abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:46:03 #1
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:47:45 #2
109947 funnie_me
buitengewoon grof teringwijf
pi_28135539
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:38 schreef Elgigante het volgende:

[..]

In dit soort situaties ben je als vrouw simpelweg in het voordeel.

Als je als vrouw aangifte doet van sexuele intimidatie ben je een weerloos slachtoffer dat de man in kwestie kapot kan maken en er nog een schadevergoeding aan over houden ook.
Als je als man aangifte doet van een identiek verhaal word je niet serieus genomen en als je dan eerst toegeeft geile dingen in het oor van de dame gefluisterd te hebben om vervolgens met 3 dames in een taxi te stappen en in een hotel te belanden zullen ze voor je klappen, maar een aangifte van verkrachting zit er niet in, geloof me.

Volgens mij is er al sprake van verkrachting (volgens neerlands strafrecht) als de vrouw nee zegt en de man in haar broek glijdt...
Dat kan ook makkelijk andersom.
Geweldig voordeel, o, ik ben een vrouw, het is makkelijk mij te verkrachten. Maar ach, gelukkig maak ik meer kans de rechtszaak te winnen.... waar slaat dat op???

Verkrachting is wanneer er penetratie plaatsvindt... Ben bang dat dat voor mannen makkelijker is...
Seksuele intimidatie is een ander verhaal. Maar het zal toch bewezen moeten worden. En er zijn genoeg zaken geseponeerd die waarschijnlijk wel werkelijkheid waren....
Why is it, that when I am trying to be funny, I never am, and when I'm trying to be not, everybody's laughing...
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:55:20 #3
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28135750
Ja ik bedoel idd een woody terwijl je koppie echt "eg nie" zegt.

Onze Bram trekt deze mevrouw haar status in twijfel. Terwijl ik zo een smaak van "er heeft een beer in mijn bek ......" wanneer iemand onze Bram inhuurt, dan heeft hij toch al bij mij althans, de schijn tegen.
als het onder water niet kan, kan het nergens
Mijn duiksite http://www.velvetglobedivers.nl
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:56:21 #4
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28135773
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
  woensdag 22 juni 2005 @ 15:58:44 #5
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28135841
Zal zij d'r benen al gespreid hebben of heeft Van Persie d'r kleren van haar lijf gescheurd?

Dat laatste zie ik niet gebeuren en bij het eerste komt Sandra's verhaal niet ten goede.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:02:27 #6
497 Maja
Ja denk!?!
pi_28135944
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Weet niet of verkrachting penetratie is hoor. Verkrachting is sexuele handelingen tegen je wil. Of je sexuele handelingen alleen als penetratie wil bestempelen...
Penetratie kan ik met de hand/mond gebeuren. Het lijkt me niet dat als je alleen aan de borsten zit, dit ook verkrachting is...
pi_28136041
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:

Onze Bram trekt deze mevrouw haar status in twijfel. Terwijl ik zo een smaak van "er heeft een beer in mijn bek ......" wanneer iemand onze Bram inhuurt, dan heeft hij toch al bij mij althans, de schijn tegen.
Dat komt wel voor ja.

Dat Moskovitz zich zo uitgelaten heeft over Sandra heeft de zaak onnodig opgehitst vind ik, misschien is een nachtclubmedewerkster voor een topadvocaat iemand van minder allooi, maar voor de doorsnee nederlander geldt dat niet Bram!

Ik vind het ook uiterst vreemd om, als je onschuldig bent, meteen eend ergelijke advocaat in te huren, maar we weten ook allemaal dat het OM onder de indruk is van topadvocaten en zich zodoende geen foutje kunnen veroorloven, wat weer betekent dat de zaak meestal juridisch juist (uitzondering tegenwoordig) wordt afgehandeld en snel, wat weer in het voordeel van van Persie is als ie de boel wil vergeten.
Yeah baby Yeah!
pi_28136077
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:55 schreef scubagirl het volgende:
Je zou de film Thursday eens moeten kijken, dan weet je hoe zoiets gaat.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:13:11 #9
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136224
haha tja wat dat betreft zou ik weleens een man willen zijn. Kijken of ze echt zo onschuldig zijn als ze zich soms voordoen.
Thursday... ?? kijk veel films maar dat doet ff geen bel rinkelen.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:15:18 #10
92279 N.icka
Windforce 11
pi_28136291
Er is alleen sprake van verkrachting als er penetratie heeft plaatsgevonden , anders is het aanranding
pi_28136336
De van Persie topics zijn zo wel interessant
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:18:09 #12
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28136365
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
De van Persie topics zijn zo wel interessant
't gaat alleen niet over z'n voetbalkwaliteiten
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:19:12 #13
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136408
ver·krach·ten (ov.ww.)
1 met geweld tot geslachtsgemeenschap dwingen => misbruiken, onteren
2 op grove wijze schenden

ver·krach·ting (de ~ (v.), ~en)
1 het verkrachten of verkracht worden => violatie
pi_28136420
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:13 schreef scubagirl het volgende:
haha tja wat dat betreft zou ik weleens een man willen zijn. Kijken of ze echt zo onschuldig zijn als ze zich soms voordoen.
Thursday... ?? kijk veel films maar dat doet ff geen bel rinkelen.
Even beknopte uitleg....

Iemand komt een huis binnen en wordt met een koekenpan achter op het hood geslagen.
Als hij wakker wordt zit ie vastgebonden op een stoel, voor hem staat een uiterst sexy dame (van de vijand uiteraard) die zich wil laten bevruchten, de man heeft hier geen zin in, maar zij warmt hem even op en... voila!
Daar is weinig tegen te beginnen...
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:22:53 #15
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136532
soort species dus...
Maar dat is film. Werkt het ook zo in het echte leven? Volgens mij is b.v. drank en het niets meer weten naderhand ook zo een fabel.

Maar ik zal niet teveel van het topic afwijken.

Neemt niet weg dat mensen hier heel verschillend tegen aan kijken.

Ik vind het triest om tot de conclusie te moeten komen dat luitjes zoals PK, MJ, OJ, MB en mss onze vriend van Persie door hun dure advocatenvriendjes en vormfoutjes op vrije voeten komen (let wel... als ze schuldig zijn natuurlijk).
Fout zitten de meesten toch, in geval van van Persie, alleen het feit al dat hij met een vreemde vrouw een hotelkamer opzoekt, om zeg maar spelletjes te spelen.
pi_28136614
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:22 schreef scubagirl het volgende:
soort species dus...
Maar dat is film. Werkt het ook zo in het echte leven? Volgens mij is b.v. drank en het niets meer weten naderhand ook zo een fabel.
Nou ja, als je veel zuipt heb je af en toe een black out de dag erna, dan weet je bijv totaal niet hoe laat je naar huis bent gegaan, maar ik herriner me sex altijd weer wel.
Yeah baby Yeah!
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:27:47 #17
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136700
tja tijd, maar dingen die je doet? kan me daar niets bij voorstellen dus.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:28:01 #18
48996 ed_reeb
vroem vroem vrrrooeeeeeeem
pi_28136710
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:06 schreef Elgigante het volgende:

[..]

Dat komt wel voor ja.

Dat Moskovitz zich zo uitgelaten heeft over Sandra heeft de zaak onnodig opgehitst vind ik, misschien is een nachtclubmedewerkster voor een topadvocaat iemand van minder allooi, maar voor de doorsnee nederlander geldt dat niet Bram!

Ik vind het ook uiterst vreemd om, als je onschuldig bent, meteen eend ergelijke advocaat in te huren, maar we weten ook allemaal dat het OM onder de indruk is van topadvocaten en zich zodoende geen foutje kunnen veroorloven, wat weer betekent dat de zaak meestal juridisch juist (uitzondering tegenwoordig) wordt afgehandeld en snel, wat weer in het voordeel van van Persie is als ie de boel wil vergeten.
jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...
beer
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:33:30 #19
116418 scubagirl
Diving is high enough
pi_28136913
@ed_reeb, daar heb je gelijk in hoor. Ik ken geen nachtclubdanseressen en ik generaliseer geluk meestal ook niet, dus voor mij hebben zee geen bedenkelijk allooi.
Ik vind het ook niet vreemd dat hij een goede advocaat inhuurt, ik vind alleen dat meneer Bram soms door foute figuren wordt ingehuurt en dat dit wel tegen van Persie werkt.
Hoe het ook zei, spel of niet, sex of niet, provocatie of niet. Nee is gewoon nee. Helaas snappen sommigen dat niet.
Heb eens zo een vriendje gehad. Tot het echt vervelend werd en ik tegen hem zei als je nu niet ophoudt dan geef ik je aan bij de politie.
Had al honderd keer nee gezegd. Het woordje politie deed hem wel bij zijn zinnen komen
pi_28137368
Ik vind dat het tijd wordt voor de uitslag van het DNA onderzoek.
  woensdag 22 juni 2005 @ 16:56:33 #21
114120 gigant
bringt Bewegung in die Sache
pi_28137622
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 15:56 schreef scubagirl het volgende:
Verkrachting volgens de wet is:

Als een bepaald persoon tegen de wil in van het slachtoffers in holtes komt met een lichaamsdeel. Dus een vinger in je oor stoppen, is verkrachting. Tongzoenen ook.
"Gigant ist kein Luxus, aber immer ein Vergnügen."
"Ich mach Menschen glücklicher!"
"Komm nach Haus ins Gigant-Land!"
pi_28139024
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28139133
quote:
Op woensdag 22 juni 2005 16:28 schreef ed_reeb het volgende:

[..]

jawel .... voor de doorsnee Nederlander geld dat wel...... nachtclub danseressen zijn - voor de gemiddelde nederlander - van bedenkelijk allooi... en het is niet uiterst vreemd om een goede advocaat in te huren als je die kan betalen..... ik vind dat van persie de schijn voor noch tegen heeft.. of voor en tegen... het is een te jong succesvol mannetje.. die een te jong sexy provocerend meisje tegen kwam... beiden spelen het spel... ik weet niet wie er gelijk heeft...
Ja, een van haar beroepen is nachtclubdanseres geweest inderdaad, maar haar carriere zou ook andere beroepen bevatten, dus ik vind niet dat je daar iets van kunt zeggen zoals Bram dat deed.

De werkelijke kant van het verhaal zal toch nimmer duidelijk worden
Yeah baby Yeah!
pi_28139228
Nachtclubdanseressen zijn ranzige wijven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_28139574
Heb geen zin om het laatste topic helemaal door te spitten maar hoe staan de zaken er op dit moment voor? Ik heb er weinig meer over gehoord de laatste dagen....

Is die uitslag van die DNA test er nu al?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')