quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:28 schreef BVO het volgende:
Francesco 'Captain Jack' Guterrez overleden.
.
Een beetje artistieke vrijheid mag wel hoor. Je gaat je toch niet alleen houden aan wat anderen hebben voorgeschreven?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Een poging tot.
Maar het gaat me meer om de humor, want als er een ding is waar ik niet oplet, dan zijn het wel rijmschema's.
Da's ook weer waar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:36 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Een beetje artistieke vrijheid mag wel hoor. Je gaat je toch niet alleen houden aan wat anderen hebben voorgeschreven?
Hihi.quote:Wat ik las vond ik wel aardig. Leuker dan al die saaie rotgedichten waar ik op de middelbare school aan blootgesteld ben.
Ik wacht op je eerste dichtbundel.![]()
Eentje voor mij?quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:39 schreef Bupatih het volgende:
Ooit komt er eentje.
In een oplage van 2 stuks.
Wat is daarmee?quote:
quote:
Ik kan hem wel voor je verkleinen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 17:54 schreef Copycat het volgende:
Hoi!
Dank voor alle reacties in mijn splinternieuwe fotoboek.
Probeerde net een foto te plaatsen, maar die is veel te groot... dus daar moet ik nog even op studeren.
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:04 schreef BVO het volgende:Tanja
.
Tanja: "Lieske was om de 5000 euro reden. Jij bent bij mij als derde omdat je geen deksel op de boter deed. Misschien nomineer ik de volgende keer wel omdat iemand niet kan zingen."
Nathalie: "Volgens mij doe ik altijd de deksel op de boter"
Tanja: "In het begin niet"
Nathalie: "Ik dacht dat het was omdat ik jou heb genomineerd"
Tanja: "Dat heeft er niets mee te maken"
Nathalie, lachend: "Dus omdat ik in de eerste week de deksel niet op de boter deed...."
Alsof jullie wat anders van mij gewend zijn.quote:
10 jaar geleden was dat mooie, stoere muziek!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:10 schreef Svensational het volgende:
Captain Jack.. Wat een baggermuziek maakte die vent zeg.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |