Heel goed en nog bedankt.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 01:47 schreef haagse_elfje het volgende:TVP
ben ik goed of ben ik goed?
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:09 schreef Frey het volgende:
Nu moet Ralf het hele weekend op dat spoor staan![]()
Done.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:17 schreef Briggy het volgende:
Je bent er zelf gaan staan hoor
tvp
o ja, er staat nog Irene Kolthoff en misschien kan mijn naam erachter![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
zie bovenste post....quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:46 schreef Orginial het volgende:
@t Elfje; waarom moest ik naar het SOP topic komen?![]()
Is al aangepast gisteravond..quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:09 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zie bovenste post....
achter Marjolein Verbeek staat dat Chantie het nog steeds speelt![]()
![]()
![]()
terwijl ik het al vanaf dag 1 speel...
Je zou met Remco Wittermans kunnen trouwen, en dat Winston in de cliffhanger terugkomt. Dat je doordat Winston is gevlucht, opnieuw verliefd wordt op Remco. Gwen ziet dit niet zitten en probeert contact te maken met Winston, zal het haar lukken? Je ziet het 22 maart ofzo... Maar als Winston terug is, weet niemand dat "de game" verder zal gaan.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 11:06 schreef Woelli het volgende:
Trouwens nu Bar_rel er uit gaat. Wat moet er dan van de bruiloft terecht komen
Maar Winston komt helemaal niet meer terugquote:Op zaterdag 12 februari 2005 12:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Je zou met Remco Wittermans kunnen trouwen, en dat Winston in de cliffhanger terugkomt. Dat je doordat Winston is gevlucht, opnieuw verliefd wordt op Remco. Gwen ziet dit niet zitten en probeert contact te maken met Winston, zal het haar lukken? Je ziet het 22 maart ofzo... Maar als Winston terug is, weet niemand dat "de game" verder zal gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 20:52 schreef Beach het volgende:En neemt het problemen met zich mee voor de familie ??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijkquote:Op zaterdag 12 februari 2005 21:06 schreef Woelli het volgende:
[..]
En neemt het problemen met zich mee voor de familie ??
quote:Op zaterdag 12 februari 2005 14:56 schreef Beach het volgende:
Haagse elfje, wat was er met jou aan de hand aan het eind van het vorige topic?
Eindelijk flink geveegd ofzo?![]()
Ja, anders moest ik maandag weer nieuw topic openen en dan benk stront chagrijnig want tis weer school.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 22:03 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ik kreeg toestemming van Orgi om te gaan baggeren en Elfje is een ding heel goed en dat is baggeren....
Bagger_Elfjequote:Op zondag 13 februari 2005 00:42 schreef haagse_elfje het volgende:
daarvoor hebben jullie een bagger elfje
Ik ookquote:Op maandag 14 februari 2005 11:18 schreef haagse_elfje het volgende:
moi
het meest geweldige mooiste he he ikke dus,.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door digispeed op 14-02-2005 19:18:54 ]De wereld is wat iemand eigenlijk wil zien
Yvette nadert de spoorwegovergang en gelooft haar ogen niet,quote:Op maandag 14 februari 2005 21:04 schreef Frey het volgende:
Ralf ziet de 2 lichten op hem afkomen: ze worden steeds groter...
Elisa Beutingaquote:Op maandag 14 februari 2005 21:11 schreef Orginial het volgende:
Elisa Beutinga
Elisa zit aan de keukentafel en krast wat in een boek.Ze tekent een hartje met een E en een J. Elisa en Joost, voor altijd. Ze besluit hem een bezoekje te brengen en pakt haar handtasje. Even later valt de deur in het slot en is Elisa op weg naar Joost.
Cody pakt zijn mobiele telefoon op hij zit nog steeds in die kamer ''Hallo met Cody ''quote:Op maandag 14 februari 2005 21:17 schreef Poezzy het volgende:
Iris zit op haar kamer,ze verveelt zich.Plots denkt ze aan Cody,er rolt een traan over haar wang.Ze ziet de telefoon liggen,pakt hem en draait het mobiele nummer van Cody..
"Hey,met Iris." zegt ze.quote:Op maandag 14 februari 2005 21:18 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Cody pakt zijn mobiele telefoon op hij zit nog steeds in die kamer ''Hallo met Cody ''
Arthur loopt naar haar toe en stelt zich voor "Dag juffrouw" en geeft haar een zoen op haar hand....quote:Op maandag 14 februari 2005 21:14 schreef digispeed het volgende:
Frederique loopt in Hotel Le Foque waar ze een bespreking heeft met een leverancier in zijde stoffen. Helaas is haar afspraak wat laat en moet ze noodgedwongen wachten aan de bar.
Haar oog valt om een keurige aantrekkelijk , al wat oudere man aan de hoek van de bar.
Ze ziet dat ook de man naar haar kijkt en ze lacht vriendelijk en geeft een knipoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |