ok, hij stond opeens niet meer in mijn actieve topicsquote:Op maandag 20 februari 2006 13:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga er even naar vragen, is iets misgegaan met het posten bij mij.
Ik heb er een gastslotje op gezet.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
KUTKANKERJODEN!!!!11!1!1!!einszweidrei!1123!!!1!Undostres!!1
Hallo
Ik deed niets hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat het een dubbeltopic was, is bliksemsnel hersteld.
En dank Snakey.
Graag gedaan. Zie [VBL] voor mijn opmerking hierover.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik dacht dat het een dubbeltopic was, is bliksemsnel hersteld.
En dank Snakey.
En bedankt.quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:43 schreef Zwansen het volgende:
Ja sorry. Niemand opende de nieuwe en in alle spanning had ik geen tijd/zin om een goede TT te maken.![]()
Nee hoor, zat alleen niet zo te wachten op meer gedoe daarover. Snappie?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:47 schreef tong80 het volgende:
Het was Tong maar. Kwam het verkeerd over ?
die PIquote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Daar valt altijd nog wat van te leren.
quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:08 schreef TerroRobbie het volgende:
ik bedoel, waar zijn die andere mods nou weer als je ze nodig hebt. Ik bedoel wie gaat er nou naar een CL match van PSV, fok!ken is toch veel belangrijker.
Welnee, wordt 'ie hard van.quote:Op woensdag 22 februari 2006 00:13 schreef TerroRobbie het volgende:
En dan laten ze Vaduz, die toch al labiel was na zijn bezoek aan het keldertje, alleen achter... Tsjah dat is vragen om problemen natuurlijk.. Totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2006 23:12 schreef DutchGooner het volgende:
Zouden de modjes Yeahinho de jankert willen verzoeken om te stoppen met janken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |