Jouw mening!! En gaan we voor elke speler die 'beter' wordt gevonden door een user nu een topic openen?quote:Op zondag 11 december 2005 00:47 schreef Ciurlizza het volgende:
Kan die gast uitkomen voor het Nederlands elftal? Hij is stukken beter dan Van Bronckhorst a.k.a. Gioen hij heeft ook nog eens een prima voorzet. Daarnaast durft hij best iemand door het midden te schoppen. Die kan Nederland wel gebruiken op het WK dus.
Ga je weg? Je zwaait steedsquote:Op zondag 11 december 2005 00:53 schreef Ciurlizza het volgende:
In een topic moet je inhoudelijk reageren en als je dat niet kunt, dan moet je wegblijven. Anders helpt een moderator je wel een handje.
Wederom, dat is jouw mening. Ik ben het daar absoluut niet mee eens.quote:Op zondag 11 december 2005 00:56 schreef Ciurlizza het volgende:
El Akchaoui is meedogenloos, verdedigend goed en heeft een prima voorzet.
Hij heeft een goede voorzet? En op basis daarvan wil je een verdediger selecteren?quote:Op zondag 11 december 2005 01:03 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Ik kom met argumenten, jij alleen met hersenloos geblaat.
Anders lees je ook even de rest. Naast een goede voorzet is hij ook verdedigend sterk en is hij meedogenloos. Dat kan van Gio niet gezegd worden.quote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij heeft een goede voorzet? En op basis daarvan wil je een verdediger selecteren?
Ik zeg ook niet dat Gio de man zou moeten zijn..... vandaar dat ik daar niet op reageerde.quote:Op zondag 11 december 2005 01:06 schreef Ciurlizza het volgende:
[..]
Anders lees je ook even de rest. Naast een goede voorzet is hij ook verdedigend sterk en is hij meedogenloos. Dat kan van Gio niet gezegd worden.
Laat hem eerst eens proberen te presteren bij een degelijke club.quote:Op zondag 11 december 2005 01:14 schreef Ciurlizza het volgende:
Ik vind hem verdedigend in orde, hij is ook nog eens meedogenloos, zonder dat hij voortdurend tegen domme kaarten aanloopt.
Gio komt echt tekort voor het niveau wat gevraagd wordt in het Nederlands elftal, terwijl Emmanuelson en De Cler het ook nog niet echt hebben laten zien. Vandaar dat deze jongen maar eens 'n kans moet krijgen.
Eh nee maar ik vind ook zeker dat er een aantal van hen niet in thuis horen.quote:Op zondag 11 december 2005 01:17 schreef Ciurlizza het volgende:
Alsof al die Ajacieden dit seizoen zo geweldig presteren.
Een aantal wel, maar anderen hebben in het Nederlands elftal nog heel weinig laten zien.quote:Op zondag 11 december 2005 01:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Eh nee maar ik vind ook zeker dat er een aantal van hen niet in thuis horen.
Een aantal daarentegen heeft wel bewezen extra waarde te kunnen zijn
Verdonk zwicht wel weer onder druk van San Marco's gejammer!quote:Op zondag 11 december 2005 01:20 schreef RayMania het volgende:
Klinkt Marokkaans, waar heeft hij een tintje Nederlands bloed zitten?
En hij kan amper voetballenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |