Maakt drank ook de mods kapot ?quote:Op zondag 12 februari 2006 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
Drank maakt meer kapot....
Je bent trouwens wakker?quote:Op zondag 12 februari 2006 23:10 schreef rubbereend het volgende:
eigenlijk is het liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken!
maargoed dit topic is feedback
Is het wel jouw profielquote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Beschouw het volgende:
In Transfergeruchten #61: Beter met bronvermelding plaatst King of Kool een post met een verwijzing naar mijn profiel. Ben ik niet blij mee.![]()
ja erg vervelend, het is weg.quote:Op maandag 13 februari 2006 22:23 schreef Beschouw het volgende:
In Transfergeruchten #61: Beter met bronvermelding plaatst King of Kool een post met een verwijzing naar mijn profiel. Ben ik niet blij mee.![]()
ik kwam ook uit in mijn eigen profiel daarna heb ik het maar meteen weggehaald.quote:
Gheghe,quote:Op zaterdag 18 februari 2006 00:54 schreef DutchGooner het volgende:
FC Den Bosch #40 - Toch nog kampioen..?
Te laat.,mag dicht dus
ok, hij stond opeens niet meer in mijn actieve topicsquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er even naar vragen, is iets misgegaan met het posten bij mij.
Ik heb er een gastslotje op gezet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
KUTKANKERJODEN!!!!11!1!1!!einszweidrei!1123!!!1!Undostres!!1
Hallo
Ik deed niets hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat het een dubbeltopic was, is bliksemsnel hersteld.
En dank Snakey.
Graag gedaan. Zie [VBL] voor mijn opmerking hierover.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat het een dubbeltopic was, is bliksemsnel hersteld.
En dank Snakey.
En bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Ja sorry. Niemand opende de nieuwe en in alle spanning had ik geen tijd/zin om een goede TT te maken.![]()
Nee hoor, zat alleen niet zo te wachten op meer gedoe daarover. Snappie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Het was Tong maar. Kwam het verkeerd over ?
die PIquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar valt altijd nog wat van te leren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
ik bedoel, waar zijn die andere mods nou weer als je ze nodig hebt. Ik bedoel wie gaat er nou naar een CL match van PSV, fok!ken is toch veel belangrijker.
Welnee, wordt 'ie hard van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan laten ze Vaduz, die toch al labiel was na zijn bezoek aan het keldertje, alleen achter... Tsjah dat is vragen om problemen natuurlijk.. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden de modjes Yeahinho de jankert willen verzoeken om te stoppen met janken?
He ja, dat dat nu pas opvalt. Een samensmelting wordt geregeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zijn er 2 Huntelaar topics?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:volgens mij komt er elk Den Bosch topic iemand Yeahinho klagen over de TT
Fok! ontkent de holocaust??quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Henk: geuzennamen staan we oogluikend toe, maar refereren aan WOII mag niet.
Was me nooit opgevallenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij bestaat al een flinke tijd hoor.![]()
Maar we zijn bezig met updaten.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
]Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230
Kunnen deze beiden heren toegevoegd worden aan het plattegrondje in:quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
OK bedankt, dan zal ik het plattegrondje in het topic zelf ff vragen etc.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Tyler..Durden is wel toegevoegd aan jullie lijstje!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
just wondering... iemand in staat om de correcte link naar de SC Heerenveen-website te plaatsen in 't topic 'handige voetbal-linkjes'? 't moet natuurlijk www.sc-heerenveen.nl zijn ipv nu www.scheerenveen.nl
maar dat het er al bijna 2,5 jaar fout staat zonder dat het iemand ooit is opgevallen...![]()
nah, eerder om te huilen....quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Tyler..Durden is wel toegevoegd aan jullie lijstje!
Het was mijn idee en ik heb ook het eerste ontwerp gemaakt, maar daarna kwam iemand anders met een ontwerp dat mooi bij de banner paste. Die heb ik dus niet gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Suijk het volgende:
Als ik zo die vorige topics even lees, is het volgens mij brighton die het heeft gemaakt!
[Centraal] afgelastingen (amateurvoetbal)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Het amateurvoetbal alweer afgelast?
niet echt een apart topic waard lijkt me
Neequote:Op maandag 6 maart 2006 11:57 schreef Suijk het volgende:
Zou je dat echt willen?
nouja, ik vind het erg prettig en gebruik je lijst regelmatig, hij staat ook in het handige linkjes topic.quote:Is het trouwens nog nodig dat ik er mee door ga?
Ok bedankt, ik zal het in het topic zelf aan de maker vragen!quote:Op maandag 6 maart 2006 16:30 schreef rubbereend het volgende:
beide heren zijn toegevoegd aan de lijst, maar ik kan ze niet toevoegen aan de plattegrond dat moet de maker zelf doen. Als het aangepast is zal ik hem in de OP zetten.
Het gaat alleen om de topics die normaal ook in de lijst zouden staan, dus niet allemaal. Lijkt het je dan wat?quote:Op maandag 6 maart 2006 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
En die moeten allemaal bóven de slotjes komen?
Timmy is er nog nooit geweest. Als die gast überhaupt al ooit in een voetbalstadion is geweest.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zie je het zelf in, op wat 'je hoofd' en 'kneusje' zie ik niet zoveel om weg te halen. Timmy geeft gewoon z'n mening over het FCDB stadion, jij haakt er alleen onvolwassen op in.
en nu dit verhaal even bij de buren van Hools vertellenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:15 schreef appelsientje het volgende:
Heb dus net een 3 daagse wandeltoch overleefd... men dat was echt loodzwaar!! Maar wel super mooi... lekker over de bergen gelopen
Ik herkende je bijna nietquote:Op maandag 13 maart 2006 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
en nu dit verhaal even bij de buren van Hools vertellen![]()
haha nu zie ik pas dat ik niet in Hools postquote:Op maandag 13 maart 2006 22:20 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik herkende je bijna nietje icoon is anders
Ja verrek, hoe kan dat?!quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:35 schreef DutchGooner het volgende:
Da's knap
-Vaduz- (Moderator) - maandag 13 maart 2006 @ 22:36
golfer - dinsdag 14 maart 2006 @ 22:34
DutchGooner - dinsdag 14 maart 2006 @ 22:35
Vaduz kan veel met zn supermodpowers!quote:
Kan deze user niet uit het leven gebanned wordenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:09 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Wat nou onzin, het topique was serieus bedoeld, incapabele kutmod.
allang gedaan, heb ook maar even de nieuwste stand in de OP gezet.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:06 schreef dndiek het volgende:
Zou je nog een keer willen kijken en dan de nieuwe antwoorden willen verwerken in de OP ?![]()
Zo klopt het.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is een hot issue en overspoeldt het PSV topic, ik vind het een goed idee.
Hij heeft het nog niet uitgesproken, maar verwacht je iets anders dan?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:24 schreef Suijk het volgende:
Hij heeft toch nog niet zelf aangekondigd dat hij vertrekt? Of wel?
Nee, maar ik dacht even dat ik een belangrijke mededeling had gemist.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:27 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Hij heeft het nog niet uitgesproken, maar verwacht je iets anders dan?
Hoe moet je dan omgaan met persoonlijke aanvallen, offtopic posts en trolls?quote:Op maandag 20 maart 2006 21:29 schreef -Vaduz- het volgende:
Hoe moet ik jou uitleggen dat je er eens anders mee om moet gaan en geen sneren hoeft uit te delen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |