SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra spoiler, nog niet lezen als je niet teveel wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik ben er vanavondquote:
Ik kan momenteel echt helemal niks met Joost, daarom ga ik me vooral op David concentreren. In seizoen twee wordt het weer helemaal Joost en verdwijnt David weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond![]()
Zoals je in de spoilers leest, moet ik nog vanalles doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je het hiermee eensdon't give me that fucking bullshit
Jaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:27 schreef Snake2005 het volgende:
ik ga vanaaf waarschijnlijk ook weer posten, maar dan moet sander wel gevonden worden he
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef haagse_elfje het volgende:
@ FreyJa, maar dat moet wel vandaag allemaal, want vandaag moeten de testen al worden genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je het hiermee eens
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |