SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra spoiler, nog niet lezen als je niet teveel wil wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik ben er vanavondquote:
Ik kan momenteel echt helemal niks met Joost, daarom ga ik me vooral op David concentreren. In seizoen twee wordt het weer helemaal Joost en verdwijnt David weer.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 00:40 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik ben er vanavond![]()
Zoals je in de spoilers leest, moet ik nog vanalles doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je het hiermee eensdon't give me that fucking bullshit
Jaaaquote:Op dinsdag 8 februari 2005 07:27 schreef Snake2005 het volgende:
ik ga vanaaf waarschijnlijk ook weer posten, maar dan moet sander wel gevonden worden he
quote:Op dinsdag 8 februari 2005 09:35 schreef haagse_elfje het volgende:
@ FreyJa, maar dat moet wel vandaag allemaal, want vandaag moeten de testen al worden genomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ben je het hiermee eens
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaaavquote:Op dinsdag 8 februari 2005 17:50 schreef Frey het volgende:
Extra extra! Ralf Kolthof alias Frey presenteert u:
Interview met Bupatih, de eerste Arthur Kolthof!
[afbeelding]
Hoe lang heb je bij SOP gewerkt?
Van 25 november 2004 tot 23 december 2004.
Hoe ben je in SOP terechtgekomen?
Via irritante usertjes die spamden met "SOP".
Kan je de persoonlijkheid van Arthur omschrijven?
Een man die zich stoer en groot voordoet, maar diep van binnen heeft hij een hart van goud. Alleen laat hij dat haast nooit zien.
Vind je Arthur wel een leuk persoon?
Ja, het was leuk om hem te spelen. Als Arthur heb je veel macht en aanzien en kwam je vaak in het verhaal voor.
Wat is het verschil tussen Arthur en Bupatih?
Groot. Arthur is iemand die overlijken gaat en die weinig vrienden heeft. Bupatih is precies het tegenovergestelde.
Voor de mensen die pas later begonnen met het volgen van SOP: Wat heeft Arthur allemaal meegemaakt in de periode dat jij hem speelde?
Arthur had veel problemen met zijn kinderen. Hij had voortdurend ruzie met Ralf en Joost werd zelfs ontvoerd. Arthur verdacht Esmee van Tellegen ervan, maar had geen bewijs. Uiteindelijk kwamen alle problemen samen in Azië, tijdens de grote overhandiging. Arthur zag zijn leven aan zich voorbij gaan toen Joost het ravijn in donderde…
Wat is het heftigste dat Arthur heeft meegemaakt in de periode dat jij hem speelde?
Dat hij zijn jongste zoon vlak voor zijn ogen het ravijn in zag donderen.
Vond je de sets ook leuk?
Ja. Het was er altijd gezellig. En tussendoor lekker naar de make-up of koffie drinken.
Wat waren de voordelen en de nadelen van het werken bij SOP?
Voordelen:
Salaris, bekendheid bij vrouwelijke fans, en je komt makkelijker bij feestjes en clubs.
Nadelen:
Lange werktijden.
Wat waren je leukste scènes en met wie waren die?
De leukste scènes waren met mijn kinderen. Bijvoorbeeld de scène waarin Ralf (Frey) geld nodig had van mij.
Maakte je veel bloopers?
Nee, ik typte nooit iets verkeerd.
Stel, je mocht voor een week een andere rol spelen, welke zou jij dan hebben gekozen?
Pff... Niemand. Arthur had gewoon de leukste rol.
Bupatih bedankt voor de medewerking![]()
Bij mij ook niet.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:24 schreef haagse_elfje het volgende:
MSN doet het bij mij niet alle twee de versies
FOK doet ook klote
www.freewebs.com/soapsop en dan naar Chatroom en onder je SOP naam inloggen.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:48 schreef haagse_elfje het volgende:
Fok doet het voorlopig weer...
maar MSN is nog steeds helemaal nada
suggesties voor een chat ruimte...IRC what ever?
Tuurlijk wel, het kan ook zonder MSNquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:49 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Geen msn wat nu ? geen sop zeker?
Die doet het niet bij mijquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:51 schreef Orginial het volgende:
[..]
www.freewebs.com/soapsop en dan naar Chatroom en onder je SOP naam inloggen.
Ik zit trouwens in de chatbox van die SOPsite, je moet gewoon wachten tot de balk klaar isquote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:54 schreef Orginial het volgende:
[..]
Uhm, dan maar naar breakout.nl en dan bij VIP room en inloggen onder je sopnaam![]()
Ik wacht al 5 minuten op niks.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:58 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ik zit trouwens in de chatbox van die SOPsite, je moet gewoon wachten tot de balk klaar is![]()
Marjoleinquote:Start
Marjolein kijkt David verbaasd aan. David ziet het meteen en begint meteen enthousiast te praten. "Het is daar zo geweldig, Marjolein" "Ik wil iets doen voor die kinderen daar, hun helpen met de ziektes die daar heersen" "Ik weet zeker, dat jij het fantastisch zou vinden"
Dan realiseert David zich ineens dat Marjolein dan te weten komt wat hij echt van plan is...
"Maar je hoeft natuurlijk niet mee, dat is denk niks voor jouw, nu je zo`n goede baan hebt, nietwaar?"
"Maar ik heb geen werk meer, maar ik wil dit vrijwilligerswerk zo graag doen, zou jij me wat geld kunnen lenen?"
"Sorry, dit gaat allemaal wat snel" zegt David dan en kijkt Marjolein vragend aan. "Nou?"
Shit, dit is niet de bedoeling denkt David inzichzelf. "Denk er eens goed over na, zoals je net al vertelde hoorde ik dat je een vriendin had, je kan haar niet zomaar achterlaten" en dan vertelt hij meer over Jamaica en de problemen van het land. "Als ik jou was zou ik naar je hart luisteren, dat zegt dat je bij Babette, zou heet ze toch? moet blijven!" "Maar ik weet ook dat jij graag die mensen in Jamaica wil gaan helpen, maar dat kan ook op een andere manier.. " Marjolein kijkt hem weer vragend aan. "Ja, kijk nou niet zo raar, je weet wel wat ik bedoel" "Geld storten.." zegt David.quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:07 schreef haagse_elfje het volgende:
Marjolein
Marjolein schrikt in de eerste instantie van wat hij allemaal zegt, ze kijkt naar hem en gaat een stukje achteruit zitten, ze legt haar handen op tafel...
`sinds wanneer kan jij voor mij denken` ze kijkt David Argwanend aan....
`jij denkt dat ik je zomaar opeens geld geef, ik dacht het niet mannetje....weet je wat....`
Marjolein denkt opeens aan Babette maar schud die gedachte gelijk van zich af...
ze bijt op haar onderlip... `ik ga mee....`
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |