abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25235020

Cast van de forumsoap SOP

Studentenhuis & Cafe: De Jage
Yacinto Jelden - Tha_T
Cody Lebeau - El_Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy
Lizzie van Tellegen - Nano

Familie Kolthof
Arthur Kolthof - Perrow
Yvette Kolthof - Brigitte
Joost Kolthof - Orginial
Winston Kolthof - Bar_rel
Tara [...] - Woelli
Gwen [...] - Arjanne

Familie Beutinga
Ellen Beutinga - Airelle
Rolf Beutinga - Wilbert87
Sander Beutinga - Devid
Elisa Beutinga - Beautygirl

Familie Lebeau
Meary Lebeau - ...
David Lebeau - ...
Cody Lebeau - Maikel
Jemena Lebeau - Poezzy

Familie de Graaf
Desiree de Graaf - *Onbekend*
Tara de Graaf - Woelli
Richard de Graaf - Beach

Wat vooraf ging in SOP
SOP #1: Joost,Cody en de computerinbraak!
SOP #2: Arthur Kolthof vs Esmee van Tellegen!
SOP #3: Ralf en zijn drugspraktijken
SOP #4: Winston,Tara en de zoektocht naar Joost!
SOP #5: De terugkeer van David Lebeau
SOP #6: Lizzie,het aanstormend model!
SOP #7: Kiest Rolf voor Ellen of voor Babette?
SOP #8: Kerst in Fokdam én Azie!
SOP #9: De kleine van Cody en Lizzie
SOP #10: De opbloeiende liefde tussen Elisa en Joost!
SOP #11: De zelfmoordpoging van Cody Lebeau!
SOP #12: Babette,De nieuwe directrice van het AZF
SOP #13: De dood van het kindje van Lizzie en Cody
SOP #14: Zal Ralf ooit achter de waarheid komen?!
SOP #15: Elisa gaat voor Xashion!
SOP #16: De komst van Patricia Kolthof
SOP #17: Het project van Marjolein in Jamaica!
SOP #18: Yvette Kolthof neemt de touwtjes in handen!
Check www.soapsop.tk voor meer informatie.

[ Bericht 10% gewijzigd door Orginial op 25-02-2005 22:29:11 ]
pi_25235126
TVP
pi_25235183
T to the VP
  donderdag 24 februari 2005 @ 18:51:21 #4
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_25236501
Dus vanavond gewoon weer sop?
pi_25236513
Ja! We gaan vanavond weer soppen!
pi_25237432
Jeuh!
de groeten :P
pi_25237644
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 18:51 schreef Woelli het volgende:
Dus vanavond gewoon weer sop?
Correct en tevens juist...
pi_25238969
Start

Het is inmiddels al donker en Joost staat met zijn spullen bij de voordeur. "Dag pap, ik zal dit huis wel gaan missen" zegt Joost zachtjes. "En jouw ook natuurlijk" en hij geeft Arthur een hand.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:12:45 #9
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239044
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Start

Het is inmiddels al donker en Joost staat met zijn spullen bij de voordeur. "Dag pap, ik zal dit huis wel gaan missen" zegt Joost zachtjes. "En jouw ook natuurlijk" en hij geeft Arthur een hand.
Arthur kijkt een beetje bedroeft...
"Ik ga jou ook missen hoor jongen" en geeft hem een knipoog...
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25239077
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur kijkt een beetje bedroeft...
"Ik ga jou ook missen hoor jongen" en geeft hem een knipoog...
"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.
pi_25239090
Winston....
Winston....
Winston....

Dan schrikt Frank wakker, hij word wakker in de tram. Zijn zoektocht naar Winston duurt hem nu al te lang. Volgens Babette moest ik eerst naar Tara maar daar had Frank geen zin in. Hij wou het meteen geregeld hebben..
pi_25239125
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston....
Winston....
Winston....

Dan schrikt Frank wakker, hij word wakker in de tram. Zijn zoektocht naar Winston duurt hem nu al te lang. Volgens Babette moest ik eerst naar Tara maar daar had Frank geen zin in. Hij wou het meteen geregeld hebben..
Winston.....
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:17:38 #13
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239146
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.
Arthur zwaait nog snel... maar Joost is al uit het zicht..
Je verwacht hier een stoere tekst. Ik weet dat je dat wilt. Ik weet dat je erop geilt.
pi_25239182
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:

[..]

Arthur zwaait nog snel... maar Joost is al uit het zicht..
Even later komt Joost bij de Jage aan en helpt Edward hem naar binnen. "Bedankt voor alles,Edward" en dan rijdt hij naar binnen. "Gelukkig hebben ze hier een lift" en hij gaat naar de boven-etage. Daar aangekomen komt Yacinto hem al tegemoet. "Hey makker" en ze geven elkaar een hand. "Ik ga even naar me kamer, we gaan zo wel even relaxen" en dan gooit Joost lachend zijn koffer op de bank.
pi_25239207
Jemena heeft ondertussen ook haar koffers en word door een taxi naar de Jage gebracht."Wat staat me nu weer te wachten?" denkt ze.Ze hoopt wel dat het een beetje gezellig word,maar Jemena is er positief op!
pi_25239218
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:16 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston.....
Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.

''Mag ik u kaartje aub meneer?''

Winston heeft helemaal geen kaartje, hij heeft het gevoel dat hij net wakker is van een lange reis. Hij kijkt naar zijn lichaam, het enigste wat hij draagt is broek met een tshirt. Geen schoenen geen sokken.

''Sorry meneer heb ik niet'''

Winston wordt uit de tram getrapt, dan probeert hij weer wat te lopen. Maar zijn voet doet zeer, hij kijkt naar beneden en ziet een gapende wond om zijn enkel....''hoe?''
pi_25239268
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef Poezzy het volgende:
Jemena heeft ondertussen ook haar koffers en word door een taxi naar de Jage gebracht."Wat staat me nu weer te wachten?" denkt ze.Ze hoopt wel dat het een beetje gezellig word,maar Jemena is er positief op!
Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.
pi_25239304
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.
"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..
pi_25239352
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..
Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"
pi_25239358
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.

''Mag ik u kaartje aub meneer?''

Winston heeft helemaal geen kaartje, hij heeft het gevoel dat hij net wakker is van een lange reis. Hij kijkt naar zijn lichaam, het enigste wat hij draagt is broek met een tshirt. Geen schoenen geen sokken.

''Sorry meneer heb ik niet'''

Winston wordt uit de tram getrapt, dan probeert hij weer wat te lopen. Maar zijn voet doet zeer, hij kijkt naar beneden en ziet een gapende wond om zijn enkel....''hoe?''
De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.
pi_25239394
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:

[..]

De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.
Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:32:47 #22
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239418
Remy zit in de taxi op weg naar Fokdam om een oude vriendin van hem op te zoeken en hij belt haar......tuutt....tuut...
pi_25239424
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"
"Oke " Jemena begint zich al thuis te voelen.
pi_25239459
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:33 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Oke " Jemena begint zich al thuis te voelen.
"Oke, is goed" en ze gaan voor de TV zitten samen met Yacinto. Joost wil op de rode bank gaan zitten maar Jemena is hem voor. "Oprotten trut!" en hij kijkt Jemena kwaad aan. "Sorry, ik eh bedoelde het niet zo"
pi_25239480
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.
Winston loopt naar een verkeersbordje toe. Hij ziet dat een tankstation 500 meter verder is. Hij besluit er naar toe te lopen. Eenmaal gearriveerd loopt hij naar het toillet. Hij bukt voor over om zijn gezicht te wassen. En dan kijkt hij in de spiegel. Hij schrikt...

''Wat is er met me gezicht? Wie ben ik ?'''

Winston rent de wc uit, hij kan zich niet meer herrineren hoe hij heet...
pi_25239504
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:34 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Oke, is goed" en ze gaan voor de TV zitten samen met Yacinto. Joost wil op de rode bank gaan zitten maar Jemena is hem voor. "Oprotten trut!" en hij kijkt Jemena kwaad aan. "Sorry, ik eh bedoelde het niet zo"
Jemena kijkt kwaad terug vanonder haar wimpers en fluistert iets onverstaanbaars.Vervolgens sloft ze van de bank af en gaat in een andere stoel zitten.
pi_25239537
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:37 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Jemena kijkt kwaad terug vanonder haar wimpers en fluistert iets onverstaanbaars.Vervolgens sloft ze van de bank af en gaat in een andere stoel zitten.
"Sorry, ik bedoelde het niet zo" maar Jemena luistert al niet meer. "Najah, dat begint al lekker" en hij graait in een bak met popcorn...
pi_25239554
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:35 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston loopt naar een verkeersbordje toe. Hij ziet dat een tankstation 500 meter verder is. Hij besluit er naar toe te lopen. Eenmaal gearriveerd loopt hij naar het toillet. Hij bukt voor over om zijn gezicht te wassen. En dan kijkt hij in de spiegel. Hij schrikt...

''Wat is er met me gezicht? Wie ben ik ?'''

Winston rent de wc uit, hij kan zich niet meer herrineren hoe hij heet...
Winston...?

Frank zit in de tram, plotseling begint de tram te schudden. Hij kijkt naast zich hij ziet een vrouw glunderen. De vrouw lacht terwijl Frank doodsangst uitstraalt. De tram lijkt zich te ontsporen, dan gebeurt het onmogelijke, de tram ontspoort en rijdt regelrecht in op een boerendorp....dan komt de tram tot stilstand. De vrouw naast Frank lacht nog steeds....''Kijk eens naar je voet'' begint de vrouw. Dan ziet Winston bij zijn enkel een enorme gapende wond....
pi_25239572
Lizzie neemt haar telefoon op."Remy?Jij?Dat is lang geleden!"
pi_25239608
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Sorry, ik bedoelde het niet zo" maar Jemena luistert al niet meer. "Najah, dat begint al lekker" en hij graait in een bak met popcorn...
Jemena houd zich verder stil..
pi_25239613
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:39 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt naar de keuken en pakt een fles cola. "Yacinto, wat wil jij drinken?" "Ook een colaatje ofniet?" maar Joost weet toch al zeker dat Yacinto een biertje wil en pakt er een voor hem. "Jemena, wat wil jij drinken?"
pi_25239638
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:44 schreef Orginial het volgende:

[..]

Joost rijdt naar de keuken en pakt een fles cola. "Yacinto, wat wil jij drinken?" "Ook een colaatje ofniet?" maar Joost weet toch al zeker dat Yacinto een biertje wil en pakt er een voor hem. "Jemena, wat wil jij drinken?"
"Eeh,doe maar cola!" zegt ze terug.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:46:17 #33
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239649
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:42 schreef Nano het volgende:
Lizzie neemt haar telefoon op."Remy?Jij?Dat is lang geleden!"
"Hee Liz...alles goed dan?zeker lang geleden...Hee ik ben teovallig in de buurt van Fokdam en vroeg me af heb jij misschien nog woonruimte voor me..."
pi_25239685
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:40 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Winston...?

Frank zit in de tram, plotseling begint de tram te schudden. Hij kijkt naast zich hij ziet een vrouw glunderen. De vrouw lacht terwijl Frank doodsangst uitstraalt. De tram lijkt zich te ontsporen, dan gebeurt het onmogelijke, de tram ontspoort en rijdt regelrecht in op een boerendorp....dan komt de tram tot stilstand. De vrouw naast Frank lacht nog steeds....''Kijk eens naar je voet'' begint de vrouw. Dan ziet Winston bij zijn enkel een enorme gapende wond....
Bij het tankstation vindt Winston een blauw doosje, hij opent het....hij ziet de naam Frank staan. Frank..ik heet Frank.....
pi_25239690
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:45 schreef Poezzy het volgende:

[..]

"Eeh,doe maar cola!" zegt ze terug.
"Oke is goed" en dan ineens ziet hij op het keukenkastje de slaappillen van Yacinto liggen. "Ach ééntje kan geen kwaad, dan kan ik ongestoord met Yacinto een echte stoere mannenfilm kijken" denkt Joost. En hij pakt de strip en drukt er een pil uit, in de cola van Jemena en brengt de cola naar haar toe. "Alsjeblieft, Jemena"
pi_25239748
"Eh Ja! Woonruimte waar je direct terecht kan zelfs!"Hailie begint te huilen."Sst!"
pi_25239762
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:48 schreef Orginial het volgende:

[..]

"Oke is goed" en dan ineens ziet hij op het keukenkastje de slaappillen van Yacinto liggenn. "Ach ééntje kan niet kwaad, dan kan ik ongestoord met Yacinto een echte stoere mannenfilm kijken" denkt Joost. En hij pakt de strip en drukt er een pil uit, in de cola van Jemena en brengt de cola naar haar toe. "Alsjeblieft, Jemena"
Jemena vermoed niks en drinkt het op.Na 10 minuten voelt ze zich opeens heel moe worden."Ik ga slapen,ben moe,tot morgen!" zegt ze, en ze gaat direct naar haar kamer zonder een reactie af te wachten.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:52:36 #38
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239775
Remy begint te lachen...
"Echt waar dat meen je niet!ik laat me nu meteen afzetten.Waar is het..?"
pi_25239846
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:51 schreef Poezzy het volgende:

[..]

Jemena vermoed niks en drinkt het op.Na 10 minuten voelt ze zich opeens heel moe worden."Ik ga slapen,ben moe,tot morgen!" zegt ze, en ze gaat direct naar haar kamer zonder een reactie af te wachten.
"Mooi, die is weg" en hij rijdt naar de koelkast en haalt er een biertje uit. "Proost jongen, dat er maar snel een mooie meid hier mag komen, want deze is niks" en dan ineens staat Gwen in de deuropening. "Halee-loeja" en hij bekijkt haar eens goed, hij had haar al eerder gezien, maar door zijn traumatisering was het hem niet opgevallen dat ze zo mooi was. Hij rijdt naar toe en kust haar hand. "Aangenaam mooie vrouw, ik ben Joost" en dan schiet Yacinto in de lach en gooit een kussen tegen zijn hoofd aan. "Auhauw" lacht Joost en dan schieten ook Gwen in de lach en ploffen ze weer op de bank. "Hehe, waar waren we" en Joost slaat een arm om Gwen heen. "He,gezellig vind je niet?"
pi_25239924
"De Jage!Dat is een café met woongelegenheid!"
  donderdag 24 februari 2005 @ 22:00:43 #41
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25239946
"Oke is goed, ik kom er direct aan!"
pi_25239962
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:00 schreef Perrow het volgende:
"Oke is goed, ik kom er direct aan!"
"Hey Lizzie, wat hoor ik nou?" "Weer een nieuwe huisgenoot?" "Is het een chickie?"
pi_25240016
"Jammer voor jou!Het is een jongen.Ik ken hem van vroeger."Lizzie ziet dat Joost's zijn gezicht betrekt."Maar je hebt nou toch al een mooie dame!"
pi_25240080
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
"Jammer voor jou!Het is een jongen.Ik ken hem van vroeger."Lizzie ziet dat Joost's zijn gezicht betrekt."Maar je hebt nou toch al een mooie dame!"
"Ja, en dat is Gwen" en hij knijpt in haar kont. Dan ineens krijgt hij een pets in zijn gezicht. "Nou, sorry hoor" en Gwen loopt naar de ijskast, maar Joost kan niet zien wat ze pakt. Ineens komt Gwen op zijn schoot zitten en maakt een knoopje van zijn shirt open. "Hmmm, wat ben jij van plan?" vraagt Joost die helemaal verbaasd is. "Dit!" en ze gooit twee ijsklontjes over zijn blote buik. "Aaah dat is kou-houd!" en Joost gilt het uit. "Daar koel je van af, jongeman" en dan gaan Lizzie en Gwen lachend naar hun kamer. "Meiden..." en Yacinto schudt zijn hoofd en kijkt lachend naar Joost die versteend is van de kou...

Cliffhanger
pi_25240318
Sorry Tom voor mijn reactie in het vorige SOPtopic
Ik dacht dat het voorgoed gestopt was.
Ik zie dit nieuwe deel nu pas
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_25248299
Goeie aflevering hoor 14.gif
pi_25251734
Start
De volgende ochtend zit Joost de krant te lezen terwijl Lizzie koffie zet. "Is Yacinto al wakker?" maar op het moment dat Joost het vraagt, komt Yacinto binnen sloffen. "Goedemorgen Yacinto" zegt Joost lachend en pakt een croissantje. "Komt vandaag die nieuwe huisgenoot, Lizzie?"
pi_25251787
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 21:47 schreef bar_rel het volgende:

[..]

Bij het tankstation vindt Winston een blauw doosje, hij opent het....hij ziet de naam Frank staan. Frank..ik heet Frank.....
Frank besluit om nieuwe kleding te kopen, hij bezoekt het winkeltje bij het tankstation en gaat naar het toilet bij het tankstation. Hij kijkt in de spiegel, hij trekt zijn tshirt uit en ziet op een label de naam Winston staan. Hij heeft geen enkel idee wie dat is. Hij trekt ze splinternieuwe tshirt aan. Hij gooit de oude weg en hij gaat naar een wc hokje, hij kleedt zich daar verder om. Uiteindelijk buiten straalt de zon op ze gezicht. Hij hoort de vogels tjilppen en hij kijkt om zich heen, daar Fokdam laat ik daar maar eens heen gaan....
pi_25251788
Lizzie giet de koffie per ongeluk over de rand van het glas."Hè verdomme!Eh....Remy?"Joost knikt."Ja die komt vandaag,als hij het tenminste kan vinden"zegt Lizzie lachend.Ze zet de pot koffie op de ontbijttafel.
  vrijdag 25 februari 2005 @ 16:22:38 #50
109939 Perrow
Arthur Kolthof.
pi_25251824
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 16:20 schreef Nano het volgende:
Lizzie giet de koffie per ongeluk over de rand van het glas."Hè verdomme!Eh....Remy?"Joost knikt."Ja die komt vandaag,als hij het tenminste kan vinden"zegt Lizzie lachend.Ze zet de pot koffie op de ontbijttafel.
Dan ineens komt er iemand de trap op met zijn koffers en valt Lizzie in de armen. "Meissie, wat ben je groot geworden!" en dan kletsen ze honderuit. Hij ziet dat Joost en Yacinto hem vreemd aankijken. "Ik zal me even voorstellen, Remy Valkenhagen!" en hij schudt de jongens de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')