Nee man Kevin treed op met Adjequote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef pberends het volgende:
Nou, Idols is een stuk boeiender dan De Leeuw dit keer.
Adje rulez, nu alleen nog een eigen programma voor hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:46 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Nee man Kevin treed op met Adje
![]()
Haha en nu herken de homoquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 20:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Adje rulez, nu alleen nog een eigen programma voor hem.
quote:
Nee, jij?quote:
He Buup wanneer ben jij jarig?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:26 schreef Bupatih het volgende:
Ja, jij?
Nee, denk het niet, anders had je het wel gehoord in de media. Dit zal breeduit gemeten worden in het nieuws als het eenmaal zo ver is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:30 schreef Airelle het volgende:
Weet iemand hier (pberends bijvoorbeeld) of het wetsvoorstel van Mevr. Verdonk om op sommige plekken burqa's te verbieden er al door is in de kamer???????
bvd.
Dan heeft wikipedia het dus fout!!!quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, denk het niet, anders had je het wel gehoord in de media. Dit zal breeduit gemeten worden in het nieuws als het eenmaal zo ver is.
quote:In oktober 2005 diende de Nederlandse minister van Vreemdelingenzaken & Integratie Rita Verdonk een wetsvoorstel in om in sommige publieke plaatsen de burka te verbieden. Het wetvoorstel kreeg steun van een meederheid van de de Tweede Kamer, hoewel coalitiepartij D'66 er op tegen was.
Nee gewoon...ik verveelde me en dacht een felle discussie uit te lokken tussen jouw vader en moeder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:41 schreef Bupatih het volgende:
Morgen, Dada. Hoezo?
Misschien heb ik het fout, maar er is toch alleen een artikel in het nieuws geweest dat Verdonk een verbod onderzoekt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:43 schreef Airelle het volgende:
[..]
Dan heeft wikipedia het dus fout!!!
Dat dacht ik al.... onbetrouwbare site.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |