quote:Op donderdag 24 februari 2005 18:51 schreef Woelli het volgende:
Dus vanavond gewoon weer sop?
Arthur kijkt een beetje bedroeft...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:08 schreef Orginial het volgende:
Start
Het is inmiddels al donker en Joost staat met zijn spullen bij de voordeur. "Dag pap, ik zal dit huis wel gaan missen" zegt Joost zachtjes. "En jouw ook natuurlijk" en hij geeft Arthur een hand.
"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:12 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur kijkt een beetje bedroeft...
"Ik ga jou ook missen hoor jongen" en geeft hem een knipoog...![]()
Winston.....quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:15 schreef bar_rel het volgende:
Winston....
Winston....
Winston....
Dan schrikt Frank wakker, hij word wakker in de tram. Zijn zoektocht naar Winston duurt hem nu al te lang. Volgens Babette moest ik eerst naar Tara maar daar had Frank geen zin in. Hij wou het meteen geregeld hebben..
Arthur zwaait nog snel...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:14 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Nou, dan ga ik maar" en Arthur rijdt Joost naar de taxi. "Dag pap.." en dan stapt hij in en rijdt de taxi naar de Jage, op naar Joost zijn nieuwe leven.
Even later komt Joost bij de Jage aan en helpt Edward hem naar binnen. "Bedankt voor alles,Edward" en dan rijdt hij naar binnen. "Gelukkig hebben ze hier een lift" en hij gaat naar de boven-etage. Daar aangekomen komt Yacinto hem al tegemoet. "Hey makker" en ze geven elkaar een hand. "Ik ga even naar me kamer, we gaan zo wel even relaxen" en dan gooit Joost lachend zijn koffer op de bank.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:17 schreef Perrow het volgende:
[..]
Arthur zwaait nog snel...maar Joost is al uit het zicht..
Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.quote:
Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:20 schreef Poezzy het volgende:
Jemena heeft ondertussen ook haar koffers en word door een taxi naar de Jage gebracht."Wat staat me nu weer te wachten?" denkt ze.Ze hoopt wel dat het een beetje gezellig word,maar Jemena is er positief op!
"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:23 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost zit op zijn kamer als Jemena binnekomt. "Hoi, Jemena.." "Zullen we een filmpje gaan kijken met Yacinto?" "Dit is een hele goede" en hij graait in zijn koffer en pakt er wat DVD`s uit.
Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:25 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Euh,sure" zegt ze.Ze kijkt om zich heen.Nog vol indrukken..
De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:21 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Winston word wakker in de de tram. Hij ziet de condacteur langs komen.
''Mag ik u kaartje aub meneer?''
Winston heeft helemaal geen kaartje, hij heeft het gevoel dat hij net wakker is van een lange reis. Hij kijkt naar zijn lichaam, het enigste wat hij draagt is broek met een tshirt. Geen schoenen geen sokken.
''Sorry meneer heb ik niet'''
Winston wordt uit de tram getrapt, dan probeert hij weer wat te lopen. Maar zijn voet doet zeer, hij kijkt naar beneden en ziet een gapende wond om zijn enkel....''hoe?''
Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
De condacteur steekt ze middelvinger uit naar Winston, en gaat weer naar zijn coupe. ''Lul'' denkt Winston..hij kijkt op het bordje waar hij zit. Hij merkt op dat het niet ver weg is, hij zal zijn leven weer op kunnen pakken.
"Oke "quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:28 schreef Orginial het volgende:
[..]
Joost houdt Jemena een DVD voor. "Wat dacht je van deze?"
"Oke, is goed" en ze gaan voor de TV zitten samen met Yacinto. Joost wil op de rode bank gaan zitten maar Jemena is hem voor. "Oprotten trut!" en hij kijkt Jemena kwaad aan. "Sorry, ik eh bedoelde het niet zo"quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:33 schreef Poezzy het volgende:
[..]
"Oke "Jemena begint zich al thuis te voelen.
Winston loopt naar een verkeersbordje toe. Hij ziet dat een tankstation 500 meter verder is. Hij besluit er naar toe te lopen. Eenmaal gearriveerd loopt hij naar het toillet. Hij bukt voor over om zijn gezicht te wassen. En dan kijkt hij in de spiegel. Hij schrikt...quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:30 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ondertussen in de tram waar Winston in zat zit Frank nog steeds. Frank zit gefrusteerd te kijken waarom de tram nou stopte. Hij kijkt achteruit en ziet een man mank lopen, niet wetende dat hij zijn doel bijna had bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |