quote:
Ik moet zeggen dat ik ook geen enorme fan was van die muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat mooie, stoere muziek!
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Maywood - Rioquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
10 jaar geleden was ik 7, 8 jaar oud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, in Afrika vechten ze om een topic te kunnen openen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef BVO het volgende:
Vakantie is voor het plebs.
Wat een ommeslag opeens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het hier ( Godver! Captain Jack is dood ) al, maar toen geloofde ik het nog niet..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En nu wordt het gewoon ronduit sneu.![]()
www.habbohotel.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Dat maak ik nog altijd zélf wel uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef BVO het volgende:
*gniffel* is trouwens alleen voor Tania..
quote:Daar Vliegende Panters - 28 okt-dec 2005
Eind oktober komen de Vliegende Panters terug met 'Daar Vliegende Panters II', een nieuwe serie sketches. Bij de VARA op Nederland 3.
Ik hoef de plek niet te zien waar Hind met haar KEIharde schijf speelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten tochquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten toch![]()
JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:56 schreef Zhenar het volgende:
[..]
JA EN IK EEN SKYDIVENDE OLIFANT, MAAR WE KUNNEN NIET ALLEMAAL KRIJGEN WAT WE WILLEN, LUL!!!@!1!!!!!!!12!!!!
![]()
!!1!!!!!!~@112
![]()
!!3!!!!
!!!1!!!
![]()
![]()
rr ;r:r ;
![]()
En je punt is...?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, de Skydivende Olifanten zijn geen grappige cabaretiers!![]()
![]()
!@!!@!:!(
!32!!
En de Vliegende Panters wel.![]()
![]()
![]()
^:Ô+
![]()
![]()
Ik vind het al helemaal niet leuk meer!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Grapje
Voor 15 euro is die van jou..
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden.quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:19 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat ik dus een van de Vliegende Panters wil worden..
Dat heb ik gisteren nog op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Dat is geen punt. Dat is een vliegtuig.
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Heb jij Nano ooit zulke woorden zien gebruiken ?quote:
Spoiler = Spoiler.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 20:37 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Kan je op fok ook een IP ban krijgen?
Paradise Hotel #2 [Centraal]![]()
Dat het Nano niet is dus dan is het dat addergebroed van een originialquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 21:34 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat is het probleem, Maikel?
Ik bedoel, nee, objectief is de OP niet, maar ze heeft wel gelijk. Ik wil graag in Sarah's mol kotsen.
Ik dacht de man van...quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:51 schreef Bupatih het volgende:
Ik wil later een Vliegende Panter worden.
Ja klopt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |