Geweldig voordeel, o, ik ben een vrouw, het is makkelijk mij te verkrachten. Maar ach, gelukkig maak ik meer kans de rechtszaak te winnen.... waar slaat dat op???quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:
[..]
In dit soort situaties ben je als vrouw simpelweg in het voordeel.
Als je als vrouw aangifte doet van sexuele intimidatie ben je een weerloos slachtoffer dat de man in kwestie kapot kan maken en er nog een schadevergoeding aan over houden ook.
Als je als man aangifte doet van een identiek verhaal word je niet serieus genomen en als je dan eerst toegeeft geile dingen in het oor van de dame gefluisterd te hebben om vervolgens met 3 dames in een taxi te stappen en in een hotel te belanden zullen ze voor je klappen, maar een aangifte van verkrachting zit er niet in, geloof me.
Volgens mij is er al sprake van verkrachting (volgens neerlands strafrecht) als de vrouw nee zegt en de man in haar broek glijdt...
Dat kan ook makkelijk andersom.
Penetratie kan ik met de hand/mond gebeuren. Het lijkt me niet dat als je alleen aan de borsten zit, dit ook verkrachting is...quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
Dat komt wel voor ja.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:
Ja ik bedoel idd een woody terwijl je koppie echt "eg nie" zegt.
Onze Bram trekt deze mevrouw haar status in twijfel. Terwijl ik zo een smaak van "er heeft een beer in mijn bek ......" wanneer iemand onze Bram inhuurt, dan heeft hij toch al bij mij althans, de schijn tegen.
Je zou de film Thursday eens moeten kijken, dan weet je hoe zoiets gaat.quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:
Ja ik bedoel idd een woody terwijl je koppie echt "eg nie" zegt.
't gaat alleen niet over z'n voetbalkwaliteitenquote:Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De van Persie topics zijn zo wel interessant
Even beknopte uitleg....quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef scubagirl het volgende:
haha tja wat dat betreft zou ik weleens een man willen zijn. Kijken of ze echt zo onschuldig zijn als ze zich soms voordoen.
Thursday... ?? kijk veel films maar dat doet ff geen bel rinkelen.
Nou ja, als je veel zuipt heb je af en toe een black out de dag erna, dan weet je bijv totaal niet hoe laat je naar huis bent gegaan, maar ik herriner me sex altijd weer wel.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef scubagirl het volgende:
soort species dus...
Maar dat is film. Werkt het ook zo in het echte leven? Volgens mij is b.v. drank en het niets meer weten naderhand ook zo een fabel.
jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:
[..]
Dat komt wel voor ja.
Dat Moskovitz zich zo uitgelaten heeft over Sandra heeft de zaak onnodig opgehitst vind ik, misschien is een nachtclubmedewerkster voor een topadvocaat iemand van minder allooi, maar voor de doorsnee nederlander geldt dat niet Bram!
Ik vind het ook uiterst vreemd om, als je onschuldig bent, meteen eend ergelijke advocaat in te huren, maar we weten ook allemaal dat het OM onder de indruk is van topadvocaten en zich zodoende geen foutje kunnen veroorloven, wat weer betekent dat de zaak meestal juridisch juist (uitzondering tegenwoordig) wordt afgehandeld en snel, wat weer in het voordeel van van Persie is als ie de boel wil vergeten.
Verkrachting volgens de wet is:quote:Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
Ja, een van haar beroepen is nachtclubdanseres geweest inderdaad, maar haar carriere zou ook andere beroepen bevatten, dus ik vind niet dat je daar iets van kunt zeggen zoals Bram dat deed.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef ed_reeb het volgende:
[..]
jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |