Ik blijf het echt een onzekerheid vindenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef keeper het volgende:
En Stekelenburg,
,
.
Ga eens oefenen op hoge ballen man.
Cruz is een kakkerlakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat die kut-Cruz het einde van deze wedstrijd haalt.
(Als ie al niet in de rust gewisseld wordt)
Wie weet..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KJH beter dan Nistelrode![]()
![]()
Wat een dolle hier
![]()
Hoop ik dat hij nog iemand kapotschopt.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef golfer het volgende:
Ik denk niet dat die kut-Cruz het einde van deze wedstrijd haalt.
(Als ie al niet in de rust gewisseld wordt)
Er tweééé..quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef Saekerhett het volgende:
Mensen, let op wat ik nu zeg:
KONÉÉÉÉÉÉ![]()
Maar wij hebben....
Met een beetje geluk de trainer...quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Hoop ik dat hij nog iemand kapotschopt.![]()
pssst hij is een kamper uit den boschquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
Het is nog vroeg in zijn carrière he kakkerlak
Bij Heitinga was ie al goed bezig.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Jou bijvoorbeeld dikkequote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Cart_man het volgende:
[..]
TerroRobbie een kakkerlak?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
edit: dit doen we hier niet.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
pssst hij is een kamper uit den bosch
zoek maar eens op hoeveel goals van nistelrooy heeft gemaakt in oranje, en dit seizoen.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:40 schreef TerroRobbie het volgende:
KJH beter dan Nistelrode![]()
![]()
Wat een dolle hier
![]()
Sorry.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:
Bovendien beweerde er iemand dat KJH nu al beter was dan RvN.![]()
kakkerlakquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:42 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Wie weet..
Woar?quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef Mr.Mills het volgende:
Bwhehe, frusti kakkerlakken hier.
*RBC is geen Inter*quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:44 schreef venomsnake het volgende:
Mwah, Inter.. pauper ploegje.![]()
In het weekend gewoon weer onderuit tegen Heracles.![]()
Feyenoord sups in en ajax-inter topic terwijl ajax voorstaat staat garant aan ruzies.quote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef wdn het volgende:
Kunnen we aardig blijven doen tegen elkaar?
Flikker toch op man, wat kan mij die kankerboeren nou schelen, al kwam ie uit emmenquote:Op woensdag 22 februari 2006 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
TerroRobbie een kakkerlak?. Bovendien beweerde er iemand dat KJH nu al beter was dan RvN.
Hoezo hoogheidswaanzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |