He ja, dat dat nu pas opvalt. Een samensmelting wordt geregeld.quote:Op donderdag 23 februari 2006 11:17 schreef zjroentje het volgende:
Waarom zijn er 2 Huntelaar topics?
quote:Op donderdag 23 februari 2006 00:34 schreef rubbereend het volgende:volgens mij komt er elk Den Bosch topic iemand Yeahinho klagen over de TT
Fok! ontkent de holocaust??quote:Op zondag 26 februari 2006 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor Henk: geuzennamen staan we oogluikend toe, maar refereren aan WOII mag niet.
Was me nooit opgevallenquote:Op maandag 27 februari 2006 19:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij bestaat al een flinke tijd hoor.![]()
Maar we zijn bezig met updaten.
quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:45 schreef Yozzz het volgende:
]Ik sta nog niet op het plattegrondje trouwens, mag ik ook?
Coördinaten: Vak 230
Kunnen deze beiden heren toegevoegd worden aan het plattegrondje in:quote:Op woensdag 1 maart 2006 09:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Niemand op oost-219 trouwens?
OK bedankt, dan zal ik het plattegrondje in het topic zelf ff vragen etc.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Tyler..Durden is wel toegevoegd aan jullie lijstje!
quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
just wondering... iemand in staat om de correcte link naar de SC Heerenveen-website te plaatsen in 't topic 'handige voetbal-linkjes'? 't moet natuurlijk www.sc-heerenveen.nl zijn ipv nu www.scheerenveen.nl
maar dat het er al bijna 2,5 jaar fout staat zonder dat het iemand ooit is opgevallen...![]()
nah, eerder om te huilen....quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:18 schreef Suijk het volgende:
Dat plattegrondje kan ik niet bijwerken, dat is door één van jullie gemaakt (ik weet zo even snel niet wie dat gedaan heeft en wie dat dus ergens host).
Tyler..Durden is wel toegevoegd aan jullie lijstje!
Het was mijn idee en ik heb ook het eerste ontwerp gemaakt, maar daarna kwam iemand anders met een ontwerp dat mooi bij de banner paste. Die heb ik dus niet gemaakt.quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:30 schreef Suijk het volgende:
Als ik zo die vorige topics even lees, is het volgens mij brighton die het heeft gemaakt!
[Centraal] afgelastingen (amateurvoetbal)quote:Op donderdag 2 maart 2006 00:09 schreef Eilanden het volgende:
Het amateurvoetbal alweer afgelast?
niet echt een apart topic waard lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |