Is het amateurvoetbal voor West I nou geheel afgelast of niet?
Toevoeging Yeahinho:
- Wil je aan je mede-Fokkers laten weten dat jouw wedstrijd in Lutjebroek is afgelast wegens de regenval?
- Weet je niet zeker of jouw district nou afgelast is of niet?
- Discussieren over de volgens jou onterecte algehele afgelasting van afgelopen weekend?
Vanaf nu kan/hoor je het hier allemaal!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 18-01-2004 17:04]
quote:Op zich best aardig om een topic voor afgelastingen te hebben hoor. Mag wat mij betreft open blijven.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:50 schreef Bartoli het volgende:
volgens mij wordt dit topic ook afgelast
(alleen eerste post is door het ontbreken van de tt-pagina -neem ik aan- beetje raar: beter daar de tt-text-version te plaatsen)
quote:Ik zei dat omdat de openingspost een beetje wazig is
Op zaterdag 17 januari 2004 20:55 schreef Doc het volgende:[..]
Op zich best aardig om een topic voor afgelastingen te hebben hoor. Mag wat mij betreft open blijven.
(alleen eerste post is door het ontbreken van de tt-pagina -neem ik aan- beetje raar: beter daar de tt-text-version te plaatsen)
A is standaard elftallen t/m 7e klasse + reserve elftallen t/m 3e klasse
B is de rest (dacht ik)
quote:zeker een goed idee
Op zaterdag 17 januari 2004 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Maar misschien is het inderdaad wel een aardig idee om voor de amateurvoetballers onder ons om een centraal afgelastingen topic te hebben
quote:ja what's your point?
Op zondag 18 januari 2004 01:19 schreef Yeahinho het volgende:
Die andere sluiten, en deze de naam van het nieuwe topic geven; lekker slim!
Dit topic was er vanmiddag al voor de jouwe
quote:en zo is het maar net.
Op zondag 18 januari 2004 01:20 schreef Bartoli het volgende:[..]
ja what's your point?
Dit topic was er vanmiddag al voor de jouwe
We gaan toch ook niet de PL topics sluiten en vervolgens een nieuwe plaatsen met de naam "The FA Carling Premiership" topic en dan vervolgens deze open houden omdat ie officieler is?
quote:Ik kijk toch liever ff op TT vanuit m'n bed, dan een etage af te dalen en de computer aan te zetten.
Op zaterdag 17 januari 2004 21:21 schreef Eilanden het volgende:
Maar misschien is het inderdaad wel een aardig idee om voor de amateurvoetballers onder ons om een centraal afgelastingen topic te hebben
quote:Zoals Yeahinho in een door de mods afgesloten topic aangaf, kan dit breder getrokken dan alleen de TT-boodschappen. Zie ook de posts van Yeahinho en moi in het feedback topic
Op zondag 18 januari 2004 15:17 schreef zjroentje het volgende:[..]
Ik kijk toch liever ff op TT vanuit m'n bed, dan een etage af te dalen en de computer aan te zetten.
quote:Ook West 1 hier .. misschien heeft dat wel te maken met het weer en de bodemsoort? Ligt er wel vaak snel uit, maar volgens mij is dat bij Noord ook het geval
Op maandag 19 januari 2004 09:35 schreef forza22 het volgende:
Ik voetbal in West 1. Het valt me op dat west 1 er altijd als eerste uit ligt. Gister waren ze weer de enige zelfs die algemeen afgelast was.
quote:Vind het vrij irritant. wordt tijd dat we allemaal op kunstgras overgaan. Gister nog een oefenwedstrijd op kunstgras gespeeld. Is met dit soort weersomstandigheden nog heel goed bespeelbaar.
Op maandag 19 januari 2004 09:37 schreef Eilanden het volgende:[..]
Ook West 1 hier .. misschien heeft dat wel te maken met het weer en de bodemsoort? Ligt er wel vaak snel uit, maar volgens mij is dat bij Noord ook het geval
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |