quote:
Ik moet zeggen dat ik ook geen enorme fan was van die muziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
10 jaar geleden was dat mooie, stoere muziek!
Nee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziekquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Bupatih het volgende:
Maywood - Rioquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
10 jaar geleden was ik 7, 8 jaar oud.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Captain Jack muziek was typische kindermuziek
Tien jaar geleden was jij nog geen tien, toch? Dan moet je muzieksmaak nog evolueren.
Toen ik tien was, was ik fan van Vader Abraham en de Smurfen, Don Mercedes en Maywood.
Oh... en ook van Blondie, dat dan weer wel.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:42 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff, in Afrika vechten ze om een topic te kunnen openen.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:14 schreef BVO het volgende:
Vakantie is voor het plebs.
Wat een ommeslag opeens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag het hier ( Godver! Captain Jack is dood ) al, maar toen geloofde ik het nog niet..
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:14 schreef BVO het volgende:
[afbeelding]
Hind leest FOK! altijd met een glimlach!
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:21 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
En nu wordt het gewoon ronduit sneu.![]()
www.habbohotel.nlquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Dat maak ik nog altijd zélf wel uit.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:30 schreef BVO het volgende:
*gniffel* is trouwens alleen voor Tania..
quote:Daar Vliegende Panters - 28 okt-dec 2005
Eind oktober komen de Vliegende Panters terug met 'Daar Vliegende Panters II', een nieuwe serie sketches. Bij de VARA op Nederland 3.
Ik hoef de plek niet te zien waar Hind met haar KEIharde schijf speelt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:25 schreef BVO het volgende:
[..]
Wees eens dankbaar dat Hind mij deze exclusieve foto toegestuurd heeft om hier te plaatsen!!!!!!!
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten tochquote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 19:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Je hebt je wel aangemeld om met Hind te kunnen chatten toch![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |