflevering 32 Marathon #2 08.01.2005
Joost besluit zijn mond te houden over het geheim van Ralf dat hij in Azië was maar laat het er niet bij zitten en tuft Ralf in zijn gezicht.Een ruzie kan niet meer vermeden worden en de broertjes liggen weer ouderwets met elkaar in de clinch.Joost moet naar het AZF van Arthur om wat testjes te ondergaan en daar vertelt Rolf hem dat hij nooit meer zal kunnen lopen tenzij hij een operatie ondergaat waarvan het 30% maar zeker is hij het haalt.Joost weet niet wat hij moet doen en reageert zich af op Elisa.Tara is druk op zoek naar Winston en als ze in zijn kantoor is onderzoekt ze zijn spullen op zoek naar informatie over Remco Witterveen.Ralf besluit zijn vader te irriteren en gaat met hem in discussie.Arthur ziet hier echter totaal niet op te wachten en waneer hij een telefoontje krijgt over de overleden Patricia Kolthof dat ze nog in leven blijkt te zijn trekt hij wit weg.

De rest volgt dit weekend nog..
pi_24933741
Start ..
Joost zit stil voor zich uit te staren wanneer Meuskens binnen komt. "Zo Joost, ik heb overlegd met de directie en je mag een dagje naar huis, is dat geen goed nieuws?" vertelt Bob verheugd. Maar Joost zegt niets terug. "Mischien gaat het dan beter, ik ga even de auto voorrijden" en Meuskens verlaat de kamer.
pi_24933766
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:08 schreef Orginial het volgende:
Start ..
Joost zit stil voor zich uit te staren wanneer Meuskens binnen komt. "Zo Joost, ik heb overlegd met de directie en je mag een dagje naar huis, is dat geen goed nieuws?" vertelt Bob verheugd. Maar Joost zegt niets terug. "Mischien gaat het dan beter, ik ga even de auto voorrijden" en Meuskens verlaat de kamer.
De verplegers helpen Joost de auto in en de motor begint te draaien. Ze rijden door Fokdam en stoppen voor huize Kolthof. Arthur komt meteen naar buiten en loopt naar Joost.
pi_24933770
quote:
Dan gaat er een deur open....er staat een man,
Winston's ogen gaan wijd open...de man die er staat is..REMCO VERHOEVEN de ex van TARA!!!

Cliff
Winston kruipt naar REMCO toe...en schreeuwt tegen hem waarom hij ?? waarom hij??!!

Remco heeft geen tijd voor hem, en kijkt naar Thijs...hij pakt het pistool dat in de hand van de dode man in de kamer ligt, hij doet er een kogel in....'' Sorry Thijs, het zijn de regels "

Thijs probeert de kogel te weren maar dat lukt niet (doah) en hij valt neer...dan wilt Remco zich richten op Winston, hij pakt nog een kogel...en richt op Winston..maar op dat moment valt er stilte..dan begint Remco:

'' Winston het spijt, het is het spel....''

Maar hij kan ze zin niet afmaken....want er beweegt iets achter hem...
Correct en tevens juist...
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:10:42 #33
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24933775
Ralf wil het niet langer uitstellen, de waarheid moet nu boven tafel komen. Maar hij wil Babette er wel bij hebben. Hij pakt zijn telefoon en stuurt haar een berichtje: "Kom naar huis, nu!". Hij stuurt ook een bericht naar Winston.
Dan gaat Ralf naar beneden.

[ Bericht 8% gewijzigd door Frey op 05-02-2005 12:26:21 ]
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:11:24 #34
109180 Woelli
pi_24933787
Tara en Gwen zitten samen TV te kijken in de woonkamer van Huize Kolthof.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:11:26 #35
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24933790
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Orginial het volgende:

[..]

De verplegers helpen Joost de auto in en de motor begint te draaien. Ze rijden door Fokdam en stoppen voor huize Kolthof. Arthur komt meteen naar buiten en loopt naar Joost.
"Jongen, hoe gaat het" en hij geeft Joost een schouderklopje. "Kom snel binnen, het is koud" en hij rijdt Joost naar binnen. "Taar, maak eens even plaats voor deze jongeman"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:12:11 #36
109180 Woelli
pi_24933803
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:11 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Jongen, hoe gaat het" en hij geeft Joost een schouderklopje. "Kom snel binnen, het is koud" en hij rijdt Joost naar binnen. "Taar, maak eens even plaats voor deze jongeman"
Tara staat meteen op en maakt plaats voor Joost.
Tara praat eventjes met Joost, maar hij reageerd niet echt.

Tara kijkt naar Gwen. Ze hoopt dat Gwen nooit zo word.
pi_24933813
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston kruipt naar REMCO toe...en schreeuwt tegen hem waarom hij ?? waarom hij??!!

Remco heeft geen tijd voor hem, en kijkt naar Thijs...hij pakt het pistool dat in de hand van de dode man in de kamer ligt, hij doet er een kogel in....'' Sorry Thijs, het zijn de regels "

Thijs probeert de kogel te weren maar dat lukt niet (doah) en hij valt neer...dan wilt Remco zich richten op Winston, hij pakt nog een kogel...en richt op Winston..maar op dat moment valt er stilte..dan begint Remco:

'' Winston het spijt, het is het spel....''

Maar hij kan ze zin niet afmaken....want er beweegt iets achter hem...
...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''

Een klein uurtje later arriveert Winston thuis....hij probeert zich rot te zoeken naar een verband, hij belt Tara op en legt haar uit dat Remco gevaarlijk is..hij probeerde hem tenslotte te vermoorde..

Ondertussen in de ''badkamer'' waar WInston vast zat..

Thijs mompelt wat...hij is nog wakker...hij leeft nog!!...hij probeert de ketting nogmaals los te krijgen maar het lukt hem niet!...hij is te verwond..hij ziet dat Winston al weg is en dat alleen hij en de dode vent nog in de kamer zijn.

''Gotverdomme....''

Dan valt Thijs zijn oog op een videobandje....
pi_24933840
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef Woelli het volgende:

[..]

Tara staat meteen op en maakt plaats voor Joost.
Joost ziet Tara en hij probeer te knipperen met zijn ogen om haar te begroeten, maar het lijkt wel of alles vastzit. Hij krijgt wat te drinken van Arthur en staart dan weer stil naar buiten.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:15:00 #39
109180 Woelli
pi_24933857
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost ziet Tara en hij probeer te knipperen met zijn ogen om haar te begroeten, maar het lijkt wel of alles vastzit. Hij krijgt wat te drinken van Arthur en staart dan weer stil naar buiten.
Jongens en wat nou?
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:15:54 #40
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24933873
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Wat doet dat kind hier?!" sist Arthur in Tara haar oor. "Ik wil dat Joost alle aandacht krijgt en niet dat vriendinnetje van je"
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:16:53 #41
109180 Woelli
pi_24933887
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:15 schreef Perrow het volgende:

[..]

"Wat doet dat kind hier?!" sist Arthur in Tara haar oor. "Ik wil dat Joost alle aandacht krijgt en niet dat vriendinnetje van je"
Arthur dat is me dochter jah, en jij doet normaal tegen haar.
Ze heeft al een moeilijke tijd achter de rug.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:17:23 #42
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24933896
Ralf komt in de woonkamer.
"Zo, lekker druk hier. En Joost is er ook weer zo te zien. Heb je hem het nieuws al verteld pa, dat mama nog leeft?"
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:17:55 #43
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24933910
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:16 schreef Woelli het volgende:

[..]

Arthur dat is me dochter jah, en jij doet normaal tegen haar.
Ze heeft al een moeilijke tijd achter de rug.
Arthur sleurt haar aan haar arm naar de keuken. "Als ik merk dat Joost zich niet thuis voelt, gooi ik JOU en je KIND eruit, duidelijk?" en dan laat hij haar arm weer los en gaat terug naar de woonkamer.
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:18:33 #44
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24933921
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:17 schreef Frey het volgende:
Ralf komt in de woonkamer.
"Zo, lekker druk hier. En Joost is er ook weer zo te zien. Heb je hem het nieuws al verteld pa, dat mama nog leeft?"
"Ik eh.." "Waar heb jij het over snotneus!" "Je broer is hier om beter te worden, niet om lastig gevallen te worden met jouw achterbakse leugens!"
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:19:20 #45
109180 Woelli
pi_24933938
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:17 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur sleurt haar aan haar arm naar de keuken. "Als ik merk dat Joost zich niet thuis voelt, gooi ik JOU en je KIND eruit, duidelijk?" en dan laat hij haar arm weer los en gaat terug naar de woonkamer.
Arthur en Tara staan beide weer in de woonkamer

Tara zegt tegen Arthur.

''Joost wou juist dat ik haar zocht, dus problemen heb je niet van haar of mij !''
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:19:56 #46
108508 haagse_elfje
give me a l word
pi_24933951
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:10 schreef Frey het volgende:
Ralf wil het niet langer uitstellen, de waarheid moet nu boven tafel komen. Maar hij wil Babette er wel bij hebben. Hij pakt zijn telefoon en stuurt haar een berichtje: "Kom naar huis, nu!".
Dan gaat Ralf naar beneden.
Babette staat in een winkel in de stad met een bekende te praten, als ze opeens

piep piep piep hoort....

ze pakt haar mobiel uit haar tas en leest het berichtje....

"ja hij denkt echt dat ik zijn fucking hondje ben....de klootzak..."

"he liesbeth vind je het goed als ik je morgen bel..." ze zwaait haar vriendin uit en belt Ralf op...

tuut tuut tuut
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:19:58 #47
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_24933952
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:19 schreef Woelli het volgende:

[..]

Arthur en Tara staan beide weer in de woonkamer

Tara zegt tegen Arthur.

''Joost wou juist dat ik haar zocht, dus problemen heb je niet van haar of mij !''
"Ach hou toch je mond" en dan gaan ze allebei demonstratief aan allebei een andere kant van de bank zitten.
pi_24933981
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:12 schreef bar_rel het volgende:

[..]

...Thijs staat op, hij loopt richting Remco....en probeert hem te pakken, maar Remco geeft hem een trap en richt zich weer op WInston..'' Winston je tijd is om...''Maar van het ene op het andere moment rent Remco opeens weg, alsof er iets aan de hand is. Winston twijfelt geen moment en kruipt uit de deur...''ik moet naar huis...me wond...ik moet geholpen worden''

Een klein uurtje later arriveert Winston thuis....hij probeert zich rot te zoeken naar een verband, hij belt Tara op en legt haar uit dat Remco gevaarlijk is..hij probeerde hem tenslotte te vermoorde..

Ondertussen in de ''badkamer'' waar WInston vast zat..

Thijs mompelt wat...hij is nog wakker...hij leeft nog!!...hij probeert de ketting nogmaals los te krijgen maar het lukt hem niet!...hij is te verwond..hij ziet dat Winston al weg is en dat alleen hij en de dode vent nog in de kamer zijn.

''Gotverdomme....''

Dan valt Thijs zijn oog op een videobandje....
...''errmm'' denkt ie..''Is er NOG een bandje...''
Hij doet het bandje in de cassetespeler..en speelt hem af...

" Hello Meneer VERHOEVEN!!! Welkom bij mijn spel, jij moet een spel uitvoeren....als jij het spel goed uitvoert overleef jij. Laat het me uitleggen. In jouw bloed zit een gif..waarvan alleen ik de tegengif heb, als jij wil overleven moet jij Thijs en Winston vermoorden, maar als een van een een van een vermoord voor 6 uur..dan kan ik jeniet helpen. Laat het spel beginne..en denk aan de spelregels..''

op het zelfde moment staat de ''dode'' man op.....

Thijs kijkt naar hem vol verbazing....

De man staat op...en kijkt naar Thijs......'' Ha...de sleutel van de ketting ligt in de badkuip....'' Er gaat een flashback naar het hoe alles begon, we zien dat er een sleutel in de badkuip word gezogen.....'

Thijs zijn ogen springen zo wat uit ze hoofd....de 'dode'man staat zo op!!!

De man gaat naar de deur.....''Je hebt verloren Thijs....

GAME OVER''

en de man doet de deur dicht.......en de lichten uit.....

''Neeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!'' schreeuwt Thijs.......
  zaterdag 5 februari 2005 @ 12:22:45 #49
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_24934003
"Kun je dan misschien uitleggen waarom haar graf leeg is?"

[ Bericht 49% gewijzigd door Frey op 05-02-2005 12:29:03 ]
pi_24934022
quote:
Op zaterdag 5 februari 2005 12:22 schreef Frey het volgende:

[..]

Ralf pakt zijn mobieltje en ziet dat het Babette is.
"Wat aan het woord "nu" begrijp je niet? Ik wil dat je naar huis komt!"
Ralf doet zijn mobiel weer in zijn zak.
"Zo, waar waren we. Ach ja, mama. Kun je misschien uitleggen waarom haar graf leeg is?"
Winston ontvangt een berichtje van Ralf...

"' Kom naar huis..!!''

Hij pakt ze krukken en loopt weg...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')